www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Greenchoice kiest HubSpot bij het streven naar een energieneutrale wereld

Software en bekroonde service helpen Greenchoice klanten onbezorgd op weg

Hoofddorp, 24 juni 2019 - De Nederlandse groene energieleverancier Greenchoice heeft HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, gekozen bij haar ambitieuze streven naar een schonere wereld door evenveel duurzame energie op te wekken als we verbruiken.

Met inmiddels ruim 550.000 klanten in heel Nederland heeft Greenchoice nu gekozen om te investeren in een toonaangevend marketingplatform om klanten nog beter van dienst te zijn en nogmaals te benadrukken dat duurzame keuzes in elk huishouden kunnen worden gemaakt.

Greenchoice helpt klanten actief bij het opwekken en besparen van energie en werd in 2018 onderscheiden voor zijn klantenservice, duurzaamheidsactiviteiten en inzet van technologie. Het afgelopen jaar heeft het bedrijf al de publieksprijs gewonnen als meest klantvriendelijke energieleverancier van Nederland, werd het verkozen tot meest duurzame energiemerk van Nederland door de Sustainable Brand Index 2018 en kreeg het de Technology Award voor zijn energieservice BOKS bij de Customer First Awards.

In navolging van de EU-doelstellingen voor duurzaamheid heeft Nederland afgesproken in 2020 minimaal 14% van de energie uit hernieuwbare bronnen te halen. Greenchoice speelt een belangrijke rol bij het waarmaken van die afspraken en heeft nu voor HubSpot gekozen om daarbij te helpen.

Yvonne de Jong, van Greenchoice: “We willen graag de energietransitie versnellen. Daarom streven we ernaar dat 40% van onze klanten hun eigen energie opwekt of deelneemt aan een lokaal energieproject tegen 2020.Het is een ambitieus doel. Met tools als Hubspot kunnen we individuele klanten beter van informatie voorzien om energie te besparen en hun eigen groene energie op te wekken.”

Mark Whelan, Senior Marketing Manager bij HubSpot, is zeer enthousiast over de keuze van Greenchoice voor HubSpot: “Ik ben erg blij dat Greenchoice heeft gekozen voor HubSpot om te helpen bij hun fantastische streven om de wereld energieneutraal te maken. De prestaties van het bedrijf zijn ronduit indrukwekkend, het is niet voor niks dat Greenchoice dit jaar al zo vaak is onderscheiden. Het is immers onze missie om miljoenen organisaties zoals Greenchoice te helpen bij hun groei en we kijken ernaar uit om met het team samen te werken aan deze groei.”

Over Greenchoice
Greenchoice is de grootste 100% duurzame energieleverancier van Nederland en levert groene stroom en bosgecompenseerd gas aan ruim 550.000 klanten, waaronder huishoudens, bedrijven en een kwart van alle Nederlandse gemeenten. Greenchoice werkt samen met honderden partners op het gebied van duurzame energielevering, energiebesparing en zelfopwekking. De transitie naar een Nederlandse samenleving met 100% duurzaam opgewekte energie is in volle gang en Greenchoice zet zich in om die ontwikkeling te versnellen. Meer informatie op: www.greenchoice.nl.

Over HubSpot
HubSpot is een toonaangevend groeiplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 60.500 klanten in meer dan 100 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met de Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om van klanten fans maken.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn, Colombia en Portsmouth.

Meer informatie over HubSpot is te vinden op www.hubspot.com.

74 KB jpg GreenChoice_Groen

Voor meer persinformatie: