www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Pieter Slavenburg nieuwe Benelux-directeur F5 Networks

Benelux-team uitgebreid met channel manager en major account manager

F5 Networks heeft Pieter Slavenburg benoemd tot nieuwe Benelux-directeur. Hij kwam in 2015 bij het bedrijf en was sindsdien verantwoordelijk voor de grote service providers accounts. In zijn nieuwe rol krijgt hij de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken in de regio.

Slavenburg ziet ‘verandering’ als kernelement in het succes van ondernemingen: “Het grootste gevaar is status quo; bedrijven die denken dat je het wel redt met dat wat je altijd gedaan hebt. Je moet echt meebewegen, en het liefst anticiperen. F5 doet dat zelf ook. Ons management team evolueert om frisse ideeën in het bedrijf te houden en we nemen bedrijven over als NGINX om innovatief te blijven.”

Uitbreiding
Daarnaast hebben Astrid van Luijken en Cindy Knottnerus het team versterkt. Van Luijken is aangesteld als TAM MSP en Channel Account Manager. Hiervoor was ze channel and distribution manager bij Trend Micro. Eerder werkte ze bij Hewlett Packard Enterprise en Riverbed. Knottnerus is benoemd tot Major Account Manager. Ze werkte hiervoor bij VMware als Enterprise Account Executive. Verdere ervaring deed ze op bij onder andere CapGemini en Cisco.

“We zijn van leverancier verschoven naar een dienende rol en part of the team bij klanten. We bevinden ons tussen app en client, waardoor we een schat aan informatie hebben. Als we dit inzichtelijk maken, wordt de cruciale rol van F5 snel duidelijk. Astrid en Cindy zijn aangesteld om ook daarin een belangrijke rol te spelen. De teamuitbreiding valt dus ook onder die eerdergenoemde change.”

Knottnerus: “Ik heb voor F5 gekozen vanwege de klik die ik voelde met de mensen, bedrijfscultuur en de producten. Veilige platformen en architecturen zijn noodzakelijk om applicatie-ontwikkeling en -levering te verbeteren. Ik ben ervan overtuigd dat F5 hierbij een cruciale rol kan spelen. We moeten hiervoor in gesprek raken met applicatie-eigenaren en -ontwikkelaars. Met mijn eigen ervaring als software-ontwikkelaar, zie ik de gesprekken met veel plezier tegemoet.”

Pieter Slavenburg

imageimage
Astrid van LuijkenCindy Knottnerus

Over F5
F5 (NASDAQ: FFIV) geeft ‘s werelds grootste bedrijven, service providers, overheden en consumentenmerken de gelegenheid om elke app, waar dan ook, veilig aan te bieden aan de gebruikers. F5 levert cloud en security applicatieservices die organisaties in staat stelt een infrastructuur te kiezen die het beste bij hen past, zonder concessies te doen op snelheid en controle. Meer informatie op f5.com. Volg @f5networks op Twitter of bekijk de LinkedIn en Facebook pagina’s voor de laatste ontwikkelingen.

F5 is a trademark or service mark of F5 Networks, Inc., in the U.S. and other countries. All other product and company names herein may be trademarks of their respective owners.

This press release may contain forward looking statements relating to future events or future financial performance that involve risks and uncertainties. Such statements can be identified by terminology such as "may," "will," "should," "expects," "plans," "anticipates," "believes," "estimates," "predicts," "potential," or "continue," or the negative of such terms or comparable terms. These statements are only predictions and actual results could differ materially from those anticipated in these statements based upon a number of factors including those identified in the company's filings with the SEC.
Laatste van F5

Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners
Logo Thinkwise
Logo Eaton
Logo Pro Contact
Logo PA Consulting
Logo Newion
Logo Red Hat, Inc.
Logo Genesys
Logo Qualys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl