www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!

DataStories door Gartner een '2019 Cool Vendor in Analytics’ genoemd

from data to action to business value

TURNHOUT (België), 11 juni 2019 - DataStories International, leverancier van augmented data analytics software, heeft vandaag met trots aangekondigd dat het is aangewezen als ‘Cool Vendor in Analytics’ door het toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau Gartner, Inc.

Het Gartner rapport van Julian Sun, Gareth Herschel, Rita Sallam en James Richardson, gepubliceerd op 16 mei 2019, stelt: "Data- en Analytics leiders moeten deze Cool Vendors zien als aanvulling op hun bestaande bedrijfsarchitectuur, met verbeterde analysemogelijkheden om de complexiteit omlaag te brengen en sneller business waarde te bereiken."

Katya Vladislavleva, CEO van DataStories: "Wij zijn blij en vereerd dat we door Gartner worden erkend als een ‘2019 Cool Vendor’. Gartner benoemde vier ‘Cool Vendors’ in Analytics’ en we zijn er trots op één van hen te zijn. Voor ons is dit een bevestiging van onze missie: de industrie laten zien dat AI snel rendement en aanzienlijke kostenbesparingen oplevert. We willen al onze klanten en partners bedanken en kijken ernaar uit om ons gezamenlijke succes verder te vergroten."

Gartner-abonnees hebben hier toegang tot het rapport.

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die is afgebeeld in haar onderzoek publicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of andere benamingen. Gartner-onderzoek publicaties bestaan uit de meningen van de Onderzoeks- en Advies-organisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke uitspraken. Gartner doet afstand van alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over DataStories International

DataStories International NV werd in 2011 in België opgericht als adviesbureau voor data science. Het DataStories-platform werd gelanceerd in 2017 en breidt zich snel uit, met momenteel meer dan 12 multinationale klanten in chemie voor consumentenproducten, kunststoffen, voedingsmiddelen, geneesmiddelen en machines. In juni 2018 ontving DataStories 2,2 miljoen euro in ronde A-financiering van VC Newion. Ga voor meer informatie naar www.datastories.com

Team foto

Foto van Katya Vladislavleva, CEO DataStories