www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Konica Minolta presenteert nieuwste bizhub i-Series

Amsterdam, 20 juni 2019 – Konica Minolta introduceert de nieuwe bizhub i-Series. Als onderdeel van het bekroonde bizhub-portfolio worden de functies van de bestaande printsystemen uitgebreid tot een multifunctioneel informatieplatform dat geschikt is voor IoT. De bizhub i-Series is een slimme technologie-oplossing die toegang tot gedrukte informatie snel en eenvoudig mogelijk maakt en digitale informatie kan vastleggen en doorsturen. Complexe informatieprocessen worden vereenvoudigd, de productiviteit wordt verhoogd en transactionele bedrijfsprocessen kunnen worden geoptimaliseerd.

bizhub C250i

"De introductie van onze nieuwe multifunctionele technologie is een mijlpaal in onze langetermijnstrategie om moderne werkomgevingen te ontwerpen en ondersteunt in onze IT-diensten. Voortbouwend op het aanhoudende succes van ons productassortiment, combineren we nu onze nieuwste technologie met innovaties die de informatie-intensieve processen en workflows in zowel drukwerk als digitalisering versnellen", aldus Robin Schieveen, Product Manager Office & IT Solutions bij Konica Minolta Nederland. "Uit de eerste feedback van klanten en analyses van analisten over het succes van Konica Minolta in multifunctionele systemen blijkt dat deze oplossing innovatief is en voldoet aan de belangrijkste eisen van de klant."

bizhub i-Series beheerst echte uitdagingen
De nieuw ontwikkelde technologie van de bizhub i-Series creëert een centraal toegangspunt tot informatie in elk bedrijf. Elke geautoriseerde gebruiker kan deze centrale hubs gebruiken als een informatiecentrum om outputinformatie op te halen en - wat steeds belangrijker wordt - om informatie te verzamelen en door te sturen naar een specifieke workflow of naar centrale opslagsystemen. De verschillende modellen van de bizhub i-Series maken het mogelijk om te schalen volgens de actuele en steeds ontwikkelende eisen. Bij gebruik van meerdere toegangspunten op verschillende locaties kan de gebruiker zijn favoriete manier van interactie voor routinetaken behouden.

Eenvoudig ontwerp en gebruiksgemak
De nieuwe bizhub i-Series bestaat uit een reeks multifunctionele A3- en A4-systemen met een intuïtieve Smart Pad-gebruikersinterface met een zwevend touchscreen-bedieningspaneel en een flexibel instelbare kanteling. De systemen hebben een modern design met afgeronde hoeken en LED-statusindicatoren. De interactieve gebruikerservaring kenmerkt zich door gebruiksgemak, vrijwel onmiddellijke beschikbaarheid, vibratie-effecten en talrijke aanpassingsmogelijkheden. De gebruiker weet altijd hoe hij toegang heeft tot de benodigde informatie en hoe deze vast te leggen, zelfs op verschillende systemen. Hierdoor hebben bedrijven altijd planbare workflows en een hoge proceskwaliteit.

Hoge prestaties voor meer efficiëntie
De bizhub i-Series wordt gekenmerkt door een krachtige systeemarchitectuur, een quad-core processor met een standaard geheugen van 8 GB en een 256 GB SSD. De extra combinatie van snelle afdrukeenheden en grote papiermagazijnen aan de ene kant en de dual-scan unit met ultrasone sensoren en digitale scheefstandcorrectie aan de andere kant, breidt de veelzijdige toepassingsmogelijkheden voor revisiebestendig documentbeheer uit.

Duurzaamheid
Konica Minolta zet zich niet alleen in voor innovatie, maar ook voor duurzaamheid. De implementatie van de nieuwe bizhub i-Series weerspiegelt deze sterke betrokkenheid bij het milieu. Als onderdeel van de uiterst energie-efficiënte bizhub productlijn zijn alle modellen EPEAT Gold gecertificeerd en voldoen ze aan de strenge Blue Angel criteria. De nieuwe versmeltingseenheid en de tonerversmelting bij lage temperatuur helpen het energieverbruik te verminderen wanneer de eenheid wordt ingeschakeld en in de slaapstand staat. De impact op het milieu wordt verder beperkt door het nieuwe verpakkingsontwerp, aangezien het traditionele dempingsmateriaal is vervangen door lichtere luchtkussens die de veiligheid tijdens het transport garanderen. Opmerkelijk is de vermindering van geluidshinder door verbeteringen in de koelventilator en het ADF-mechanisme, waardoor een geluidsarme werkomgeving wordt gecreëerd.

