www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 25 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

RETN verdubbelt verbindingscapaciteit met PoP in Interxion AMS9 Science Park datacenter

AMSTERDAM, 6 juni 2019 - Internationale netwerkprovider RETN heeft zijn capaciteit in Amsterdam uitgebreid met een nieuw Point of Presence (PoP) in het Interxion AMS9 datacenter op het Science Park. AMS9 iseen van de eerste datacenters van Nederland en recentelijk gemoderniseerd en uitgebreid.

AMS9 Open House 17 april 2019

RETN heeft PoP’s in alle 13 Europese steden waar Interxion aanwezig is. Dankzij de nieuwe PoP is de verbindingscapaciteit van RETN in Amsterdam verdubbeld. Interxion klanten kunnen zo nog beter beschikken over de connectiviteit van het uitgebreide Euraziatische netwerk van RETN. Bovendien zijn er nieuwe colocatiemogelijkheden voor carriers en ondernemingen over de hele wereld die via het RETN netwerk een verbinding met de regio Amsterdam willen maken.

Luc Janssen, Commercieel Directeur bij RETN B.V., licht de ontwikkeling toe: "Amsterdam is een van de drukste datacentermarkten, en daarmee aantrekkelijk voor ondernemingen uit Azië en Europa die op zoek zijn naar veilige en betrouwbare verbindingen met leveranciers van colocatie- en clouddiensten. We zijn verheugd om die ondernemingen te kunnen ondersteunen in alle belangrijke regio's in Europa. Door middel van de nieuwe PoP hebben we onze connectiviteit in de Amsterdamse metropool vergroot. We zijn er zeker van dat onze voortdurende samenwerking met een gerenommeerd en innovatief datacenterbedrijf als Interxion nieuwe markten bereikbaar maakt ".

Dirk van de Geer, Director Interxion Science Park: "Wij zijn verheugd om RETN te mogen verwelkomen in het AMS9 datacenter op het Science Park. RETN’s uitgebreide netwerk in Europa, Oost-Azië, Centraal-Azië en Rusland versterkt onze connectiviteitspropositie. Dat biedt nieuwe kansen voor partners, klanten en operators om elkaar te ontmoeten, en samen zaken te doen".

Over Interxion
Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten, bedient een breed scala aan klanten vanuit 50 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 700 connectiviteitsproviders, 21 Europese internet exchanges en toonaangevende cloud- en digital-mediaplatforms bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.

Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 9 datacenters in de regio Amsterdam. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie. Meer informatie kunt u vinden op www.interxion.nl.

Over RETN
RETN is een snelgroeiende onafhankelijke Europese netwerkdienstverlener die 37 landen op 3 continenten met elkaar verbindt via meer dan 250 on-net PoP's. Met een uitgebreide netwerkdekking in Europa, met inbegrip van de MOE-landen, evenals de GOS-landen en Rusland, is RETN de enige aanbieder die zijn eigen end-to-end hogesnelheidsnetwerk exploiteert dat zich uitstrekt tussen Noord-Amerika en Azië en dat door West-Europa tot aan de Chinese grens loopt. RETN biedt een breed scala aan connectiviteitsdiensten, zoals IP transit, Ethernet & VPN, Capaciteit, Remote Peering naar grote IXP's, Colocatie en Cloud Connect. Meer informatie vindt u op www.retn.net
Laatste van Interxion
Interxion: A Digital Realty Company neemt Europese koppositie in op datacenter-ranglijst van Cloudscene

Interxion en VHTO lanceren datacenter-game voor jongeren

Twee derde van de Europese organisaties maakt actief gebruik van kunstmatige intelligentie of is hiermee aan het testen
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Maak een succes van elke meeting, met de nieuwe generatie van Poly’s populairste draadloze headset voor top-‘Focus’

Banking Circle sluit zich bij P27 aan om betalingsecosysteem Nordics te ondersteunen

Lightspeed en Google helpen retailers bij het verhogen van hun lokale winkelomzet

Verhoek Europe kiest voor Thinkwise low-code platform om Transport Management Systeem te vervangen

Uitzendorganisatie Abiant gaat datagedreven werken: ilionx implementeert Microsoft Azure en Power BI

IT-organisaties verruilen hun VPN voor Zero Trust

Geschillencommissie bepaalt dat klanten van VodafoneZiggo eigen modem mogen gebruiken

Beyond Identity breidt activiteiten uit naar Benelux

Quantum Delta NL lanceert LightSpeed om13,6 miljard euro investeringspotentieel aan te boren

Onderzoek Financial Times: Wat scheidt de automatisering “Koplopers” van “Achterblijvers” in de financiële dienstverlening?

Toucan Toco lanceert native integratie met data cloud platform Snowflake

Razer introduceert vernieuwde Razer Blade 15 Advanced Model met nieuwe Intel-processor

Veeam rapporteert 25% groei in Q1 2021

Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Webfleet Solutions breidt uit in Centraal- en Oost-Europa met aanwezigheid in Hongarije

Appian onthult nieuwste versie van het Appian Low-code Automation Platform
Verstreken tijd: 2 jaar en 25 dagen

Logo Lubbers De Jong
Interxion contact

Logo Interxion

+ 31 (0) 20 880 77 00
  nl.info@interxion.com
  www.interxion.com/nl
Interxion sociaal

Interxion tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Techniekopleiding.nl
Logo GNX
Logo Visma | Raet