www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Orange Business Services versterkt eindgebruikerservaring met Visibility-as-a Service

Orange Business Services verbetert zijn Visibility-as-a-Service (VaaS) om bedrijven te helpen bij het giswerk wat komt kijken bij hun end-tot-end-meting van applicatieprestaties. De oplossing biedt een solide basis voor een bedrijfstransformatie door ervoor te zorgen dat de ervaring van de eindgebruiker wordt geoptimaliseerd met de uitrol van nieuwe oplossingen, zoals Software-Defined WAN (SD-WAN) of volledige cloudmigratie.

De oplossing is gebaseerd op Riverbed’s SteelCentral Aternity-technologie, waarmee een end-to-end prestatiebewaking van de digitale ervaring tot op het apparaat van de eindgebruiker mogelijk is in een complexe wereldwijde IT-infrastructuur. Dit is de eerste keer dat deze technologie beschikbaar is als managed service vanaf elke wereldwijde serviceprovider van over de hele wereld.

Door het apparaat van de eindgebruiker op te nemen in de oplossing voor het monitoren van applicatieprestaties, kunnen IT-afdelingen problemen accuraat opsporen en oplossen. Gevolg hiervan is dat er minder naar elkaar wordt gewezen tussen verschillende afdelingen. Het stelt hen zelfs in staat potentiële prestatieproblemen te identificeren voordat de gebruiker ze opmerkt. Wanneer dit voorkomt kan er proactief stappen worden ondernomen om problemen in het apparaat, de toepassing of de infrastructuur op te lossen. Hierdoor worden oproepen naar de ondersteuningsafdeling beperkt en de algehele ervaring van digitale gebruikers en eindgebruikers verbetert.

Een van gebruikers van de dienst is het internationale advocatenkantoor Simmons & Simmons, dat het gebruikte om een belangrijke IT-software-upgrade te ondersteunen. "Visibility-as-a-Service van Orange Business Services speelde een belangrijke rol bij de migratie van al onze advocatencomputers naar Windows 10. Het gaf ons inzicht in de pc-prestaties op gebruikersniveau om vast te stellen of er een probleem was dat de migratie kon verhinderen. Door de nodige proactieve stappen te nemen, hebben we het Windows 10 platform wereldwijd kunnen uitrollen zonder onderbrekingen of downtime. Als een belangrijk wereldwijd advocatenkantoor is dit een cruciale vereiste, omdat onze advocaten te allen tijde moeten kunnen opereren", aldus Ross Jeremy, Modern Workplace Team Lead, Simmons & Simmons.

Grote uitrol en voortdurende verbetering
Visibility-as-a-Service ondersteunt belangrijke implementaties, zoals SD-WAN, Microsoft- en cloudmigraties, omdat het de impact op de eindgebruiker voor en na de wijziging kan meten. Het speelt ook een belangrijke rol bij het continu optimaliseren van de infrastructuur door de impact van eventuele kleine wijzigingen op gebruikers te kunnen detecteren, zoals een nieuwe softwarepatch.

"Als carrier-grade integrator is Orange Business Services goed gepositioneerd om grote transformatieprojecten voor onze klanten uit te rollen en beheerde oplossingen te integreren, zoals de Riverbed SteelCentral Aternity dienst. Deze oplossing voegt nog een stuk toe aan onze connectiviteitsportfolio om de beste gebruikerservaring voor onze klanten te bieden. De holistische kijk op applicatieprestaties is van onschatbare waarde, niet alleen voor verandermanagement in projecten, maar ook gedurende de gehele levenscyclus van services", zegt Pierre-Louis Biaggi, vice president, Connectivity Business Unit, Orange Business Services.

"Bedrijven bevinden zich tegenwoordig in verschillende stadia van digitale transformatie, omdat ze onder toenemende druk staan om klanten aantrekkelijke en snellere digitale diensten te bieden”, zegt Andy Elder, salesmanager bij Riverbed. "Met de integratie van Riverbed technologie in de beheerde oplossingenportfolio van Orange kunnen Orange Business Service en Riverbed snel nieuwe diensten op de markt introduceren om in te spelen op de veranderende behoeften van toepassingen en netwerken. Het vermogen van Riverbed om appprestaties en de digitale en gebruikerservaring te meten en te monitoren en pro-actief SaaS en cloud gebaseerde applicaties te versnellen naar iedereen, overal, ongeacht locatie, is echt uniek in de branche."

Over Orange Business Services
Orange Business Services, de Orange-tak die zich wijdt aan B2B-diensten, bedient bedrijven wereldwijd. Als netwerkoperator en digital services-integrator heeft OrangeBusiness Services expertise in huis op het gebied van IoT, cloud, data, AI-applicatieontwikkeling en cybersecurity. Met deze kennis ondersteunt en beschermt Orange Business Services bedrijven tijdens elke fase van hun datalevenscyclus, van verzameling, transport, opslag en verwerking van data tot het analyseren en delen ervan.

Binnen een open, collaboratief ecosysteem stelt Orange Business Services haar klanten centraal. Dit systeem omvat 25.000 werknemers, de expertise en technologie- en zakenpartners van de Orange Group en een selecte groep startups. Orange Business Services telt meer dan 3000 bekende internationale bedrijven als klant, en meer dan twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk.

Lees meer op www.orange-business.com of volg ons op LinkedIn en Twitter en via onze blogs.

Orange is een van ‘s werelds leidende telecommunicatiebedrijven met een jaarlijkse sales van 41 miljard euro in 2018, en 264 miljoen klanten wereldwijd op 31 december 2018. Orange is beursgenoteerd bij NYSE Euronext Parijs (ORA) en op de New York Stock Exchange (ORAN).
Eerder van Riverbed
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl