www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Hoofdsponsor Intermax trots op enorme opbrengst Run4Daniel

Rotterdam, 24 juni 2018 - Intermax, het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland, bestaat dit jaar 25 jaar. Om dat te vieren was het bedrijf hoofdsponsor van de Run4Daniel op 21 juni 2019. Daarnaast heeft een groep medewerkers, klanten en relaties van Intermax zelf ook meegedaan met de wandel- en hardloopwedstrijd. Hiermee heeft Team Intermax meer dan 8000 euro opgehaald voor het Daniel den Hoed Fonds. De organisatie gebruikt het geld voor onderzoek naar kanker – dit jaar staat immuuntherapie centraal.

Foto: Intermax. Meer vrij te gebruiken foto's van het event vindt u hier.

Tijdens de Run4Daniel wandelden of hardliepen 58 teams met in totaal 1000 mensen vijf of tien kilometer door het Kralingse Bos in Rotterdam. Samen haalden zij in totaal ruim 100.000 euro op. Ludo Baauw, oprichter en CEO van Intermax: “Bij Intermax geloven we dat systemen er zijn om mensen te ondersteunen, en niet andersom. En mensen ondersteunen, met name in de gezondheidszorg, dat willen we verder trekken dan alleen ons werk. Dit jaar bestaat Intermax 25 jaar, en dat jubileum grepen we dan ook met beide handen aan om impact te maken. Met de enorme opbrengst die we met Intermax en de andere teams hebben opgehaald voor kankeronderzoek, is dat wat mij betreft wel gelukt. Ik kijk dan ook tevreden terug op een geslaagd evenement.”

Over Intermax
Intermax is het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland. De visie van het bedrijf ­– systemen zijn er om mensen te ondersteunen, niet andersom – zorgt ervoor dat Intermax de weg naar de cloud op een unieke manier benadert. De beste oplossingen worden niet gevonden in de techniek, maar in de beleving van de mensen die het gebruiken. Veiligheid, nieuwsgierigheid, betrokkenheid en transparantie staan bij Intermax hoog in het vaandel. En niet zonder resultaat: het bedrijf won al meerdere malen de Best Workplace-award.

Intermax Cloudsourcing is onderdeel van de Intermax Group. Meer informatie is te vinden op de website.