437 KB jpg  bizhub C250i location.jpg
705 KB jpg  bizhub C250i.jpg
129 KB jpg  bizhub C360i.jpg

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is gevestigd in Amsterdam en een dochteronderneming van Konica Minolta Inc. in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf.

Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op het vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D.

Met wereldwijd ongeveer 43.000 werknemers (stand april 2018) realiseerde Konica Minolta, Inc. een netto-omzet van circa 8,0 miljard euro in het boekjaar 2017-2018.

Ga naar www.konicaminolta.nl en www.konicaminolta.eu voor meer informatie. In de Newsroom vindt u al het laatste nieuws van Konica Minolta. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Termen en productnamen kunnen al dan niet (wettig) gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaars en worden hierbij erkend.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met LEWIS:
Telefoon:+31 (0)40 235 46 00
E-mail: konicaminoltaNL@teamlewis.com
Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: www.konicaminolta-images.com
Tags bij dit bericht
Eerder van Konica Minolta Business Solutions
4 dec 2019 MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen

24 okt 2019 Konica Minolta maakt de volgende stap in hoog-volume printen met de introductie van de AccurioPress C14000-serie

26 aug 2019 Konica Minolta mikt op digitale groei tijdens Labelexpo 2019
Ontdek gratis de nieuwe Sensus Process Modeler voor de Mac

1DigitalNL lanceert BeleidsZaak voor beleidsmakers

Door ketensamenwerking krijgt verduurzaming vleugels

Cloudgaming is de toekomst: de noodzaak van een krachtig thuisnetwerk

MediusFlow gekozen tot voorkeursoplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking voor Microsoft Dynamics 365 Business Central

Citrix verstevigt de banden met Amazon Web Services

Gemeente Noordoostpolder gaat voor digitale besluitvorming en duurzaam archiefbeheer met BCT

70 procent van de Nederlandse financiële professionals is al bezig met blockchain en kunstmatige intelligentie

Nederland en België betrokken bij beëindigen van malware-activiteiten

Dit zijn de grootste cyberdreigingen voor de financiële sector in 2020:

Omron Electronics en Van Egmond Groep gaan samenwerking aan op het gebied van roboticaoplossingen

Nieuw Platformcollectief roept op tot dialoog

bitFlyer maakt aankoop cryptovaluta nog makkelijker met Instant Buy

Tweederde van bedrijven is niet op de hoogte van de risico’s bij gebruik van SaaS-oplossingen

TU Delft start met verhalenplatform over wetenschap(pers)

Trend Micro leider in Hybrid Cloud Security-markt
RTB House selecteert datacenter van maincubes in Amsterdam voor huisvesten van OCP-gebaseerde IT-infrastructuur

QA Consulting: de nieuwe naam van QA Services

Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

Shippeo opent kantoor in Scandinavië

International Data Spaces Association en iSHARE bundelen krachten voor het realiseren van datasoevereiniteit

Einde Windows 7

Dell Technologies reikt jaarlijkse awards uit tijdens Partner Appreciation Event

Mars kiest Orange Business Services voor nieuw IAN-project

Websuper Picnic levert eerste boodschappen in Heerlen

AMS-IX krijgt nieuwe CFO en Senior Director Sales & Marketing

Hewlett Packard Enterprise verbetert cloudervaring met intelligence en composability

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen

Dataiku maakt stap naar duurzame enterprise AI eenvoudiger met managed Kubernetes clusters en white box AI

TIE Kinetix behaalt PEPPOL AS4 certificering

Sinterklaas bereidt zich goed voor op online aankopen
Konica Minolta.. contact

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax
Logo myBrand
Logo Stocard
Logo Infor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau