www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 133 dagen geleden)
PR: Marcommit

myBrand lanceert de Discovery Scan voor S/4HANA

Geertruidenberg, 22 mei 2019 – SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand introduceert de Discovery Scan om organisaties richting te geven in de overstap naar het nieuwe SAP-systeem S/4HANA. Deze nieuwe service is in het leven geroepen om overzicht te creëren in de grote hoeveelheid tools en methodes die SAP beschikbaar stelt op het gebied van S/4HANA. Het biedt organisaties steun in de keuze van de juiste bestemming, conversiemethode en integratieaanpak. De Discovery Scan wordt uitgevoerd middels een technische analyse en een aantal workshops op locatie bij klantorganisaties. Hieruit wordt een advies opgemaakt, een plan van aanpak op hoofdlijnen geformuleerd en een eerste business case opgesteld.

Op expeditie naar S/4HANA
De route naar S/4HANA is voor iedere organisatie verschillend. Daarom is het belangrijk om goed na te gaan of bepaalde functionaliteiten in de nieuwe SAP-versie nog beschikbaar zijn of wellicht in een andere vorm worden aangeboden. De Discovery Scan bestaat uit een aaneenschakeling van door myBrand ontwikkelde stappen gecombineerd met tools van SAP. Uit de scan komt een uitgebreid rapport, opgesteld door myBrand, én een advies dat een van de drie overstapmogelijkheden bevat: herimplementatie, technische conversie of de overstap op een ander systeem, bijvoorbeeld S/4HANA Cloud. De technische analyse en het adviesrapport hebben als voordeel dat er aanzienlijk minder tijd verloren gaat aan kennisoverdracht en het zoeken van informatie. Daarnaast biedt de scan een onderscheidend vermogen met de tools die SAP zelf biedt.

Marcel Antons, directeur strategie en innovatie bij myBrand: “We merkten dat veel organisaties geen helder beeld hebben van wat S/4HANA hen oplevert en hoe ze hun huidige SAP-systeem kunnen overbrengen. Begrijpelijk, want het nieuwe systeem kent aanzienlijke veranderingen ten opzichte van eerdere SAP-oplossingen. We willen bij myBrand voorkomen dat organisaties zonder voorkennis en plan van aanpak de overstap maken en daarmee belangrijke functies en voordelen van S/4HANA links laten liggen. Dankzij de Discovery Scan ben je als organisatie verzekerd van de juiste conversiewijze en profiteer je van alle mogelijkheden die het nieuwe systeem jou kan bieden. Als SAP-kennispartner voelen we ons bij myBrand geroepen om deze verantwoordelijkheid te nemen en anderen bij te staan tijdens deze expeditie.”

Over myBrand
myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn, Nieuwegein en Amstelveen. Er werken meer dan 300 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn

Marcommit
Juul Klaassen
mybrand@marcommit.nl
Laatste van myBrand
Giarte IT Experience Benchmark 2020 onderstreept: klanten myBrand zijn Superfan

myBrand transformeert Attero tot flexibele organisatie

myBrand migreert fabriek Ausnutria naar SAP
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

Aandacht voor sociaal kapitaal essentieel bij ‘hybride werken’

Nieuwste manier om veilig en hygiënisch te betalen voor shop-in-shops, online platforms en marktplaatsen gelanceerd

Nederlandse startups blijven de landelijke # 1 banengroeimotor