Contentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

commercetools breidt uit naar Azië-Pacific met hoofdkantoor in Singapore

München/Singapore, 24 juni 2019 – Softwarebedrijf commercetools maakt zich in zijn regionale hoofdkantoor in Singapore op voor verdere uitbreiding in Azië-Pacific (APAC). Met medewerkers voor DevOps, technische ondersteuning en training, sales en marketing is het bedrijf klaar om de groeiende Aziatische markt te veroveren. Bovendien kan commercetools zijn klanten nu 24x7 bedienen. De langetermijnstrategie is gericht op drie hoofddoelstellingen: het uitbreiden van wereldwijde activiteiten, de internationale advies- en supportdiensten, en het ondersteunen van projecten in de regio. Dirk Hoerig, CEO van commercetools: “De afgelopen jaren zijn we steeds op een heel hoog niveau gegroeid. We openden kantoren in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Nederland, en mochten een aantal grote merken, fabrikanten en distributeurs als klant verwelkomen. Na het succes van onze uitbreiding op de Amerikaanse markt en het samenvoegen van onze Europese activiteiten is nu ook ons kantoor in Singapore zowel technisch als organisatorisch klaar voor uitbreiding. Op de lange termijn verwachten we een minstens even zo groot succes als in de bestaande regio's, aangezien de markt in Azië-Pacific geschikter is voor onze productstrategie dan welke markt dan ook.”

Als managing director van het kantoor in Singapore is Clara Lim aangetrokken, een ervaren manager die de markt in de APAC-regio heel goed kent en weet wat er speelt op technologisch gebied. Lim: “In deze regio worden online winkelen en het gebruik van elektronische portefeuilles steeds meer de standaard. Voor ons betekent dit een sterke groei van e-commerce in de komende drie tot vijf jaar. Dankzij de flexibele architectuur biedt commercetools een zeer goede ROI in vergelijking met conventionele SaaS- of on-premise-modellen. Daarnaast kunnen we rekenen op een partnernetwerk en een portfolio van gerenommeerde klanten in Europa en de VS. Ik ben ervan overtuigd dat onze oplossing hetzelfde succes zal boeken in Azië-Pacific.”

Ervaar zelf allerlei creatieve retailoplossingen
commercetools is – samen met zijn technologiepartner Valtech – aanwezig bij seamless Asia in Singapore. Dit evenement wordt ook wel gezien als het grootste op het gebied van e-commerce in Azië-Pacific. 6.000 deelnemers, 150 exposanten en 350 internationale topsprekers komen hier op 25, 26 en 27 juni 2019 bijeen om de belangrijkste onderwerpen met betrekking tot digitale handel te bespreken. Daarnaast vinden deze twee dagen tien conferenties plaats om nieuws uit de sector uit te wisselen.

Samen met partner Valtech laat commercetools ook zien welke mogelijkheden het agile platform biedt voor elke vorm van e-commerce – of klanten hierbij nou denken aan het internet of things of simpelweg aan een contactpunt in de webwinkel. Met een VR-demo kunnen beursbezoekers hun huis virtueel inrichten door producten te visualiseren. Iedereen die wil testen hoe die ene nieuwe bank er in zijn eigen huis uitziet of welke tafel goed voor het raam in de woonkamer past, kan dit live en in kleur uitproberen op de beurs – natuurlijk zonder ook maar een meubelstuk te hoeven verplaatsen.

Over commercetools

commercetools is een vooruitstrevend bedrijf op het gebied van softwaretechnologie. Het biedt een platform voor cloud commerce, dat de bouwstenen levert voor het nieuwe, digitale commerce-tijdperk. De toonaangevende API-aanpak helpt retailers bij het creëren van merkwaarde door verkoopteams in staat te stellen unieke en interessante digitale commerce-ervaringen te ontwerpen – vandaag en in de toekomst. De flexibele, op componenten gebaseerde architectuur verbetert de winstgevendheid door de ontwikkeltijd en middelen die nodig zijn om te migreren naar moderne commerce-technologie, aanzienlijk te verminderen en aan nieuwe klanteneisen te voldoen. Het is het perfecte startpunt voor op maat gemaakte microservices. Ga voor meer informatie naar www.commercetools.com.
Laatste van commercetools
commercetools erkend om B2B-commerce

Commercetools is Leader in B2C-commerce

commercetools stelt Joanne Veenvliet aan als Sales Director Benelux
Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan
Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices

Logo LVTPR
commercetools contact

Logo commercetools

commercetools@lvtpr.nl
  commercetools.com
commercetools sociaal

commercetools tweets

Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel