Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (1 jaar en 48 dagen geleden)
PR: LVTPR

Veeam onthult nieuw ‘with Veeam’-programma voor versnellen time-to-value voor klanten en secundaire-storageoplossingen

Programma biedt klanten nieuwe implementatie- en gebruiksopties en levert best-in-class secundaire storage

Utrecht, 23 mei 2019 Veeam® Software, de leider in back-upoplossingen die Intelligent Data Management™mogelijk maken, onthult zijn nieuwe initiatief voor het leveren van uniforme oplossingen die meer opties bieden voor klanten: het ‘with Veeam’-programma. Veeam werkt daarvoor samen metde grootsteleveranciers vanenterprisestorage en hyper-convergedinfrastructures(HCI).Doel vanhet programma isom klanten te voorzien van uitgebreide, secundaire-storageoplossingendie Veeam-software combineren met toonaangevende storage- en HCI-hardware enbeheerstacks.Onder meer Nutanix en ExaGrid zullen hier deel van uitmaken.

Veeam heeft nauw samengewerkt met zijn strategisch-technologische alliantiepartners om klanten te voorzien van flexibele implementatieopties die continu hebben geleid naar een hoger niveau van integratie. Met behulp van Veeam-API’s is het voor het brede partnerecosysteem mogelijk om complete oplossingen te bouwen, die worden ondersteund door het Veeam Availability Platform™. Sommige van die partners integreren zowel primaire als secundaire storage met de toonaangevende databeheerstack van Veeam. Het ‘with Veeam’-programma bouwt voort op deze strategie door partners te voorzien van bredere en diepere integratiepunten, zodat zij snel en eenvoudig een secundaire-storageoplossing als uniforme full-stack kunnen leveren. Deze full-stack is eenvoudig aan te schaffen, te schalen, te implementeren en te beheren. Daarmee hebben klanten toegang tot verschillende opties voor hun behoeften op het gebied van databescherming.

“Om de behoeften van onze gezamenlijke klanten beter te bedienen, is het altijd onze strategie geweest om open en agnostisch te zijn door te werken met een breed ecosysteem van partners”, zegt Ratmir Timashev, medeoprichter en EVP Sales & Marketing van Veeam. “Met de aankondiging van ons ‘with Veeam’-programma tillen we die strategie naar een hoger niveau. Zo helpen we organisaties het niveau van databescherming, dataretentie, databeschikbaarheid en databeheer te bereiken, waar de business om vraagt. Nutanix en ExaGrid kondigden hun respectievelijke ‘Nutanix Mine with Veeam’ en ‘ExaGrid Backup with Veeam’ enkele weken geleden al aan. Voor partners is dit een eenvoudige manier om een uniform aanbod met Veeam te bouwen, en we verwachten in de toekomst nog meer oplossingen aan te kondigen.”

Afhankelijk van de integratiemogelijkheden van partners en hun klantsegmenten bieden de uniforme ‘with Veeam’-oplossingen verschillende formats en features die aansluiten op de behoeften van verschillende marktsegmenten, inclusief:
  • opties voor scale up en scale out, die tegemoetkomen aan een grote verscheidenheid van omgevingsomvang; ook biedt het Veeam Availability Platform een consistente set recovery-mogelijkheden;
  • compute en storage van de juiste omvang, die aansluit op de retentie-, recovery- en Availability-doelstellingen, alsook op de SLA-verwachtingen van de businessunits;
  • één SKU die geïnstalleerde hardware en software van de juiste omvang bevat; eenvoudige beschikbaarheid van de prijslijsten van infrastructuurleveranciers die veel kopers en resellers al gebruiken; en vaste points of contact voor support.
Om deze keuzeflexibiliteit te kunnen aanbieden, alsook de opties om Veeam-software af te nemen via traditionele licenties of in abonnementsvorm, of via het wereldwijde netwerk van VCSP-partners (Veeam Cloud Service Providers), worden sommige ‘with Veeam’-oplossingen direct via een infrastructuurpartner aangeboden. Andere oplossingen zijn verkrijgbaar via verschillende distributie- en/of internationale systeemintegrators, afhankelijk van de locatie of het partnernetwerk.

Meer weten? Ga naar https://www.veeam.com.

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in Intelligent Data Management. Het Veeam Availability Platform is de meest complete oplossing die klanten helptbij het realiseren van devijf fasen vanclouddatamanagement. Veeam heeft wereldwijd meer dan 350.000 klanten, inclusief 82 procent van deFortune500-bedrijvenen 67 procent van de Global 2000-organisaties. Ook scoort Veeameen gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector.Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat meer dan 64.000 channelpartners, Cisco, HPE, Lenovo en NetApp als exclusieve resellers, en meer dan 22.500 cloud- en serviceproviders.Het hoofdkwartier is gevestigd in Baar, Zwitserland. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.
Laatste van Veeam Software
Verstreken tijd: 1 jaar en 48 dagen

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Intel
Logo Solipsis b.v.
Logo SAP Concur
Logo Conclusion Zuyd