www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

ICT-R transforms to Go-EUC .com

Research platform ICT-R ondergaat naamswijziging

APELDOORN – ICT-Partners, advies- en implementatiepartner voor werkplek- en datacenteroplossingen, maakt bekend dat het research platform ICT-R getransformeerd is naar een nieuwe naam.

De community rondom het research platform ICT-R groeit enorm hard met dank aan de contributors, Eltjo van Gulik, Sven Huisman, Omar Bouhaj en Ryan Ververs-Bijkerk. Het platform is op 1 sept 2018 live gegaan en heeft tot nu toe 26 posts, 32.435 views en 21.098 unieke bezoekers en de behoefte om zo onafhankelijk mogelijk te kunnen publiceren is naarmate de groei van de community steeds groter geworden.

Vanuit deze achterliggende gedachte is besloten de naam ICT-R te wijzigen naar een naam die geen samenhang heeft met ICT-Partners of producten die op dit platform getest worden. Er is gekozen voor een naam die internationaal gezien de content dekt en op deze manier een breder platform kan creëren.

Met trots presenteren wij dan ook de nieuwe naam GO-EUC, zie ook https://www.go-euc.com

Wat is GO-EUC
GO-EUC is een onafhankelijk community initiatief wat zich richt op de onderzoek en research rondom de End -User Computing (EUC). De onderzoeken worden op verschillende manieren gedaan en variëren van, hands-on ervaringen, implementaties en best-practicus rondom gebruikers ervaringen en performance impacts.

Al deze diagnoses en inzichten worden gepubliceerd op het GO-EUC platform samen met en voor de community. Kennis is macht en door het publiceren van de ervaringen en inzichten deelt GO-EUC deze kennis. Het doel van GO-EUC is om het platform te zijn waar mensen die werkzaam zijn in de IT-Industrie hun kennis met elkaar delen en op deze manier hun krachten bundelen.

GO-EUC is niet maar zo een publicatie platform, het is ook een LAB-omgeving waar wij elk gewenst product kunnen draaien en testen. Met deze mogelijkheden zijn wij in staat om alle soorten EUC-oplossingen te onderzoeken en testen.

Eén van de belangrijke aspecten van GO-EUC zijn de reproductiemogelijkheden om dit te kunnen doen huurt GO-EUC eigen hardware.

Met deze opgezette infrastructuur welke publiekelijk beschikbaar is, creëren wij de mogelijkheid voor iedereen om dezelfde resultaten te reproduceren.

Het GO-EUC platform maakt gebruik van serieuze hardware, dit wordt mogelijk gemaakt en door onze grootste facilitator ICT-Partners.

Ryan Ververs-Bijkerk, team lead, member en contributor van GO-EUC vult aan: “Community is een belangrijk onderdeel van ons vakgebied voor het consumeren en delen van kennis. De nieuwe naam zet het platform in het middelpunt van de community en legt de nadruk op de onafhankelijkheid.”

Robert Maijen, één van de members en reviewer van GO-EUC: “GO-EUC heeft in zijn vorige jasje bewezen van toegevoegde waarde te zijn. Wij zijn er dan ook trots op dat de community onze kennisdeling niet alleen waardeert maar ook gebruikt om de juiste te keuzes te kunnen maken. Het is dan ook gepast dat het platform waarop deze informatie gedeeld wordt van het juiste niveau is en daarmee de wereld over kan. Met de nieuwe naam en site voor GO-EUC is dit denk ik het geval.”

Over ICT-Partners
ICT-Partners helpt organisaties succesvol te zijn met ICT. Wij ontwerpen, Implementeren en optimaliseren ICT-infrastructuren met de nieuwste technologieën, die bijdragen aan continuïteit, stabiliteit en kostenbesparing.

Alles draait om vernieuwing en verbetering van uw ICT-infrastructuur (‘Mijn werkplek’ & ‘Mijn datacenter’) en het optimaal inrichten van uw beheer (‘Mijn beheer’). Het resultaat: lagere beheerkosten en verhoogde arbeidsproductiviteit.

It’s all connected.

Heeft interesse om bij te dragen aan GO-EUC? Wij staan er altijd open voor om krachten te bundelen, neem gerust contact met ons op:

ICT-Partners
P.J.P. Verberkt, Algemeen directeur