KPN & Notificare pushing it to a Partnership

Rotterdam, 18 juni 2019 - We zijn blij dat we een nieuwe samenwerking met KPN kunnen aankondigen! Notificare is een toonaangevend Contextual Marketing Automation Platform dat marketeers in staat stelt om contextrelevante en interactieve berichten naar hun klanten te sturen. Met deze samenwerking kunnen KPN-klanten profiteren van de meest relevante contextuele berichten die Notificare biedt. Integratie met het Notificare-platform zorgt ervoor dat zowel mobiele app-data als websitegegevens inzichtelijk en bruikbaar worden.

Rijke en interactieve berichten voor web en mobiel
Notificare is de laatste jaren uitgegroeid tot een krachtig Marketing Automation platform waar rijke en interactieve berichten een centrale rol spelen. Door gebruik te maken van Location Based Marketing neemt de relevantie voor de eindklant snel toe. Het platform gebruikt een gebruiksvriendelijk dashboard om campagnes op te zetten, te segmenteren en direct de campagneresultaten te bekijken. Alle platformfunctionaliteiten zijn ook toegankelijk via de robuuste API. Deze API is vanaf vandaag ook beschikbaar in de KPN Store om het gebruik en de combinatie met andere API's nóg makkelijker te maken.

KPN API Store
API's hebben bewezen een essentiële rol te spelen bij het ontwikkelen van nieuwe proposities voor consumenten- en business-to-business markten. Met de KPN API Store biedt KPN ontwikkelaars, innovatie managers en product owners toegang tot bouwstenen om hun eigen proposities te ontwikkelen en te verrijken.

"Het afgelopen jaar is de KPN API Store gegroeid met gebruiksvriendelijke en flexibele bouwstenen voor snelle ontwikkeling. Met Notificare is er een strategische, zakelijke en technische fit. De eerste app met Notificare staat dan ook al in de App Stores en we kijken uit naar de komende jaren", zegt Wouter van Schaik, Lead KPN API Store.

"Wij geloven in de combinatie en integratie van de verschillende gerelateerde bedrijfsoplossingen. De API Store is een goed uitgangspunt om de verschillende API's te combineren. In het komende jaar zullen we meer van onze diensten via het KPN platform vrijgeven. Zodat gebruikers bijvoorbeeld kunnen genieten van de loyaliteitsoplossingen voor retailers die wij aanbieden", zegt Robert Leefmans, CEO van Notificare.

Notificare in de API Marketplace
Notificare zal KPN's klanten helpen om de innovatiecurve te verhogen, processen te transformeren en de klanttevredenheid te verhogen dankzij betrouwbare en slimme API's voor notificaties. De eerste Notificare API kan gratis worden getest in de KPN API Store.

Meer over de KPN API Store en de integratie van Notificare. ontwikkelaar.kpn.com/marktplaats/marktplaats/push-notificare

About Notificare
Notificare is a leading Marketing Automation Platform that empowers marketers to send context-relevant and interactive messages to their customers. Headquartered in Rotterdam, Netherlands, founded in 2012 and ISO/IEC 27001:2013 certified. More information: notificare.com/contact

About KPN
KPN is a leading telecommunications and IT provider and market leader in the Netherlands. With fixed and mobile networks for telephony, data and television, KPN serves customers at home, at work, and abroad. KPN focuses on both private customers and business users, from small to large. In addition, KPN offers telecom providers access to its widespread networks.