www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 14 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Ring Door View Cam, Ring’s vijfde videodeurbel, nu verkrijgbaar

Perfect voor appartementen en huurwoningen: Ring Door View Cam is een draadloze videodeurbel die een bestaand spionnetje verandert in een slim beveiliging-device.

Amsterdam, 18 juni 2019 - Ring, het bedrijf dat als missie heeft om buurtcriminaliteit te verlagen, introduceert zijn vijfde videodeurbel: de Ring Door View Cam. De nieuwe videodeurbel is vanaf nu verkrijgbaar op Ring.com en Amazon.de, en via geselecteerde retailers. De Ring Door View Cam is een draadloze videodeurbel die eenvoudig te installeren is op de plek van een bestaand, compatibel spionnetje of kijkgaatje. Boren of andere permanente wijzigingen aan je huis of deur zijn daardoor niet nodig.

De nieuwe Door View Cam van Ring beschikt over een bewegingssensor, tweerichtingenspraak, 1080p HD-video, een oplaadbare batterij, klopdetectie, privacyzones en nachtzicht. Daarmee is hij met name geschikt voor huizen met een bestaand, compatibel spionnetje, zoals (huur)appartementen Om hem te installeren, verwijder je simpelweg het bestaande spionnetje van de deur van je appartement en stop je de Door View Cam aan elke kant van de deur op dezelfde plek. Vervolgens installeer je de batterij en het afdekplaatje, en je voormalige spionnetje is omgetoverd tot een slimme beveiligingscamera.

320047 door view cam 3 dd2b76 original 1560930408

De Door View Cam is ontworpen door hetzelfde team dat de traditionele deurbel opnieuw uitvond. Met alle opgedane kennis van de originele Ring Video Doorbell in het achterhoofd creëerde het bedrijf de Door View Cam. Daarbij hield het team ook rekening met het feit dat bewoners van appartementencomplexen anders omgaan met deuren en deurbellen dan bewoners van gezinswoningen. Het resultaat is een kijkgat 2.0 dat voorziet in betaalbare en effectieve thuisbeveiliging. Hiermee voegen appartement- en flatbewoners eenvoudig de gewenste, innovatieve beveiligingsfuncties aan hun huis toe.

Jamie Siminoff, oprichter en Chief Inventor van Ring: “Als onderdeel van onze missie om buurtcriminaliteit te verlagen, zien we graag dat iedereen met een voordeur de mogelijkheid heeft om zijn of haar bezit te beschermen. Door de jaren heen hebben we van talloze klanten gehoord dat ze hun voordeur wel willen beveiligen met een Ring Doorbell, maar dat ze deze niet kunnen installeren. Met de Door View Cam bieden we gemoedsrust voor iedere klant.”

Met de Ring Door View Cam mis je geen enkele bezoeker. Gebruikers kunnen altijd en overal hun deur monitoren, beveiligen en reageren op de deurbel.

Eenvoudige installatie– de Ring Door View Cam is eenvoudig te installeren op de plek van een bestaand, compatibel kijkgaatje zonder boren of permanente wijzigingen. Zo laat je geen sporen na en blijft schilderwerk onbeschadigd.

HD-video– gebruikers zien livevideo’s en opnamen vanaf hun voordeur, en dat alles in dezelfde kwaliteit als die van andere videodeurbellen van Ring.

Klopdetectie– voor het geval dat bezoekers niet op de bel drukken, beschikt de Door View Cam over een sensor die je laat weten als er iets bij de deur gebeurt, zoals aankloppen.

Werkt op batterijen– de Door View Cam werkt op een vervangbare, oplaadbare batterij die zich aan de binnenkant van de deur bevindt. Er komt dus geen bedrading bij kijken.

Traditionele functionaliteit– de Door View Cam beschikt over een glazen kijkgaatje, zodat de functionaliteit van het spionnetje niet verloren gaat.

Privacyzones– hiermee kunnen gebruikers bepaalde zones in het zicht van de deurbel digitaal censureren.

Geluidsschakelaar – geeft gebruikers de mogelijkheid om de audio uit te zetten, inclusief geluidsopname.

