www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 70 dagen geleden)
PR: Archetype Agency BV

Palo Alto Networks introduceert Prisma: de veilige weg naar de cloud

De meest complete en uitgebreide cloudbeveiligingssuite van de branche

SANTA CLARA, Calif., 29 mei 2019 - Palo Alto Networks (NYSE: PANW), de wereldwijde leider op het gebied van cyberbeveiliging, introduceerde vandaag Prisma™, de nieuwe cloudbeveiligingssuite die is ontworpen om klanten te helpen een veiliger digitaal leven te leiden.  Meer dan ooit tevoren heeft de wereld behoefte aan cloudbeveiliging die eenvoudiger, veiliger en completer is. Het is de nieuwe maatstaf voor cloudbeveiliging en transformeert de cloudreis door de toegang, gegevensbescherming en applicatiebeveiliging te vereenvoudigen.

Prisma bouwt voort op de investeringen van het bedrijf in cloudbeveiliging en markeert een belangrijke stap voorwaarts in het leveren van de toonaangevende cloudbeveiligingsproducten in de IT-branche. Prisma wordt al gebruikt door zo'n 9.000 zakelijke klanten en is zo snel uitgegroeid tot de grootste cloudbeveiligingstoepassing ter wereld.

"Onze benadering van cloudbeveiliging is gericht op het leveren van de beste beveiliging terwijl we de unieke behoeften van de cloud omarmen. We bieden klanten volledige zichtbaarheid en aanbevolen configuraties in hun gehele cloudomgeving om vanaf het begin aanvallen consequent te voorkomen”, aldus Lee Klarich, chief product officer bij Palo Alto Networks. "Met Prisma kunnen organisaties kantoren en mobiele gebruikers veilig verbinden met de cloud, het gebruik van SaaS-applicaties met vertrouwen omarmen en snel cloud-applicaties ontwikkelen en implementeren."

Prisma levert wat klanten nodig hebben
Prisma biedt klanten wat ze nodig hebben om de toegang op consistente wijze te beheren, gegevens te beschermen en applicaties te beveiligen. De suite bestaat uit vier belangrijke componenten:
  • Prisma Access beveiligt toegang tot de cloud voor kantoren en mobiele gebruikers overal ter wereld. Het programma wordt binnenkort op Google Cloud Platform (GCP ™) uitgevoerd en breidt de service uit naar meer dan 100 locaties voor een nog snellere en meer gelokaliseerde ervaring. Klanten hebben ook toegang tot een gestroomlijnde gebruikersinterface voor cloudbeheer die een snelle ingebruikname van kantoren en gebruikers mogelijk maakt. Daarnaast biedt Prisma Access mogelijkheden die specifiek zijn ontworpen voor serviceproviders om snelle levering van veilige uitgaande internetverbindingen voor hun klanten mogelijk te maken.

• Prisma Public Cloud biedt continue zichtbaarheid, beveiliging en monitoring van de naleving van openbare multi-cloudimplementaties. Prisma Public Cloud bekijkt, gebaseerd op machine learning,gegevens en beoordeelt het risico in de cloudomgeving. Vanaf vandaag kunnen klanten hun kans op een hackaanval verder verkleinen via een "shift left"-benadering van beveiliging. Met de mogelijkheid om kwetsbaarheden te detecteren en onjuiste configuraties in de infrastructuur-als-codesjablonen van klanten te repareren, kunnen ontwikkelaars het aanvalsrisico verminderen zonder aan flexibiliteit in te boeten.

• Prisma SaaS is een multi-mode CASB-service (cloud access security broker) waarmee de acceptatie van SaaS-toepassingen veilig kan worden uitgevoerd. Het biedt geavanceerde mogelijkheden voor het ontdekken van risico's, adaptieve toegangscontrole, preventie van gegevensverlies, complianceverzekering, gegevensbeheer, bewaking van gebruikersgedrag en geavanceerde preventie van bedreigingen. Nieuwe integraties zullen verbeterde administratie-ervaring brengen tussen IT-gesanctioneerde en IT-niet-gesanctioneerde SaaS-applicaties met uniforme zichtbaarheid en beheer.

• VM-Series is Palo Alto Networks Next-Generation-firewall die kan worden ingezet in privé en publieke cloud computing-omgevingen, inclusief Amazon Web Services (AWS®), GCP, Microsoft Azure®, Oracle Cloud®, Alibaba Cloud en VMware NSX®. De VM-serie wordt ook verbeterd door infrastructuur-als-code-automatisering voor implementatie en configuratie, waardoor de complexiteit voor klanten wordt verminderd.
Prisma Access, Prisma Public Cloud, Prisma SaaS en de VM-Series zijn nu allemaal beschikbaar. Voor organisaties die geïnteresseerd zijn in meer informatie over het versnellen van hun cloud-reis met Prisma, gaat u naar www.paloaltonetworks.com/prisma.

Over Palo Alto Networks
Palo Alto Networks, de wereldwijde leider op het gebied van cyberbeveiliging, vormt de toekomst van de cloud met technologie die de manier waarop mensen en organisaties opereren, transformeert. Onze missie is om dé cyberbeveiligingspartner te zijn en onze digitale manier van leven te beschermen. We helpen de grootste beveiligingsuitdagingen ter wereld aan te pakken met voortdurende innovatie die de nieuwste doorbraken in kunstmatige intelligentie, analyse, automatisering en orkestratie mogelijk maakt. Door een geïntegreerd platform te leveren en een groeiend ecosysteem van partners te versterken, staan we aan het begin van de bescherming van tienduizenden organisaties in clouds, netwerken en mobiele apparaten. Onze visie is een wereld waar elke dag veiliger is dan de vorige. Ga voor meer informatie naar http://www.paloaltonetworks.com.

Palo Alto Networks, het Palo Alto Networks-logo, Prisma, RedLock, GlobalProtect en Aperture zijn handelsmerken van Palo Alto Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in rechtsgebieden over de hele wereld. Alle andere handelsmerken, handelsnamen of servicemerken die in dit document worden gebruikt of vermeld, zijn eigendom van hun respectieve eigenaren.
Laatste van Palo Alto Networks
Palo Alto Networks lanceert 's werelds eerste ML-Powered NGFW

Palo Alto Networks kondigt strategisch partnerschap aan met Deutsche Telekom's Security Services Business

Unit42 ontdekt dat Mirai-variant ECHOBOT opnieuw de kop opsteekt
Verstreken tijd: 1 jaar en 70 dagen

Logo Archetype Agency BV
Palo Alto Netw.. contact

Logo Palo Alto Networks

Palo Alto Netw.. sociaal

Palo Alto Netw.. tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy