www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Schneider Electric op plek 11 Gartner Supply Chain Top 25 van 2019

The Group krijgt ook de Gartner’s 2019 Industrial Manufacturing Supply Chainnovator award**

Schneider Electric leider in digitale transformatie van energiemanagement en automatisering staat dit jaar op de elfde plek van de Gartner Supply Chain Top 25 van 2019. De Groep won daarnaast de 2019 Industrial Manufacturing Chainnovator Award in Gartner's 2019 Supply Chainnovator Awards. Deze award erkent onconventionele, innovatieve en impactrijke supply chain-initiatieven in de industriële sector.

"We zijn erg blij dat we onze positie in de Gartner Supply Chain Top 25 dit jaar opnieuw hebben verbeterd. Onze transformatie-inspanningen in de supply chain verlopen goed en dat geeft ons team inspiratie om door te gaan met ons Tailored, Sustainable and Connected 4.0 Supply Chain-programma, samen met onze partners voor onze klanten. We zien de Industrial Manufacturing Chainnovator-prijs als een erkenning voor onze People Strategy ter ondersteuning van deze digitale transformatie van ons complete persooneelsbestand. Dit is vooral belangrijk omdat onze mensen de bouwstenen zijn in onze supply chain", aldus Mourad Tamoud, Executive Vice President, Schneider Electric Global Supply Chain.

De wereldwijde supply chain-operatie bestaat uit 200 fabrieken in 46 landen en 98 distributiecentra. De 86.000 medewerkers beheren 260.000 referenties en verwerken dagelijks 150.000 orders.

Volgens Gartner zijn er dit jaar drie trends zichtbaar voor supply chain-leiders die hun vaardigheden goed benutten en zich weten te onderscheiden ten opzichte van de concurrentie: personalisatie op schaal, gebruikmaken van ecosystemen en het leiden van bedrijfsgestuurde digitale strategieën.

Over de Gartner Supply Chain Top 25
De Supply Chain top 25-ranglijst bestaat uit twee hoofdcomponenten: bedrijfsprestaties en opinies. Bedrijfsprestaties in de vorm van publieke financiële en CSR-gegevens bieden een beeld van hoe bedrijven in het verleden hebben gepresteerd, terwijl het opiniecomponent kijkt naar toekomstig potentieel en leiderschap in de supply chain-gemeenschap. Deze twee componenten worden gecombineerd tot een totale samengestelde score.

Gartner-analisten stellen een hoofdlijst samen van bedrijven uit een combinatie van de Fortune Global 500 en de Forbes Global 2000. In een poging om de lijst met bedrijven op een beheersbaar niveau te houden, werd een algemene jaarlijkse omzetdrempel van $12 miljard toegepast.

Voor meer informatie en persberichten van Gartner:

Gartner Press Release, Gartner Announces Rankings of the 2019 Supply Chain Top 25 https://www.gartner.com/en/newsroom/press-releases/2019-05-16-gartner-announces-rankings-of-the-2019-supply-chain-t

Gartner Press Release, Gartner announces winners of the 2019 Supply Chainnovators Award, https://www.gartner.com/en/newsroom/press-releases/2019-05-14-gartner-announces-winners-of-the-2019-supply-chainnov-

Over Schneider Electric
Schneider Electric leidt de digitale transformatie van energiemanagement en automatisering in huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Met aanwezigheid in meer dan honderd landen, is Schneider de onbetwiste leider in energiemanagement (medium voltage, low voltage en secure power) en automatiseringssystemen. We leveren geïntegreerde efficiënte oplossingen waarbij we energie, automatisering en software combineren.

In ons wereldwijde ecosysteem, werken we samen met het grootste partner-, integrator- en ontwikkelaarsnetwerk op ons open platform om real-time controle en operationele efficiëntie te realiseren.

We geloven dat onze mensen en partners Schneider tot een succesvolle organisatie maken. Met onze inzet op het gebied van innovatie, diversiteit en duurzaamheid, zorgen wij voor ‘Life is On’; voor iedereen, overal en op ieder moment.

www.se.com/nl