Compatibel met Alexa– in geselecteerde landen zijn gebruikers in staat om aan apparaten compatibel met Alexa te vragen: “Alexa, show me my front door.” Ook ontvangen zij realtime alerts wanneer een beweging wordt gedetecteerd door de Ring Door View Cam. Daarnaast kunnen ze via hun Echo Show, Echo Spot of Fire-tablet met Alexa (generatie 7+) spreken met hun bezoekers.

Prijs en verkrijgbaarheid
De Ring Door View Cam is nu verkrijgbaar in Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Noorwegen, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Zweden voor € 199.

Bezoek www.ring.com om meer te weten te komen over de verschillende videodeurbellen. Adviesprijzen starten vanaf € 99. Of maak kennis met de andere beveiliging-devices van Ring, zoals de Ring Stick Up Cam.

Mediakit
Klik hier voor productafbeeldingen en het factsheet.

Noot voor de redactie
Heb je interesse om een product van Ring te testen? Neem dan contact op via onderstaande contactgegevens

Over Ring
De missie van Ring is de criminaliteit te verminderen door een Ring van Veiligheid te creëren rond woningen en buurten. Met de Ring-productlijn biedt Ring betaalbare, complete en proactieve thuis- en buurtbeveiliging op een unieke en innovatieve manier. Twee wijken in Newark, Verenigde Staten, zagen in een jaar tijd een daling van meer dan vijftig procent in inbraken nadat Ring Video Doorbells en Spotlight Cams waren geïnstalleerd bij elf procent van de woningen in de wijken in de periode april tot juli 2018, in vergelijking met dezelfde periode in 2017. Ring is een dochteronderneming van Amazon. Ga voor meer informatie naar www.ring.com. Met Ring ben je altijd thuis.

Progress Communications
Mireen van Limpt / Marieke van Heijst
T: +31 (0)20 363 11 52
E: ring@progresscommunications.nl

Ring PR
media@ring.com
Laatste van Ring
Ring Door View Cam, Ring’s vijfde videodeurbel, nu verkrijgbaar

CES 2019: Ring introduceert Door View Cam, een nieuwe videodeurbel die jouw deurspion slim maakt

Ring introduceert eerste Indoor/Outdoor beveiligingscamera’s: Ring Stick Up Cams
Vijf finalisten Present Your Startup Alkmaar bekend

Thinkwise introduceert Automated Machine Learning in nieuwe versie low-code platform

Sharp Builds Mega Solar Power Plant in Ninh Thuan Province, Vietnam

T-Mobile optimaliseert dienstverlening met geautomatiseerde netwerkomgeving van Telindus

myBrand migreert fabriek Ausnutria naar SAP

Techsector schrijft open brief aan Nederland

HMD Global opent nieuw ‘Centre of Excellence’ voor R&D in Finland als onderdeel van transitie naar leverancier van hardware én diensten

Relined Fiber Network verbindt CyrusOne in Amsterdam met eigen netwerk

Media Distillery verkoopt media monitoring activiteiten aan SoundAware Group
Ivanti benoemt Nayaki Nayyar tot Executive Vice President en Chief Product Officer

AnyLinQ stelt Gerben Verheul aan als Vendor Manager

Tech Data lanceert ‘Dell Dinsdag’, met aantrekkelijke kortingen en speciale acties

bunq steunt nieuw talent vanuit Common Goals

SecureMe2 groeit en verhuist naar nieuw kantoor

Slim noodverlichtingssysteem Eaton in nieuwe distributiehal vanHaren

ZeroPlex versterkt telecom-activiteiten met overname Trimaxx

MediaMyne en The Others Online gaan samen verder

Proofpoint introduceert nieuw cloud-gebaseerd ObserveIT Insider Threat Management-platform

Trend Micro: 63% van de Nederlandse thuiswerkers is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity

Orange Business Services levert collaboration- en contactcenterdiensten voor ZIM om klantervaring in vrachtverzending te verbeteren

Rabo Frontier Ventures partners with HV Holtzbrinck Ventures

Experian investeert in de toekomst met meerderheidsbelang in Risk Management-divisie Arvato Financial Solutions

Welke HR-banen verschijnen de komende tien jaar?

ICT GROUP NOMINATES JANNEKE NIESSEN FOR APPOINTMENT TO SUPERVISORY BOARD
Verstreken tijd: 1 jaar en 14 dagen

Logo Progress Communications
Ring contact

Logo Ring

Ring sociaal

Ring tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo Thinkwise
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo Telindus