www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!

Keurmerk Refurbished bij SWOOP

Nog meer zekerheid bij aankoop van je refurbished iPhone

Steeds meer consumenten kiezen voor refurbished iPhones, omdat de prijs voor nieuw steeds hoger wordt. De uitdaging blijft alleen: hoe beoordeel je of je een device van goede kwaliteit koopt bij een betrouwbare leverancier? SWOOP wil jou de allerbeste kwaliteit refurbished iPhones leveren. Vanaf vandaag bieden wij jou extra zekerheid met het officiële Keurmerk Refurbished.

Het Keurmerk Refurbished biedt jou nog meer zekerheid bij de aanschaf van je refurbished Apple iPhone. De toegepaste processen voor het Keurmerk Refurbished zijn namelijk gecontroleerd met een technische audit door TÜV Nederland. TÜV Nederland test niet alleen de veiligheid en kwaliteit, maar ook de betrouwbaarheid en leefomgeving door middel van certificering, keuring, inspectie, CE-markering en training.

Nog meer zekerheid bij aankoop refurbished iPhone
‘Het Keurmerk Refurbished is hetgeen wat de consument nodig heeft. Door de grote hoeveelheid aanbieders en verschillende kwaliteiten en voorwaardes, zien we door de bomen het bos niet meer. Het keurmerk geeft helderheid over de manier waarop de producten getest worden, maar ook over de leveringsvoorwaarden. Het Keurmerk Refurbished zorgt ervoor dat onze klanten met een extra gerust gevoel een product kunnen kopen.’, aldus Elise Scheer, marketeer bij SWOOP.nl.

Apple iPhones van SWOOP.nl die zijn voorzien van het Keurmerk Refurbished, bieden je extra zekerheden:
  1. Kwaliteit als zekerheid De iPhones met het Keurmerk Refurbished, zijn technisch gecontroleerd op vijftig verschillende punten.
  2. 2 jaar garantie, ook op de accu én laadaccessoires De garantie die SWOOP geeft op refurbished Apple iPhones gaat verder dan de garantie op nieuwe iPhones.
  3. Uniformiteit in cosmetische condities Refurbished Iphones zijn ingedeeld in drie categorieën. Zo weet je precies wat je kunt verwachten en word je niet verrast.
    - Zo goed als nieuw: Minimale gebruikssporen en daardoor bijna niet van nieuw te onderscheiden
    - Licht gebruikt: Verschillende zichtbare gebruikssporen zoals lichte krasjes of andere gebruikerssporen, technisch volledig in orde
    - Zichtbaar gebruikt: Aanzienlijk zichtbare gebruikerssporen zoals een deukje of een krasje, technisch volledig in orde
  4. Financieel solide bedrijf
    Deelnemende bedrijven aan het Keurmerk Refurbished zijn door EDR Credit Services getoetst of zij financieel solide zijn. Dit geeft extra zekerheid dat een partij niet zomaar failliet zal gaan.
Circulair en duurzaam
Consumenten helpen graag mee aan een bijdrage aan het milieu. SWOOP.nl geeft smartphones een tweede leven, waardoor we energie besparen en minder schaarse grondstoffen verbruiken. Door te refurbishen verkleinen we de afvalberg en dringen we de uitstoot van broeikasgassen terug. Eén refurbished iPhone levert maar liefst 27 kilo minder CO2-uitstoot op.

Over SWOOP
SWOOP is ontstaan vanuit de gedachte dat de levensduur van elektronische apparaten aantoonbaar verlengd kan worden. Bij SWOOP.nl kun je terecht voor de beste kwaliteit refurbished iPhones, tablets, laptops en desktop. Je profiteert altijd van dezelfde kwaliteit als een nieuw device, maar dan veel aantrekkelijker geprijsd.

SWOOP is onderdeel van iUsed Stores, marktleider in refurbished hardware.
iUsed Stores is het webshop platform voor het kopen van betrouwbare refurbished hardware voor particulieren, ZZP’ers, zakelijke gebruikers en het onderwijs. En maakt al sinds 1993 circulaire IT mogelijk door de best mogelijke refurbished hardware te verkopen met 2 jaar standaard garantie.

www.swoop.nl

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com