www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 35 dagen geleden)

Everyoneprint en OSN sluiten samenwerkingsovereenkomst

Steeds meer organisaties verplaatsen werkplekken en IT-infrastructuur naar de cloud. Het Hybrid Cloud Platform (HCP) van Everyoneprint werkt volledig vanuit de cloud zonder lokale printservers. Hierdoor wordt het voor organisaties mogelijk om de volledige printomgeving incl. follow-me vanuit de cloud te laten werken en beheren. De voor het Hybrid Cloud Platform ontwikkelde driver is multibrand met volledige ondersteuning voor alle grote fabrikanten. HCP sluit perfect aan op de ambitie van OSN om organisaties te ontzorgen met behoud van flexibiliteit.

Thomas Lastrup - Vice President, Global Sales at EveryonePrint

“EveryonePrint Hybrid Cloud Platform enables users to easily connect to the print infrastructure for follow-me without needing IT support, significantly reduces print costs and eliminates the need to purchase, deploy and manage print servers. Furthermore, HCP includes all the features and benefits from EveryonePrint’s widely adopted mobile printing solution which enables printing from any mobile device,”

Peter Schutten – Manager Solutions at OSN

Ik ben verheugd dat we ons softwareportfolio hebben kunnen uitbreiden met het Hybrid Cloud Platform (HCP) van EveryOnePrint. Deze printoplossing gaat het gat overbruggen tussen de klassieke printoplossingen en de veranderende ICT infrastructuren waarin de cloud steeds belangrijker wordt. Onze klanten en partners zoeken naar oplossingen welke op eenvoudige en gebruiksvriendelijke follow-me printen mogelijk op alle merken ongeacht van wat voor soort IT infrastructuur gebruik wordt gemaakt; on premise, private cloud, hybrid cloud en public cloud. Om de flexibiliteit van onze klanten te verzekeren is het licentiemodel op basis van een abonnement, waardoor het mogelijk is op per device per maand te betalen.

Meer informatie over het Hybrid Cloud Platform op https://www.osn.nl/everyoneprint-hybrid-cloud-platform

Over Everyoneprint

EveryonePrint ontwikkelt software waarmee printomgevingen geïntegreerd worden in cloud infrastructuur. De cloud heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop bedrijven applicaties leveren en beheren, HCP breidt die revolutie uit naar printinfrastructuur. HCP is een printplatform dat oude printinfrastructuur verandert in een schaalbaar on-demand multi-tenant enterprise printplatform. Het stelt klanten in staat om het beheer en de levering van de verschillende elementen waaruit Office Printing bestaat te vereenvoudigen: Print Servers, Drivers, Security & Administration, met behoud van een eenvoudige vertrouwde gebruikerservaring.

Over OSN Nederland

OSN is sterk in het stroomlijnen van informatie binnen een organisatie en helpt meer dan 500 middelgrote en grote organisaties bij het optimaliseren van hun documentstromen. Van papier tot volledig digitaal en alles daar tussenin. Klanten waarderen OSN om de klantgerichtheid, transparantie, flexibiliteit en het kundige personeel.
Laatste van OSN Nederland
Everyoneprint en OSN sluiten samenwerkingsovereenkomst

OSN neemt de volgende stap in flexibiliteit met de introductie van FlexPrint en FlexRent
Verstreken tijd: 2 jaar en 35 dagen
OSN Nederland contact

Logo OSN Nederland

www.osn.nl
OSN Nederland sociaal

OSN Nederland tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales