www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (1 jaar en 38 dagen geleden)

Medius breidt uit met twee nieuwe ervaren collega’s

Medius, marktleider op het gebied van cloud-gebaseerde digitale factuurverwerkingoplossingen breidt haar team voor EMEA uit met 2 nieuwe ervaren professionals: Eugene Haasewinkel en Peter Patist.

Eugene Haasewinkel zal als pre-sales consultant de potentiële, bestaande én partner relaties die met MediusFlow (willen gaan werken) gaan ondersteunen. Haasewinkel is al sinds 2007 betrokken bij de verkoop en advisering op het gebied van MediusFlow en digitale factuurverwerking vanuit voorgaande werkgevers. Over de keuze voor Haasewinkel voor Medius, geeft hij aan: ”Persoonlijk was ik toe aan een nieuwe uitdaging, met name de prettige werksfeer binnen Medius en het kennismaken met een nieuwe klantenkring gaven voor mij de doorslag om de over stap te maken”.

Peter Patist zal de rol van applicatie consultant gecombineerd met project management gaan vervullen. Net als Haasewinkel is ook Patist al jarenlang actief op het gebied van digitale factuurverwerking. Patist onderbouwt de overstap naar Medius als volgt: ”Ik werk inmiddels al ruim 10 jaar met Medius samen en met name de gedrevenheid en het enthousiasme van het team hebben mij doen besluiten voor Medius als nieuwe werkgever te kiezen”.

De uitbreiding van het team is wenselijk doordat de vraag naar digitale factuurverweking sterk groeiende is. Yvonne Jans, Area Manager EMEA geeft aan: ”Vanuit Medius zien we dat de vraag naar strategische duurzame oplossingen voor digitale factuurverwerking sterk toeneemt. De toegevoegde waarde die zowel Eugene als Peter aan het team gaan leveren, versterkt onze positie als leverancier van onze automatische factuurverwerkingoplossing  MediusFlow. Alle kennis en ervaring die zij samen binnen het team gaan brengen om de brug te slaan tussen de techniek en de commercie én de integratie tussen MediusFlow en ERP systemen is een welkome aanvulling!.”

Over Medius
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Fluiconnecto, Elekta, SMC Pneumatics, Tikkurila en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 230 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Meer informatie over MediusFlow op mediusflow.com

Neem voor meer informatie contact op met:
Yvonne Jans, Area Manager EMEA
yvonne.jans@medius-group.com
Laatste van Medius
Medius behaalt Microsoft Gold Partner-status in drie categorieën

MediusFlow gekozen tot voorkeursoplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking voor Microsoft Dynamics 365 Business Central

Medius zorgt voor krachtige automatisering van het AP-proces met geïntegreerde Data Capture
Verstreken tijd: 1 jaar en 38 dagen
Medius contact

info@medius-group.com
  www.mediusflow.com
Medius sociaal

Medius tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4