www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 44 dagen geleden)
PR: Marcommit

SAP breidt de Customer Experience suite uit om de Experience Gap te dichten

‘s-Hertogenbosch, 27 mei 2019 – SAP Customer Experience kondigt een uitbreiding van haar SAP C/4HANA suite aan. Met de nieuwe features kunnen organisaties nog persoonlijkere relaties met de klant opbouwen. Dit helpt om de Experience Gap, waarbij bedrijven een betere ervaring denken te bieden dan de consument daadwerkelijk ervaart, te sluiten. De nieuwe cloudfeatures bieden de mogelijkheid om vertrouwelijke en persoonlijke gesprekken met de klant te voeren. Daarnaast wordt de communicatie tussen werknemers en partners verbeterd en ondersteunen de features bij het organiseren van effectieve trainingen voor sales en customer relations teams.

De C/4HANA suite helpt in combinatie met de Experience Management-oplossingen van SAP bij het dichten van de Experience Gap. Verschillende grote namen maken al gebruik van de C/4HANA-oplossing zoals Levi Strauss & Co en Colgate-Palmolive.

Alex Atzberger, president van SAP Customer Experience, over deze oplossing: “Het is tijd om de silo’s te doorbreken, zodat bedrijven ook echt de ervaring bieden die ze nu al denken te bieden. We blijven nieuwe features toevoegen aan de SAP C/4HANA suite en helpen klanten zo de Experience Gap te sluiten. Samen met het onlangs overgenomen Qualtrics zorgen we er hiermee voor dat bedrijven kunnen excelleren in de Experience Economy.”

SAP C/4HANA Foundation
Een van de nieuwe features is de SAP C/4HANA Foundation. Deze oplossing helpt administrators en developers om de cloudoplossingen van SAP gemakkelijk te implementeren. Klanten die SAP C/4HANA al gebruiken, krijgen de nieuwe feature kosteloos toegestuurd. Met deze oplossing kunnen autorisaties voor nieuwe en bestaande klanten makkelijk beheerd worden. Daarnaast biedt de nieuwe oplossing verschillende tools om een gefragmenteerde IT-omgeving te verhelpen. Developers en administrators hebben daarmee een centrale cockpit om geïmplementeerde oplossingen en applicaties te monitoren.

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

SAP Customer Experience software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en gedetailleerd beeld van de klant te geven. De software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost.

Marcommit
Arlieke Tammer
sapcustomerexperience@marcommit.nl
Laatste van SAP