www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Intermax viert 25-jarig bestaan met hoofdsponsorschap en deelname Run4Daniel

Rotterdam, 19 juni 2019 - Intermax, het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland, viert dit jaar zijn 25-jarig bestaan. Met dit jubileum is Intermax het oudste zelfstandige cloudbedrijf van Nederland. Om dit te vieren is Intermax dit jaar hoofdsponsor van de Run4Daniel van het Daniel den Hoed Fonds. Klanten en werknemers worden aangemoedigd om mee te doen met het hardloop- en wandelevenement om op die manier zoveel mogelijk geld op te halen voor kankeronderzoek.

Intermax is een service provider die zich inzet om klanten – in de zorg, publieke sector, financiële wereld en meer – te voorzien van een optimale strategie en kennis om ‘naar de cloud’ te gaan. Intermax kijkt met andere ogen naar de cloud – minder naar de techniek zelf en meer naar de beleving van de mensen die er gebruik van maken. Zij geloven dat systemen er zijn om mensen te ondersteunen en niet andersom. Een visie die het bedrijf ook betrekt op het eigen personeel: het bedrijf is al zeven jaar op rij “Best Workplace” volgens Great Place to Work. Intermax heeft op dit moment twee vestigingen in Rotterdam. In juli breidt het bedrijf uit met een gloednieuw kantoor in Zwolle.

Ludo Baauw, oprichter en CEO van Intermax: “We zijn natuurlijk supertrots op ons 25-jarig bestaan. Al bijna een kwart eeuw zetten we ons dag in, dag uit honderd procent in voor onze klanten. Een groot feest was een logische stap geweest, maar wij doen liever iets met impact. Vandaar ook onze keuze om mee te doen met de Run4Daniel in onze eigen stad, Rotterdam. We nemen voor zowel werknemers als klanten het inschrijfgeld voor onze rekening en na afloop is er een barbecue.”

Over Intermax
Intermax is het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland. De visie van het bedrijf ­– systemen zijn er om mensen te ondersteunen, niet andersom – zorgt ervoor dat Intermax de weg naar de cloud op een unieke manier benadert. De beste oplossingen worden niet gevonden in de techniek, maar in de beleving van de mensen die het gebruiken.

Veiligheid, nieuwsgierigheid, betrokkenheid en transparantie staan bij Intermax hoog in het vaandel. En niet zonder resultaat: het bedrijf won al meerdere malen de Best Workplace-award.

Intermax Cloudsourcing is onderdeel van de Intermax Group. Meer informatie is te vinden op de website.