www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: En Serio

Fox-IT en ZyLAB bundelen krachten voor efficiëntere digitale bewijsvoering

Cybersecurity-bedrijf en eDiscovery softwareleverancier gaan gezamenlijke oplossing leveren om digitale bestanden te doorzoeken

Cybersecurity-bedrijf Fox-IT en ZyLAB, leverancier van slimme eDiscovery oplossingen, maken bekend nauwer samen te gaan werken om juridische professionals en data privacy officers te ondersteunen bij het doorzoeken van digitale bestanden. Door de komst van AVG en het belang van digitale bewijsvoering bij strafrechtelijke en civiele onderzoeken, wordt het voor advocatenkantoren, juridische afdelingen en data privacy officers steeds belangrijker snel inzicht te hebben in digitale bestanden. Binnen de vernieuwde samenwerking zal Fox-IT de ZyLAB ONE eDiscovery-software aanbieden aan haar klanten.

Fox-IT en ZyLAB zullen gezamenlijk optrekken om advocatenkantoren en juridische teams binnen organisaties te helpen bij het efficiënt doorzoeken van documenten die kunnen dienen als digitale bewijsvoering. Ook zullen het cybersecurity-bedrijf en de eDiscovery-leverancier bedrijven ondersteunen bij het verwerken van het toegenomen aantal verzoeken van toezichthouders over bedrijfsovernames en het naleven van wetgeving zoals AVG.

“We zien ZyLAB als een innovatieve speler die het technisch gezien goed voor elkaar heeft. Het bedrijf stelt de wensen van klanten centraal door hun oplossingen op verschillende manieren aan te bieden: op locatie bij de klant of vanuit de cloud. Zo is de ZyLAB software in te zetten voor zowel eDiscovery als bij de afhandeling van Incident Response cases,” zegt Erik Ploegmakers, Managing Director bij Fox-IT. “De communicatielijnen met ZyLAB zijn kort en bieden ondersteuning vanuit hun kantoor in Nederland. Daardoor zien we bij met name grotere projecten een duidelijke toegevoegde waarde van de samenwerking met deze softwareleverancier van Nederlandse bodem. Dat horen we ook al jaren van klanten. We kijken daarom uit naar het nog verder verdiepen van onze partnerschap met ZyLAB.”

“Al in 2000 werkten Fox-IT en ZyLAB samen in het onderzoek naar de vuurwerkramp in Enschede. Sindsdien hebben we meerdere gezamenlijke projecten gedaan. Een verdere samenwerking waar ZyLAB en Fox-IT elkaars producten gaan promoten en aanbieden is een logische stap”, zegt Jan Scholtes, Chief Strategy Officer bij ZyLAB. “Wij kijken uit naar een zeer succesvolle samenwerking waarbij we samen de advocatuur en het bedrijfsleven een absolute top-oplossing kunnen bieden”.
Laatste van Fox-IT
Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD bestempelt beveiligingswaarde Fox Crypto DataDiode als ‘ZEER GEHEIM’

Fox-IT en ZyLAB bundelen krachten voor efficiëntere digitale bewijsvoering

Managed Detection & Response dienst van Fox-IT ontvangt PCI-DSS accreditatie
Fox-IT contact

Logo Fox-IT

fox@fox-it.com
  www.fox-it.com/nl
Fox-IT sociaal

Fox-IT tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau