www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

20 juni: Wereld Productiviteitsdag

Productiviteit valt of staat bij de sterkte van het netwerk

Bij het verbeteren van de productiviteit denken bedrijven lang niet altijd aan het netwerk waarop alle applicaties draaien. Dat terwijl een sterk netwerk juist cruciaal is. Om te allen tijde services aan klanten te kunnen verlenen, maar bijvoorbeeld ook zodat medewerkers overal en altijd zorgeloos actief kunnen zijn. Vandaag, op Wereld Productiviteitsdag is het een goed moment om daar eens bij stil te staan.

Maar al te vaak nemen organisaties bij de keuze voor een netwerkprovider overhaaste keuzes. Dit komt onder meer doordat internet als vanzelfsprekend wordt beschouwd en er daardoor wordt gefocust op veelbelovende applicaties en diensten die een onderneming een boost kunnen geven. Vergetend dat alles – om daadwerkelijk te kunnen functioneren – op een betrouwbare infrastructuur moet rusten.

Mark de Haan, senior vice president bij GTT Benelux, signaleert dat bedrijven nog steeds onbegrijpelijk weinig prioriteit geven aan de netwerkvoorzieningen. “Als bedrijven denken aan bedrijfsproductiviteit, denken ze zelden aan sterke netwerken. Dat terwijl een onveilig, haperend of tijdelijk niet-werkend netwerk de business zowel tijd als geld kost. Om de productiviteit te ondersteunen en concurrerend te blijven, moeten hedendaagse organisaties ervoor zorgen dat ze worden ondersteund door een flexibele en betrouwbare digitale backbone.”

“Een veilig, snel netwerk dat ervoor zorgt dat internetverkeer de best beschikbare route neemt en prioriteit kan geven aan missiekritische en latencygevoelige applicaties, is de sleutel tot succes”, benadrukt De Haan. “Of het nu gaat om het leveren van cloud-gebaseerde digitale services aan klanten, het faciliteren van in-store transacties of het ondersteunen van medewerkers en backoffice activiteiten, de rol van het netwerk is nog nooit zo cruciaal geweest voor de onderneming als het centrale zenuwstelsel van het bedrijf. Het stelt organisaties in staat om voortdurend waarde te creëren en met succes te differentiëren door zich aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden - waardoor de productiviteit toeneemt.”

Elke (internationaal) opererende organisatie heeft een infrastructuur nodig die dynamisch en veilig is en die voldoet aan de eisen van zowel interne als externe stakeholders. Bovendien moeten de prestaties van het netwerk met cloud services kunnen meegroeien. Om die uitdagingen aan te gaan, is het verstandig een partner te kiezen met toekomstbestendige diensten zoals hybride oplossingen en SD-WAN – om optimaal dataverkeer en continue toegang tot bedrijfstoepassingen te garanderen. Op Wereld Productiviteitsdag is het goed om dat nog eens te beseffen.

1.6 MB jpg  Mark de Haan, GTT (Ron Offermans fotografie)

Over GTT
GTT geeft nieuwe betekenis aan internationale communicatie en verbindt mensen en bedrijven wereldwijd met iedere applicatie in de cloud, klaar voor een toekomst waarin de cloud centraal staat. Onze klanten profiteren van de beste server experience, gebouwd op onze kernwaarden van eenvoud, snelheid en flexibiliteit. GTT, een Fortune Future 50 company, bezit en beheert een wereldwijd Tier 1 internetnetwerk en voorziet klanten overal ter wereld van een uitgebreid pakket aan netwerkdiensten. Bezoek www.gtt.net voor meer informatie over GTT.

GTT Persdesk
Karin van Geelen
gtt@yellow-communications.com
www.gtt.net
Eerder van GTT Communications
2 dec 2019 GTT rondt overname KPN International af

29 okt 2019 GTT upgradet Europese netwerkroutes om te voldoen aan stijgende vraag

15 okt 2019 GTT levert SD-WAN en SIP Trunking aan Greenyard voor een kosteneffectieve cloudstrategie

Logo Yellow Communications

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl