www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

myBrand lanceert de Discovery Scan voor S/4HANA

Geertruidenberg, 22 mei 2019 – SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand introduceert de Discovery Scan om organisaties richting te geven in de overstap naar het nieuwe SAP-systeem S/4HANA. Deze nieuwe service is in het leven geroepen om overzicht te creëren in de grote hoeveelheid tools en methodes die SAP beschikbaar stelt op het gebied van S/4HANA. Het biedt organisaties steun in de keuze van de juiste bestemming, conversiemethode en integratieaanpak. De Discovery Scan wordt uitgevoerd middels een technische analyse en een aantal workshops op locatie bij klantorganisaties. Hieruit wordt een advies opgemaakt, een plan van aanpak op hoofdlijnen geformuleerd en een eerste business case opgesteld.

Op expeditie naar S/4HANA
De route naar S/4HANA is voor iedere organisatie verschillend. Daarom is het belangrijk om goed na te gaan of bepaalde functionaliteiten in de nieuwe SAP-versie nog beschikbaar zijn of wellicht in een andere vorm worden aangeboden. De Discovery Scan bestaat uit een aaneenschakeling van door myBrand ontwikkelde stappen gecombineerd met tools van SAP. Uit de scan komt een uitgebreid rapport, opgesteld door myBrand, én een advies dat een van de drie overstapmogelijkheden bevat: herimplementatie, technische conversie of de overstap op een ander systeem, bijvoorbeeld S/4HANA Cloud. De technische analyse en het adviesrapport hebben als voordeel dat er aanzienlijk minder tijd verloren gaat aan kennisoverdracht en het zoeken van informatie. Daarnaast biedt de scan een onderscheidend vermogen met de tools die SAP zelf biedt.

Marcel Antons, directeur strategie en innovatie bij myBrand: “We merkten dat veel organisaties geen helder beeld hebben van wat S/4HANA hen oplevert en hoe ze hun huidige SAP-systeem kunnen overbrengen. Begrijpelijk, want het nieuwe systeem kent aanzienlijke veranderingen ten opzichte van eerdere SAP-oplossingen. We willen bij myBrand voorkomen dat organisaties zonder voorkennis en plan van aanpak de overstap maken en daarmee belangrijke functies en voordelen van S/4HANA links laten liggen. Dankzij de Discovery Scan ben je als organisatie verzekerd van de juiste conversiewijze en profiteer je van alle mogelijkheden die het nieuwe systeem jou kan bieden. Als SAP-kennispartner voelen we ons bij myBrand geroepen om deze verantwoordelijkheid te nemen en anderen bij te staan tijdens deze expeditie.”

Over myBrand
myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn, Nieuwegein en Amstelveen. Er werken meer dan 300 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn

Marcommit
Juul Klaassen
mybrand@marcommit.nl
Laatste van myBrand
Coop verlengt SAP-hostingcontract met myBrand

myBrand helpt ASICS bij realisatie omnichannel strategie

Cloudmigratie zet juiste koers voor optimale dienstverlening Compass Group
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
myBrand contact

Logo myBrand

info@mybrand.nl
  mybrand.nl
myBrand sociaal

myBrand tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage