www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NetApp lanceert nieuwe oplossingen en diensten om optimaal te profiteren van de hybrid multicloud

Klant krijgt keuzevrijheid uit alle clouds met een en dezelfde ervaring

Schiphol-Rijk NetApp (Nasdaq: NTAP), de data-autoriteit op het gebied van de hybrid cloud, lanceert nieuwe oplossingen en diensten waarmee klanten zelf bepalen welke cloud ze willen gebruiken en hoe ze dat doen. NetApp introduceert een volledig naadloze hybrid-multicloudervaring via onder meer NetApp Cloud Data Services op NetApp HCI, de mogelijkheid om binnen de grootste public clouds uit te breiden met persistent storage, en volledige vrijheid in het beheren en gebruiken van, en betalen voor cloudservices.

De public cloud heeft gezorgd voor een nieuwe standaard binnen IT. Voor leveranciers betekent dit, dat zij de ervaring van een organisatie in de cloud ook on-premise moeten kunnen bieden. Zij moeten verder datagedreven innovatie stimuleren en kunnen zorgen voor een naadloze hybrid-multicloudervaring. NetApp biedt met zijn data fabric-strategie voor bedrijven een unieke aanpak om elke cloud te omarmen op basis van één enkelvoudige gebruikerservaring.

De ervaring van de public cloud on-premise geleverd
NetApp biedt een echte hybrid-multicloudervaring met een consistent dienstenafnamemodel voor alle public clouds en on-premise. Klanten kunnen hun Infrastructure-as-a-Service-levering effectief vereenvoudigen naar on-premise en sneller nieuwe diensten en applicaties leveren met NetApp Cloud Data Services op NetApp HCI. Die omvatten:
  • NetApp Kubernetes Service op NetApp HCI:biedt een geautomatiseerde deployment engine voor Kubernetes, een applicatiemarktplaats en applicatieorkestratie – met NetApp HCI als inzetbare plek.Klanten kunnen beter inspelen op de eisen van de business door het automatiseren van beheercomplexiteit zonder concessies aan prestaties en schaalbaarheid. Ontwikkelaars krijgen zo meer ruimte om snel te werken;
  • Cloud Volumes op NetApp HCI: krachtige persistent storage geleverd via een gestroomlijnde en vereenvoudigde gebruikerservaring in alle grote public clouds, wordt uitgebreid naar on-premise met NetApp HCI. Klanten kunnen hierdoor de manier vereenvoudigen, waarop zij on-premise en clouddiensten inzetten en beheren.
Beheer data in elke bekende cloud
NetApp Cloud Data Services helpen klanten bij hun transformatie om te profiteren van cloudinnovatie met dataservices die consistent via de cloud van hun voorkeur worden geleverd. Nieuwe uitbreidingen binnen NetApp Cloud Data Services zijn:
  • een nieuwe bètaversie van Cloud Volumes Service for Google Cloud. Deze sluit aan bij de aankondiging van Azure NetApp Files voor Microsoft Azure. Deze oplossingen bieden volledig beheerde pay-as-you-go-dataservices binnen de bekende public clouds;
  • nieuwe Cloud Volumes ONTAP for Google Cloud bieden de prestaties, beschikbaarheid en databeschermingsmogelijkheden die nodig zijn voor het draaien van bedrijfskritische applicaties in Google Cloud.
Bouw je eigen data fabric
Een data fabric biedt een gemeenschappelijk framework voor een naadloze hybrid-multicloudervaring. NetApp helpt klanten bij het bouwen van hun eigen, unieke data fabric. Nieuwe oplossingen en diensten in dit verband zijn:
  • nieuwe fabric-orkestratietoolset biedt een centrale data-controlplane die klanten helpt bij het ontsluiten, beheren, automatiseren en beheren van al hun data, ongeacht de locatie;
  • nieuwe pay-per-use-mogelijkheden die klanten maximale flexibiliteit bieden voor het beheren en gebruiken van, en betalen voor hun hybrid-multicloudomgevingen. Hierbij biedt NetApp twee opties:
  1. Cloud Consumption for HCI – on-premise systeem op basis van een eenvoudig maandelijks abonnementsmodel,
  2. Cloud Volumes Service On-Premises – volledig beheerde on-premise NetApp-storageservice op basis van pay per use;
  • NetApp Cloud Insights is nu beschikbaar als ‘freemium’ oplossing met een gratis basiseditie voor NetApp-systemen als NetApp HCI en NetApp AFF. Deze dienst omvat tevens monitoring en plaatsingsoptimalisatie voor NetApp HCI en NetApp Kubernetes Service naast realtime dashboards;
  • nieuwe NetApp Professional Services for the Data Fabric zijn ontwikkeld om klanten te helpen bij elke stap richting hun eigen data fabric.
Over NetApp
NetApp is toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud. We bieden een volledig scala van dataservices voor de hybrid cloud; deze vereenvoudigen het beheer van applicaties en data, zowel in de cloud als in lokale omgevingen, om uw digitale transformatie te versnellen. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat contactmomenten voor klanten kunnen worden uitgebreid, meer innovatie mogelijk is en hun operationele activiteiten worden geoptimaliseerd. Kijk voor meer informatie op www.netapp.com/nl. #DataDriven
Eerder van NetApp
2 dec 2019 Retail en de datarevolutie

20 nov 2019 NetApp en Google Cloud zetten volgende stap in strategisch partnership om innovatie in de Cloud te stimuleren

18 nov 2019 NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl