www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Herken zakelijke websitebezoekers#INFLUX PR

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 152 dagen geleden)
PR: LEWIS

Qlik breidt customer succes-aanbod uit om adoptie en waarde van analytics te versterken

Nieuw supportplatform, verbeterde educatieve en adviserende middelen en uitgebreide onboarding om klanten te helpen hun investeringen in data en analytics optimaal te benutten

Amsterdam, 23 mei 2019Qlik maakt vandaag bekend dat het diverse verbeteringen en uitbreidingen heeft toegevoegd aan zijn customer succes programma’s en organisatie. Daarmee is Qlik, dat zich als SaaS-first bedrijf positioneert, nog beter in staat aan de behoeften van klanten te voldoen. Klanten willen met analytics meer waarde halen uit data en zijn in belangrijke mate afhankelijk van hun leveranciers om de adoptie te versnellen en eerder inzichten te verkrijgen voor de gehele organisatie. Qlik biedt die grotere toegevoegde waarde in de totale klantreis van evaluatie tot opschaling, dankzij de verbeteringen in de programma’s. Verbeteringen zitten onder meer in het nieuwe support- en succesaanbod met betere SLA’s, uitgebreidere online en ondersteunde onboarding en doorlopende assistentie, nieuwe op waarden gebaseerde adviespakketten en gratis aanvullende educatieve middelen.

“Veel bedrijven zeggen wel dat ze hun klanten op de eerste plaats zetten, maar dat kun je alleen waarmaken als je, zoals wij, als toonaangevende SaaS-dienstverlener echt in de hele organisatie totaal gefocust bent op klantgerichtheid”, zegt Emmanuel Vanderhaegen, Sales Director Benelux bij Qlik. “Dat begint met het allereerste gesprek met een prospect en duurt de hele klantreis lang om ervoor te zorgen dat klanten tevreden en loyaal zijn en blijven. Qlik heeft volop en over de hele breedte geïnvesteerd in elk aspect van de klantervaring. Qlik beweegt zich door de hele organisatie heen om daadwerkelijk waarde te bieden bij elke klantinteractie, van pre-sales en onboarding tot en met ons nieuwe supportplatform, nieuwe gratis trainingen en resultaatgerichte servicepakketten.

Nieuwe functionaliteiten en aanbiedingen zijn onder meer:
  • Totaal vernieuwd klantsupportplatform met verbeterd design en gebruiksgemak, inclusief betere zichtbaarheid en verbinding met aanvullende bronnen (Qlik Community, Qlik Help, Qlik Continuous Classroom)
  • Nieuwe onboarding processen voor klanten met uitgebreide interactie en een enkelvoudige hub, die begeleidingstrajecten en middelen biedt om het eerste succes te garanderen.
  • Nieuwe proactieve doorlichtingsprogramma’s met specifieke aanvullende medewerkersmiddelen om de return-on-investment voor klanten te verbeteren.
  • Resultaatgebaseerde servicepakketten om de time-to-value te versnellen, zoals migratieservices voor QlikView®-klanten die ook geïnteresseerd zijn Qlik Sense®.
  • Organisatie en het beheer van een Customer success programma, ontworpen om ervoor te zorgen dat Qlik niet alleen aan de verwachtingen van elke klant voldoet, onafhankelijk van de omvang en complexiteit van de organisatie, maar die ook vaststelt, beheert en vervult.
  • Uitgebreide toegang tot gratis educatieve middelen, inclusief een steeds groeiende bibliotheek van trainingen op het gebied van datageletterdheid en het nieuwe diploma voor datageletterdheid.
Qlik ondersteunt klanten verder met adviesdiensten die de kracht van analytics versterken met de nieuwste technologie, zoals conversationele analytics met Qlik Insight Bot™ en de aanstaande introductie van nieuwe services voor Qliks data-integratieplatform van Attunity® en Qlik Data Catalyst™.

Klik hier voor een gedetailleerde brochure van het customer succes-aanbod van Qlik.

Over Qlik
Qlik werkt elke dag aan een datavaardige wereld, waar iedereen data in kan zetten om welke uitdaging dan ook op te lossen. Alleen het end-to-end data management en analyseplatform van Qlik brengt alle data uit welke bron binnen een organisatie dan ook samen. Zo kunnen mensen, ongeacht hun vaardigheidsniveau, hun nieuwsgierigheid gebruiken om nieuwe inzichten te verkrijgen. Bedrijven gebruiken Qlik om dieper in het gedrag van hun klanten te duiken, bedrijfsprocessen opnieuw uit te vinden, nieuwe winstmogelijkheden aan te boren en risico’s en beloningen te balanceren. Qlik heeft zijn hoofdkantoor in Radnor, Pennsylvania, en doet zaken in meer dan 100 landen met meer dan 48,000 klanten over de hele wereld.

©2019 QlikTech International AB. Alle rechten voorbehouden. Qlik®, Qlik Sense®, QlikView®, QlikTech®, Qlik Cloud®, Qlik DataMarket®, Qlik Analytics Platform®, Qlik NPrinting®, Qlik Connectors®, Qlik GeoAnalytics®, Qlik Core™ en de QlikTech logo's zijn handelsmerken van QlikTech International AB die in meerdere landen zijn geregistreerd. Andere merken en logo's die hierin worden genoemd, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Tijs Mannien
E-mail: qlik@yellow-communications.com
Laatste van Qlik
Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense

Vijf datatrends die je absoluut niet mag missen in 2020

Bedrijven werven liever mensen met praktische datavaardigheden dan datawetenschappers
Nederlands onbenut arbeidspersoneel zou best in de zorg- en onderwijssector willen werken

Klanten en analisten erkennen OutSystems als leider in het Gartner® Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

everis gaat verder onder de naam NTT DATA

Bijna kwart van werkend Nederland na corona weer aan de studie

Datagedreven werken must voor de toekomst, niet alleen voor grote bedrijven

Grote zorgen over effecten Digital Markets Act op Nederlandse startups en scale-ups

Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in derde kwartaal flink stijgen

Samsung Electronics behoudt vijfde plaats in de lijst ‘Best Global Brands 2021’ van Interbrand
INTERCONNECT OPENT HAAR DEUREN TIJDENS NATIONALE DATACENTER DAG 2021

Sam Media lanceert XR Academy, een pakkend e-learning product in extended reality

NetApp vereenvoudigt en versnelt digitale transformatie voor klanten via partnerships met gerenommeerde public cloud-aanbieders

NetApp breidt hybrid cloudportfolio verder uit; organisaties halen meer rendement uit de cloud

Jamf biedt nieuwe oplossingen voor een veilige en gebruiksvriendelijke Apple-ervaring op het werk

Eaton lanceert de volgende generatie UPS met de 5PX Gen2

VSL rondt kalibratieproef met waterstof verrijkt aardgas succesvol af

TA505 keert terug met nieuwe FlawedGrace-variant

Aruba introduceert de volgende generatie switching-architectuur

Oostenrijkse ruimtevaartorganisatie simuleert Marsmissie met netwerktechnologie van LANCOM

GeONE voor tweede keer op rij Global M-Files Partner of the Year

Ruimtevaartorganisatie CNES kiest Orange Business Services om zijn data-centrische strategie te transformeren met Cloud-based data lake
Verstreken tijd: 2 jaar en 152 dagen
Qlik contact

Logo Qlik

+31 (0)23 727 1900
  InfoBenelux@qlik.com
  www.qlik.com
Qlik sociaal

Qlik tweets

Logo Sam Media
Logo NewChannel
Logo ValidSign
Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo Trueson
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo OutSystems
Logo NTT DATA
Logo NCOI Opleidingen
Logo Cloud Technology Solutions (cts)
Logo NetApp
Logo Jamf
Logo Eaton
Logo VSL
Logo Ctac N.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Unit4
Logo Workday