www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

ThousandEyes breidt uit naar Benelux met nieuw kantoor in Amsterdam

Amsterdam, 19 juni 2019 – ThousandEyes maakt zijn intrede in de Benelux met een lokale verkoop- en serviceafdeling in Amsterdam. ThousandEyes biedt end-to-end inzicht in de ervaring van gebruikers over ieder netwerk, inclusief het gehele internet. De uitbreiding naar de Benelux is de volgende fase in de wereldwijde groei van het bedrijf. Bedrijven in België, Nederland en Luxemburg zijn voorlopers op het gebied van innovatie en zijn sterk afhankelijk van de cloud en het internet, om hun klanten en werknemers van apps en diensten te voorzien. Digitale ervaringen zijn echter zo goed als het internet waar ze op draaien, waardoor inzicht in het netwerk steeds vaker een topprioriteit voor dit soort bedrijven aan het worden is.

“We zijn zeer verheugd dat we onze fysieke aanwezigheid kunnen uitbreiden naar de Benelux. Op deze manier kunnen we bedrijven in de Benelux die voor de cloud kiezen en meer inzicht in het internet en andere digitale ervaringen eisen, beter van dienst zijn. Iets waar alleen ThousandEyes ze bij kan helpen”, zegt Mohit Lad, medeoprichter en CEO van ThousandEyes. “Via een immens aantal fysieke punten in het internet, meten wij continu de digitale ervaring van de essentiële applicaties en services van onze klanten. Dankzij de real-time visuele kaart van ThousandEyes zien klanten direct waar eventuele bottlenecks en storingspunten op zijn getreden. Deze kunnen zij vervolgens direct met hun service- en cloudproviders delen, zodat problemen opgelost kunnen worden, voordat de klant er last van heeft. Wij geloven er heilig in dat de overstap naar de cloud niet ten koste van het behouden van controle van het netwerk hoeft te gaan.”

Ramón Hemelrijk, die reeds tientallen jaren ervaring heeft binnen de netwerkindustrie, neemt in Amsterdam de rol van Regional Sales Manager op zich. “Ik spreek veel bedrijven die afhankelijk zijn van het internet, om hun klanten en werknemers dagelijks apps en diensten te bieden welke zij voor hun bedrijfsvoering nodig hebben. Keer op keer vertellen zij me dat er geen inzicht is, waar netwerkproblemen zich voordoen, met als gevolg dat er binnen de verschillende afdelingen van organisaties, maar ook richting de verschillende (cloud) providers met de vinger richting elkaar wordt gewezen en met het achterhalen van de oorzaak van die problemen raken zij veel kostbare tijd kwijt net een aanzienlijke financiële impact”, zegt Hemelrijk. “Als ik ze laat zien welke weg hun apps en diensten afleggen om bij hun gebruikers te komen en dat het direct zichtbaar te maken is waar het probleem in het netwerk zich voordoet, geloven ze hun ogen bijna niet. Ik ben verheugd dat we ThousandEyes nu in de Benelux kunnen introduceren, complemantair aan vele andere netwerkdiensten en monitor applicaties. Ik kijk er daarbij naar uit om ook andere bedrijven te helpen om hun klanten en werknemers de best mogelijke digitale ervaring te bieden, waarbij wij ook al enkele organisaties als klant binnen de Benelux hebben opgetekend.”

image

ThousandEyes is op dit moment al een onmisbaar onderdeel van de moderne IT-omgeving van ‘s werelds grootste merken en snelst groeiende startups. Onder die bedrijven zijn meer dan honderdtwintig onderdeel van de Global 2000. Meer dan vijfenzestig bedrijven staan in de Fortune 500. Ook verschillende grote banken zetten ThousandEyes in. In het afgelopen jaar benoemde Credit Suisse het bedrijf tot een van de vijf bedrijven met de meeste impact op het gebied van zakelijke IT in 2018. Bovendien kreeg ThousandEyes van Network Computing de Editor’s Innovation Award toegekend en werd het bedrijf uitgeroepen tot Best Data-Driven SaaS Product tijdens de Saas Awards 2018.

Naast de gebruikelijke diensten publiceert ThousandEyes ook wetenschappelijk- en benchmarkonderzoek op het gebied van internetprestaties. Dankzij dit onderzoek kunnen bedrijven datagedreven beslissingen nemen als het gaat om overstappen naar, of werken in de cloud; een greep uit de onderzoeken:
  • In het Public Cloud Performance Benchmark Report worden de verschillen in netwerkprestaties en connectiviteit tussen de drie grote public-cloudaanbieders Amazon Web Services (AWS), Google Cloud Platform (GCP) en Microsoft Azure vergeleken.
  • Het Global DNS Performance Benchmark Report is een uitgebreid verslag van de prestaties van drie DNS-infrastructuren (managed DNS-providers, public resolvers en global roots). Het rapport biedt bedrijven en SaaS-providers kennis over het soort infrastructuur dat cruciaal is voor de best mogelijke digitale ervaring.
  • Het Digital Experience Performance Benchmark Report is het meest recente onderzoek. Dit rapport biedt een vergelijkende analyse van web-, infrastructuur- en netwerkprestatiestatistieken van de belangrijkste websites op het gebied van verkoop, reizen en media.
Deze rapporten zijn een aanvulling op voortdurende analyses van internetincidenten en -security incidenten. Deze worden onmiddellijk geïdentificeerd en gedeeld op het moment dat er een groot incident met een grote impact plaatsvindt.

Het hoofdkantoor van ThousandEyes bevindt zich in San Francisco. Verder is het bedrijf gevestigd in Austin, Dublin, Londen, München, New York, Sydney, Tokyo, en nu dus ook in Amsterdam.

Lees meer over ThousandEyes:
Ramon Hemelrijk.png
4.55 MB

Over ThousandEyes
ThousandEyes brengt de route welke applicaties en diensten afleggen -voordat ze bij de eindgebruiker terecht komen- in kaart. Het cloudplatform van ThousandEyes biedt inzage van het gehele internet en alle cloudproviders. Hierdoor krijgen bedrijven inzicht in de digitale ervaring van elke gebruiker, applicatie, website of dienst, binnen elk netwerk, zodat zij deze ervaringen kunnen begrijpen en verbeteren. ThousandEyes maakt een belangrijk onderdeel uit van de wereldwijde bedrijfsvoering van ’s werelds grootste en snelst groeiende merken, waaronder Comcast, eBay, HP, meer dan 120 bedrijven uit de Global 2000, meer dan 65 bedrijven uit de Fortune 500 en 20 van de 25 belangrijkste SaaS-bedrijven.

De investeerders in ThousandEyes zijn Sequoia Capital, Sujtter HillVentures, Salesforce Ventures, Tenaya Capital en GV, voorheen Google Ventures en Thomvest Ventures.

Kijk voor meer informatie op www.thousandeyes.com of volg ons op Twitter via @ThousandEyes.

Media contact:
ThousandEyes Global Public Relations
Ben Stricker
bstricker@thousandeyes.com

LVTPR
Gijs van Beek
Gijs.vanbeek@lvtpr.com
Eerder van ThousandEyes
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl