www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (1 jaar en 17 dagen geleden)
PR: Archetype Agency BV

Jean-Pascal Tricoire van Schneider Electric is benoemd tot  een Glassdoor Top CEO van 2019

Schneider Electric, leider in digitale transformatie van energiemanagement en automatisering heeft aangekondigd dat zijn CEO, Jean-Pascal Tricoire, een Glassdoor Employees 'Choice Award heeft gewonnen ter ere van de Top CEO's in 2019.

Op basis van anonieme en vrijwillige feedback van medewerkers gedurende het afgelopen jaar, staat Tricoire op de 54e plaats van de Top 100 CEO's met een goedkeuringspercentage van 94%. Schneider Electric heeft de Glassdoor company rating van zijn bedrijf door de jaren heen gestaag verbeterd, vooral met een sterke groei van CEO Waardering en Cultuur & Waarden.

"Geweldige mensen maken van Schneider Electric een geweldig bedrijf. Ik ben heel blij dat onze medewerkers erkennen dat we gezamenlijk een zinvolle doelstelling hebben om leven, vooruitgang en duurzaamheid voor iedereen mogelijk te maken. Tegelijkertijd willen we iedereen overal gelijke kansen bieden, zodat onze werknemers de mogelijkheid krijgen om te innoveren en ruimte hebben voor hun eigen unieke leven en werk," zegt Tina Mylon, SVP voor Talent & Diversity.

Met zijn lange termijn inzet voor duurzaamheid is Jean-Pascal Tricore de president van Global Compact France sinds 2014 en directeur van de wereldwijde raad van de UN Global Compact. Hij is ook een UN #HeForShe Corporate IMPACT-kampioen die samenwerkt met andere staatshoofden, universiteiten en bedrijven om gendergelijkheid te bevorderen.

Glassdoor, een van 's werelds grootste vacature- en wervingssites, heeft de jaarlijkse prijs uitgereikt ter erkenning van Top CEO's waar werknemers graag bij werken in landen in Noord-Amerika en delen van Europa.

Wanneer werknemers beoordelingen over hun bedrijf indienen op Glassdoor, wordt hen gevraagd verschillende factoren te beoordelen over hun werkervaring, inclusief hun algehele tevredenheid en andere kenmerken van de werkplek, zoals het hogere management. Als onderdeel van deze beoordelingen wordt werknemers ook gevraagd om te beoordelen of ze goedkeurend, afkeurend of neutraal zijn over hoe hun CEO zijn taak vervult. Van de ongeveer 900.000 bedrijven die op Glassdoor zijn beoordeeld, is de gemiddelde goedkeuringsratificatie van een CEO 69 procent.

De definitieve lijst is samengesteld met behulp van een speciaal algoritme van Glassdoor, geleid door het Economic Research Team, en houdt rekening met kwantiteit, kwaliteit en consistentie van beoordelingen.

Ga voor de volledige lijst met alle winnaars van de Glassdoor Top CEO's van 2019 naar:

Over Schneider Electric
Schneider Electric leidt de digitale transformatie van energiemanagement en automatisering in huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Met aanwezigheid in meer dan honderd landen, is Schneider de onbetwiste leider in energiemanagement (medium voltage, low voltage en secure power) en automatiseringssystemen. We leveren geïntegreerde efficiënte oplossingen waarbij we energie, automatisering en software combineren.

In ons wereldwijde ecosysteem, werken we samen met het grootste partner-, integrator- en ontwikkelaarsnetwerk op ons open platform om real-time controle en operationele efficiëntie te realiseren.

We geloven dat onze mensen en partners Schneider tot een succesvolle organisatie maken. Met onze inzet op het gebied van innovatie, diversiteit en duurzaamheid, zorgen wij voor ‘Life is On’; voor iedereen, overal en op ieder moment.

www.se.com/nl/
Laatste van Schneider Electric
Onderzoek van Schneider Electric toont aan dat flexibiliteit en veerkracht cruciaal zijn voor succes op het gebied van energie en duurzaamheid

Winnaars APC Partner Awards bekendgemaakt

Schneider Electric en AVEVA bieden end-to-end-oplossing voor multi-site en hyperscale datacenters
Verstreken tijd: 1 jaar en 17 dagen

Logo Archetype Agency BV
Schneider Elec.. contact

Logo Schneider Electric

+31(0)23 5 124 124
  www.schneider-electric.nl
Schneider Elec.. sociaal

Schneider Elec.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise