www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
Datum: (1 jaar en 49 dagen geleden)

MediusFlow door Microsoft geselecteerd als ’preferred solution’ in Microsoft AppSource

Medius, marktleider op het gebied van cloud gebaseerde factuurverwerkingoplossingen kondigt met trots aan dat haar best-of-breed oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking, MediusFlow, is geselecteerd als ‘Preferred Solution’ in Microsoft’s business application marktplaats AppSource.

Een Microsoft ‘Preferred Solution’ is een cloud applicatie geselecteerd op basis van de volgende criteria: kwaliteit, prestaties en de mogelijkheden tegemoet te komen aan de behoeften van gebruikers in een bepaalde industrie of oplossingsgebied. MediusFlow is getest en gevalideerd door Microsoft-experts waarna is besloten de oplossing te promoten als de 'Preferred Solution' in de categorie geautomatiseerde factuurverwerking.

Toewijding naar Microsoft Dynamics gebruikers
De promotie van MediusFlow als een ‘Preferred Solution’ op Microsoft AppSource, is het resultaat van jarenlange ondersteuning aan bedrijven die Microsoft Dynamics ERP oplossingen gebruiken om hun factuurverwerkingproces te stroomlijnen en te automatiseren. MediusFlow biedt naadloze integratie met Microsoft Dynamics ERP-oplossingen, waardoor datasynchronisatie mogelijk is voor het realiseren van de hoogste mate van volledig geautomatiseerde, ‘touchless’, factuurverwerking.

“De status ‘Preferred Solution’ is een belangrijk bewijs van onze toewijding aan Microsoft Dynamics gebruikers over de hele wereld", zegt Per Åkerberg, CEO van Medius. "Deze ontwikkeling versterkt de verschuiving naar de inzet van best-of-breed cloud applicaties, zoals MediusFlow, in combinatie met het ERP-systeem. Dit zien we met name bij bedrijven die de digitale transformatie echt willen omarmen en schaalbaar en future-proof willen zijn."

Langdurig partnerschap met Microsoft
Medius is sinds 2012 een Microsoft Certified Gold Partner en werd in 2017 wereldwijd co-sell-ready partner. Medius en Microsoft werken hierdoor nauw samen in het gezamenlijk ondersteunen van bedrijven bij hun inspanningen op het gebied van digitale transformatie en de transitie naar de cloud.

"Medius heeft aangetoond dat zij in de loop der jaren een sterke partner zijn en een krachtige oplossing voor automatische factuurverwerking bieden voor Microsoft Dynamics ERP-gebruikers", zegt Marcus Gullberg, directeur Business Development bij Microsoft. "Hun positie als Microsoft ‘Preferred Solution’ voor automatische factuurverwerking is een indicatie voor het blijven leveren van toegevoegde waarde aan onze gezamenlijke klantenkring en aan toekomstige Microsoft Dynamics gebruikers."

Inmiddels zijn meer dan 800 Microsoft Dynamics ERP gebruikers vandaag de dag succesvol met het automatiseren en optimaliseren van hun factuurverwerkingproces met MediusFlow, inclusief Marc Jacobs, Tikkurila, Briggs Equipment, Fluiconnecto en Veldhoven Group.

Over Medius
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Fluiconnecto, Elekta, SMC Pneumatics, Tikkurila en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 230 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Meer informatie over MediusFlow op mediusflow.com

Neem voor meer informatie contact op met:
Yvonne Jans, Area Manager EMEA
yvonne.jans@medius-group.com
Laatste van Medius
Medius behaalt Microsoft Gold Partner-status in drie categorieën

MediusFlow gekozen tot voorkeursoplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking voor Microsoft Dynamics 365 Business Central

Medius zorgt voor krachtige automatisering van het AP-proces met geïntegreerde Data Capture
Verstreken tijd: 1 jaar en 49 dagen
Medius contact

info@medius-group.com
  www.mediusflow.com
Medius sociaal

Medius tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy