Kick-off Qliks Analytics Tour, de grootste roadshow op het gebied van Data & Analytics

Vandaag is de aftrap van Qliks Analytics Tour, de grootste roadshow op het gebied van Data & Analytics. Tijdens deze tour zal Qlik samen met toonaangevende klanten laten zien hoe je het Qlik Sense-analyseplatform kunt gebruiken, worden ervaringen gedeeld en ontdek je de kracht van Augmented Intelligence.

Bekijk hier de agenda voor de verschillende tourdata in Nederland: http://bit.ly/2w9ZFkH.

Voor meer informatie over de tour en het platform, zie het Engelstalige persbericht.

351 KB jpg  Qlik Analytics Tour

Over Qlik
Qlik werkt elke dag aan een datavaardige wereld, waar iedereen data in kan zetten om welke uitdaging dan ook op te lossen. Alleen het end-to-end data management en analyseplatform van Qlik brengt alle data uit welke bron binnen een organisatie dan ook samen. Zo kunnen mensen, ongeacht hun vaardigheidsniveau, hun nieuwsgierigheid gebruiken om nieuwe inzichten te verkrijgen. Bedrijven gebruiken Qlik om dieper in het gedrag van hun klanten te duiken, bedrijfsprocessen opnieuw uit te vinden, nieuwe winstmogelijkheden aan te boren en risico’s en beloningen te balanceren. Qlik heeft zijn hoofdkantoor in Radnor, Pennsylvania, en doet zaken in meer dan 100 landen met meer dan 48,000 klanten over de hele wereld.

©2019 QlikTech International AB. Alle rechten voorbehouden. Qlik®, Qlik Sense®, QlikView®, QlikTech®, Qlik Cloud®, Qlik DataMarket®, Qlik Analytics Platform®, Qlik NPrinting®, Qlik Connectors®, Qlik GeoAnalytics®, Qlik Core™ en de QlikTech logo's zijn handelsmerken van QlikTech International AB die in meerdere landen zijn geregistreerd. Andere merken en logo's die hierin worden genoemd, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications