www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

InSpark wint Microsoft Global Security & Compliance Partner of the Year Award 2019

AMSTERDAM, 11 juni 2019 – InSpark is de trotse winnaar van de Microsoft Security and Compliance Partner of the Year Award 2019. De award wordt toegekend omdat InSpark de meest onderscheidende oplossing biedt op het gebied van security en compliance. InSpark werd als winnaar gekozen uit een wereldwijde groep van 2.900 Microsoft-partners uit 115 verschillende landen.

Laurens Frijters, Managing Director InSpark: "Wij zijn ontzettend trots. Deze award erkent en bevestigt InSpark als de #1 Security Partner wereldwijd. Het is een nieuwe mijlpaal die we te danken hebben aan het vertrouwen van onze klanten én de tomeloze inzet van collega’s met passie voor het Microsoft-platform.”

De winnende oplossing
De doorslaggevende factor voor de onderscheiding is het InSpark-Cloud Security Center. Deze managed security- en compliance-oplossing is het resultaat van een moderne visie op cloudsecurity, verschillende sterke partnerships en jarenlange ervaring met het beveiligen van cloudomgevingen. InSpark voorziet niet alleen in state-of-the-art security voor de moderne werkplek en (hybride) datacenters in Microsoft Azure, maar biedt ook 24/7-opvolging van mogelijke securityincidenten. Deze opvolging wordt verzorgd door SecOps-engineers in het InSpark-SOC (Security Operations Center). De service wordt afgerekend op basis van een vaste prijs per gebruiker of per workload. Met het toekennen van de award erkent Microsoft het onderscheidend vermogen van de oplossing.

Samenwerking is de sleutel
Stefan Daelemans, CTO bij InSpark: “We werken al jaren intensief samen met de productteams van Microsoft in Redmond en Israël en investeren sterk in deze relaties. Het Cloud Security Center is een managed-securitydienst die tot stand gekomen is door een intensieve samenwerking tussen de product-groups binnen Microsoft, onze klanten van het eerste uur zoals KPMG, Perfetti van Melle en Vebego én onze InSpark-collega’s met diepgaande kennis van de Microsoft-securityoplossingen.”

“Het is een grote eer om de finalisten en winnaars van de Microsoft 2019 Partner of the Year Awards te huldigen”, aldus Gavriella Schuster, Corporate Vice President, One Commercial Partner, Microsoft Corp. “Deze bedrijven leiden met succes hun branches, bouwen intelligente oplossingen, pakken complexe zakelijke uitdagingen aan en maken meer mogelijk voor klanten over de hele wereld. Ik voel me dan ook vereerd om elke winnaar en finalist te mogen feliciteren.”

“Ik feliciteer ons dochterbedrijf InSpark van harte met deze award! Deze prijs is een bevestiging dat we samenwerken met de beste partij in Nederland. Samen bouwen we intelligente IT- en securityoplossingen en pakken we complexe zakelijke uitdagingen aan. Zo maken we meer mogelijk voor onze klanten.” – Jacob Groote, EVP KPN Business Market Participations.

De Microsoft Partner of the Year Awards zijn een eerbetoon aan Microsoft-partners die het afgelopen jaar exceptionele op Microsoft gebaseerde oplossingen hebben ontwikkeld en geleverd. Meer weten over de Microsoft Partner of the Year Awards 2019? Ga naar news.microsoft.com.

Download hi-res beeldmateriaal via deze link.

Over InSpark
InSpark ondersteunt en stimuleert organisaties bij hun digitale transformatie. Onze innovaties en securityservices zorgen voor blijvend resultaat met grote positieve impact voor onze klanten. Ons motto: innovate to accelerate. De professionals van InSpark beschikken over diepgaande expertise van state-of-the-art Microsoft-technologie. Full service en full force, zodat klanten en medewerkers het maximale uit technologie kunnen halen. InSpark is tienvoudig Microsoft Gold Partner, Country Partner of the Year 2018, Hybrid Cloud Partner 2017 en meermalig winnaar van de FD Gazelle-award. InSpark is een 100% dochteronderneming van KPN. Lees meer op www.inspark.nl.