www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pegasystems introduceert nieuwe mogelijkheden voor digitaal berichtenverkeer om snel in te spelen op veranderingen in het customer service landschap

Nieuwe Pega Customer Service mogelijkheden helpen gebruikers communiceren via vrijwel elk (bestaand en toekomstig) digitaal berichtenplatform

Las Vegas/Amsterdam, 4 juni 2019 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, introduceert nieuwe mogelijkheden voor digitaal berichtenverkeer binnen Pega Customer Service. Gebruikers kunnen nu via elke willekeurige berichtenapp met hun klanten communiceren. Pega Customer Service gebruikers kunnen vrijwel elk kanaal voor chat en berichtenverkeer zoals Facebook Messenger, Twitter Direct Messaging, Apple Business Chat, Google RCS en toekomstige kanalen, eenvoudig integreren. Dit betekent dat klantcommunicatie en een efficiënt klantcontact via elk willekeurig kanaal nu en in de toekomst verzekerd is.

Communicatie via chat en messaging neemt binnen customer service razendsnel toe ten opzichte van de meer traditionele spraakinteractie. Bovendien is het vrijwel onmogelijk om te voorspellen wat ‘het’ volgende kanaal zal zijn. Welke berichtenservice individuele gebruikers prefereren is mede afhankelijk van regio, leeftijd en achtergrond. Dit dwingt organisaties juist om zich nog meer te focussen op de end-to-end dienstverlening in plaats van het ontwikkelen van afzonderlijke apps voor elk kanaal. Pega Customer Service beheert centraal alle berichtkanalen, zodat bedrijven zelf geen afzonderlijke applicaties meer hoeven te bouwen voor elke nieuwe berichtvoorziening. Door alle kanalen te koppelen aan een algemeen proces of servicecase, kan men ervan uitgaan dat context en data de klant volgen ongeacht het kanaal.

Pega Customer Service is onderdeel van Pega InfinityTM, Pega´s op de cloud gebaseerde digitale transformatie oplossingenreeks voor een betere customer engagement en operationele efficiency. Met de Pega Customer Service oplossing voor kanaalonafhankelijke, end-to-end klantenservice processen kunnen organisaties de complexe hedendaagse customer journey wereldwijd beheren en voorspellen. Met behulp van AI kunnen zij inspelen op de behoeften van de klant en de klant koppelen aan de juiste mensen en systemen. Zo kan automatisch worden doorgeleid naar een volgende interactie of volgend kanaal. Gebruikers kunnen alle klantinteracties volledig én centraal beheren.

De nieuwe mogelijkheden werden aangekondigd tijdens PegaWorld 2019, de jaarlijkse Pega conferentie die van 2 tot 5 juni plaatsvindt in Las Vegas. Voor meer informatie: https://www.pega.com/customerservice.

“Het huidige innovatietempo maakt het onmogelijk om te voorspellen aan welk communicatiekanaal klanten de voorkeur zullen geven. Dit zorgt ervoor dat veel bedrijven geen idee hebben hoe zij snel kunnen anticiperen op deze wisselende voorkeuren”, aldus Kerim Akgonul, Senior Vice President products bij Pegasystems. “Daarom beginnen we bij de customer journey. Met deze nieuwe messaging mogelijkheden binnen Pega Customer Service kunnen Pega gebruikers naadloos gestroomlijnde serviceprocessen leveren via messaging kanalen. Ook nieuwe kanalen zijn eenvoudig toe te voegen.”

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operational excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

Alle handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Eerder van Pegasystems
4 dec 2019 Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

30 okt 2019 Next-Best-Action Designer van Pega versnelt AI-implementaties met nieuwe stapsgewijze begeleiding die rechtstreeks in de software is ingebouwd

11 okt 2019 Onderzoek Pega toont aan: ontoereikende technologie hindert klantenservice

Logo INFLUX PR

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com