www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: carolijn peelen bv

AsstrA verbetert kwaliteit van logistieke dienstverlening met Shippeo’s predictive visibility platform

Internationaal bedrijf in transport & logistiek zet in op maximale betrouwbaarheid

AMSTERDAM / ZÜRICH, 13 juni 2019 - AsstrA, internationaal bedrijf in transport en logistiek, gaat een strategische samenwerking met Shippeo aan voor supply chain visibility. AsstrA wil haar 4000+ klanten realtime en met accurate voorspellingen end-to-end inzicht bieden in al hun transport activiteiten.

Al ruim 20 jaar ontwikkelt AsstrA innovatieve oplossingen voor haar klanten.  De Groep wil nu haar positie als marktinnovator versterken en zich in haar dienstverlening nog meer onderscheiden door realtime en voorspellende informatie aan te bieden. Betrouwbare en just-in-time leveringen aan wereldwijde klanten vormen een belangrijk onderdeel van AsstrA’s dienstverlening. Directe toegang tot realtime bezorginformatie is dus essentieel.

"Wij zijn verheugd om samen te werken met Shippeo. Het platform stelt ons in staat om onze zakelijke klanten een nog beter inzicht te bieden in de supply chain, met realtime tracking en geautomatiseerde gegevensuitwisseling”, zegt Dmitry Lagun, AsstrA-Associated Traffic AG Group President. "Shippeo's platform faciliteert het efficiënt laden en het effectief gebruik van docks, alsmede de mogelijkheid om problemen met het laden of lossen van vracht vroegtijdig te voorspellen. Dankzij onze samenwerking met Shippeo kunnen AsstrA klanten profiteren van betrouwbare en transparante logistieke diensten."

"Wij zijn blij met de nauwe samenwerking met AsstrA, waarbij we ze helpen hun transportactiviteiten te digitaliseren en hun middelen te optimaliseren via realtime tracking en accurate ETA-informatie", zegt Lucien Besse, COO en mede-oprichter van Shippeo. "We verwachten dat AsstrA hierdoor nog meer op zal vallen in deze zeer competitieve markt, zodat ze hun positie in de top van de Europese 3PL verder versterken."

Over AsstrA
AsstrA-Associated Traffic AG is een internationale groep van transport en logistiek bedrijven met een onberispelijke reputatie en meer dan 20 jaar ervaring. Het bedrijf heeft haar hoofdkantoor in Zürich en is vertegenwoordigd in de Commonwealth of Independent States (CIS), Europa en Azië. AsstrA biedt een brede dienstverlening, waaronder de organisatie van internationaal transport op verschillende vervoerswijzen, im- en exportondersteuning, vrachtverzekeringen, projectlogistiek, handel, warehousing en douaneafhandeling. Dankzij haar brede geografische aanwezigheid en gevestigde relaties met professionele partners, kan AsstrA optimale en aantrekkelijk geprijsde logistieke oplossingen bieden, afgestemd op de behoeften van de bedrijven waarmee zij samenwerken. AsstrA is lid van FIATA en ASMAP en is ISO 9001-, ISO 14001- en ISO 45001-gecertificeerd.

Meer informatie vindt u op  www.asstra.com

Over Shippeo
Shippeo, de Europese marktleider in Supply Chain Visibility, helpt internationale bedrijven om real-time logistieke data in te zetten voor uitzonderlijke klantenservice en operational excellence. Het wereldwijde platform biedt verladers, vervoerders en eindklanten continue monitoring en maximale nauwkeurigheid van verwachte aankomsttijden voor elke levering, waardoor ze snel problemen kunnen identificeren en tijdig kunnen anticiperen. Shippeo werd opgericht in 2014 en volgt meer dan 3 miljoen ladingen per jaar voor toonaangevende klanten als Faurecia, Auchan, Intermarché en Leroy Merlin. Shippeo werkt met vervoerders in meer dan 20 landen. Voor meer informatie:  www.shippeo.com

Beeld
Dmitry Lagun, AsstrA-Associated Traffic AG Group President (links) en Lucien Besse, COO en mede-oprichter van Shippeo (rechts), gaan strategische samenwerking aan.

Roxana Siu-Calviac, VP Marketing: roxana.calviac@shippeo.com, +33 7 68 77 50 50

Carolijn Peelen, PR: carolijn@peelen.nu, +31 6 53 28 09 36
Laatste van Shippeo
Shippeo opent kantoor in Scandinavië

Schneider Electric gaat met Shippeo haar klantgerichte supply chain digitaliseren

Logo carolijn peelen bv
Shippeo contact

Logo Shippeo

www.shippeo.com
Shippeo sociaal

Shippeo tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl