www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
#Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 126 dagen geleden)
PR: LVTPR

Riverbed versterkt en vergroot marktaandeel enterprise-SD-WAN en sluit wereldwijde strategische OEM-overeenkomst met Versa Networks

Riverbed combineert expertise, support en services, en leiderschap op het gebied van digitale performance met Versa Network’s enterprise-class technologie

Hoofddorp, 13 juni 2019 – Riverbed®, The Digital Performance Company™, heeft een wereldwijde original equipment manufacturing-overeenkomst (OEM) getekend met Versa Networks. Dankzij de overeenkomst ontstaat een combinatie van Riverbed’s expertise, wereldwijde support en services, en leiderschap op het gebied van digitale performance, en de innovatieve en zwaar beveiligde SD-WAN-technologie van Versa Networks. De overeenkomst versterkt de aanwezigheid van Riverbed op de SD-WAN-markt en vergroot het bereik en de mogelijkheid van het bedrijf om grotere en complexere SD-WAN-implementaties te verzorgen. Daarmee helpt Riverbed alle soorten organisaties om hun netwerken te transformeren en concurrerend te blijven in het digitale tijdperk.

Dankzij de overeenkomst biedt Riverbed – naast Riverbed SteelConnect – een uitgebreid portfolio van SD-WAN-oplossingen. Dit portfolio omvat een nieuw grootzakelijk aanbod dat gebruikmaakt van het Secure Cloud IP-softwareplatform van Versa Networks. De nieuwe SD-WAN-oplossing voorziet in hoge schaalbaarheid, een volledig aanbod van hoogwaardige en grootzakelijke routing- en geavanceerde netwerksecuritymogelijkheden die Riverbed’s SD-WAN aanvullen, applicatie-acceleratie en oplossingen voor digital experience management (DEM). Daarmee biedt Riverbed een complete verzameling oplossingen die voldoet aan de behoeften van alle organisaties – van het mkb tot ’s werelds grootste bedrijven.

Paul Mountford, CEO van Riverbed: “De overeenkomst met Versa Networks stelt Riverbed in staat om zijn klanten te voorzien van een bredere set keuzes en in te spelen op de moderne netwerkbehoeften van organisaties van alle soorten en maten. Oftewel groot, medium en klein, cloud-first hybrid en traditioneel, en dat wereldwijd. Versa’s technologie voor de grootzakelijke markt vult de toonaangevende SD-WAN-, applicatie-acceleratie- en DEM-oplossingen perfect aan. Daarnaast wordt de technologie ondersteund door de support en professional services van Riverbed. Dit uitgebreide portfolio helpt Riverbed zich beter te richten op zijn bestaande grote klanten, waaronder een groot deel van de Fortune 2000. Ook zorgt het portfolio ervoor dat klanten de juiste SD-WAN-oplossing kiezen voor de transformatie van hun netwerken, de creatie van meer flexibiliteit en concurrentiebehoud in hun respectievelijke sectoren.”

Kelly Ahuja, CEO van Versa Networks: “Riverbed is een bewezen leider op het gebied van grootzakelijke wide area networking en digitale performance. Onze samenwerking voorziet klanten van een compleet aanbod van next-generation netwerk- en securityoplossingen voor het digitale tijdperk dat bestaat uit multi-cloud, multi-transport netwerken. Versa slaat de handen ineen met Riverbed om gebruik te maken van het wereldwijde netwerk van het bedrijf dat toegang biedt tot grote organisaties, zijn toonaangevende support en services, en expertise en leiderschap op het vlak van digitale performance. Daardoor ontstaan er meer mogelijkheden voor Versa en een krachtig aanbod voor enterprise-klanten.”

Sinds de introductie van SteelConnect in 2016 is het aantal SD-WAN-klanten van Riverbed gegroeid naar meer dan duizend organisaties, verspreid over de hele wereld. Riverbed blijft met SteelConnect op hoog tempo innoveren; de oplossing omvat nu een brede reeks unieke mogelijkheden, inclusief integratie met SteelCentral voor meer netwerkinzicht, en integratie met de toonaangevende WAN Optimization-oplossing (Riverbed SteelHead SD). SteelConnect voorziet in geautomatiseerde ‘one-click’-connectiviteit voor Amazon AWS en Microsoft Azure om IT-professionals te helpen binnen de gedistribueerde en hybride organisatie flexibiliteit, performance en security te realiseren. Riverbed blijft SteelConnect SD-WAN aanbieden, en maakt voor implementaties op grotere schaal gebruik van de technologie van Versa Networks. Daarmee biedt het bedrijf een reeks van SD-WAN-oplossingen die tegemoetkomt aan de uiteenlopende digitale-netwerkbehoeften van alle soorten organisaties wereldwijd.

Het SD-WAN-aanbod dat gebruikmaakt van de Secure Cloud IP-software van Versa Networks is vanaf de tweede helft van 2019 beschikbaar.

Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, heeft als doel om de menselijke ervaring in de digitale wereld te verbeteren. Achter elke digitale ervaring ligt een menselijke ervaring, en Riverbed helpt organisaties digitale ervaringen te meten en digitale performance te maximaliseren, zodat ze betere en krachtigere menselijke ervaringen kunnen bieden. Voor klanten, medewerkers, partners, patiënten en inwoners. Het Digital Performance Platform van Riverbed combineert Digital Experience Management- en next-generation infrastructuur-oplossingen die naadloze digitale en gebruikerservaringen garanderen. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessresultaten. Tot de meer dan 30.000 klanten van Riverbed behoren alle bedrijven in de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.

Riverbed en alle hierin gebruikte product- of servicenamen of logo’s van Riverbed zijn handelsmerk van Riverbed Technology, Inc. Alle andere genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 2 jaar en 126 dagen

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix