www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Workday erkend als Leader in het Gartner Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites voor middelgrote, grote en wereldwijde organisaties

Voor het derde jaar op rij gepositioneerd als Leader

AMSTERDAM – 21 mei 2019Workday, Inc.(NASDAQ: WDAY), leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources,maakt vandaag bekend dat het door Gartner Inc is gepositioneerd als Leader in het Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites for Midsize, Large, and Global Enterprises1. Workday is voor het derde jaar op rij aangemerkt als Leader.

Organisaties staan tegenwoordig voor grote uitdagingen op het gebied van schaalbaarheid, werving van de beste talenten en de omgang met een complex geheel aan wet- en regelgeving. Om deze toegenomen dynamiek goed aan te kunnen, kiezen klanten wereldwijd voor Workday voor ondersteuning bij planning, uitvoering en analyses over de hele organisatie; en dat alles in één systeem, aangedreven door machine learning. Workday blijft stevig investeren in zijn belangrijkste aanbod op het gebied van finance – Workday Financial Management – dat door meer dan 650 organisaties is geselecteerd om financiële activiteiten in de cloud te beheren, plannen te maken voor onzekere tijden en strategische voordelen te versterken.

Deze klanten zijn op zoek naar groei. Daarom is Workday bezig de reikwijdte en diepte van Workday Financial Management verder uit te breiden om meer waarde te creëren voor medewerkers en organisaties. Deze geplande verbeteringen zijn onder meer:
  • Meer intelligente functionaliteiten: Workday blijft investeren in machine learning – als onderdeel van artificial intelligence – om klanten meer zakelijke waarde te kunnen leveren. Dankzij de mogelijkheid voor accountafstemming in Workday Financial Management kan een accountant bijvoorbeeld boekhoudkundige problemen ontdekken en oplossen op het moment dat die zich voordoen. Bovendien biedt de applicatie de mogelijkheid om afwijkingen te ontdekken door activiteiten voor finance managers eruit te lichten die mogelijk inaccuraat zijn, gebaseerd op eerdere transacties.
  • Betere analytics en inzichten: Workday verbetert de functionaliteiten voor financiële analytics en biedt klanten uitgebreidere mogelijkheden om meerdere databronnen te beheren, waardoor betere zakelijke beslissingen genomen kunnen worden. Bijvoorbeeld, een verzekeringsmaatschappij kan operationele transacties– zoals claimgegevens – invoeren in het systeem met Workday Prism Analytics voor verdere rapportages en analyses, en kan tegelijkertijd boekhoudkundige zaken invoeren voor die transacties dankzij Workday Accounting Center. Bovendien stelt Workday, dankzij de inzet van augmented analytics, financiële managers in staat antwoord te geven op vragen als: ‘wat versterkt de groei van onze inkomsten?’ of ‘waarom is de bruto marge lager dan verwacht?’. Het systeem laat de achterliggende oorzaken van deze trends zien en is in staat de financiële gegevens te voorspellen die de grootste impact op de organisatie zullen hebben.
  • Meer intuïtief gebruiksgemak: Workday is waar de gebruikers zijn. Daardoor kunnen zij hun taken makkelijker uitvoeren op hun eigen werkplek. Dankzij Workday Assistent krijgen financiële leidinggevenden bijvoorbeeld via de chatbot melding van belangrijke zakelijke inzichten, zoals wanneer de kostenprognoses plotseling stijgen of als zich andere veranderingen in de financiële situatie van het bedrijf voordoen. Daarbij kunnen medewerkers binnen Slack of Microsoft Teams taken uitvoeren, zoals met hun mobiele apparaat foto’s maken van zakelijke bonnen en kosten opvoeren in Workday.
  • Betere zakelijke planning: Om klanten meer mogelijkheden te geven om te plannen, werken en analyseren in één systeem, heeft Workday Adaptive Insights overgenomen, dat toonaangevend is in oplossingen voor zakelijke planning. Dankzij de Adaptive Insights Business Planning Cloud kunnen finance teams modellen maken van de belangrijkste gebieden van de business, zoals uitgaven, inkomsten, boekingen, medewerkers aantallen en meer. Door financiële en operationele plannen samen te brengen, hebben gebruikers uit finance en business de beschikking over een consistent en uitgebreid model om de bedrijfsprestaties te monitoren en managen.
Reactie op het nieuws

“Gartner heeft ons voor het derde jaar op rij aangemerkt als Leader in cloud core financial management suites. Dat is voor ons de erkenning van onze inzet op productinnovatie en van onze verhoogde investering in nieuwe functionaliteiten die een antwoord zijn op de wensen en behoeften van onze klanten wereldwijd”, zegt Barbara Larson, general manager, Workday Financial Management. “Technologie heeft onmiskenbaar de kracht om groei te versterken en risico’s te beperken in een wereldwijde zakelijke omgeving die steeds dynamischer wordt. Daarom zijn er meer en meer organisaties die de digitale transformatie door finance laten aansturen. En steeds meer finance teams werken samen met Workday vanwege de ervaring en inzichten die ze nodig hebben om voorbereid te zijn op de toekomst en om de business verder te helpen.”

Aanvullende informatie
1Gartner “Magic Quadrant for Cloud Core Financial Management Suites for Midsize, Large, and Global Enterprises,” by John Van Decker | Robert Anderson | Greg Leiter, 13 mei 2019.

Disclaimer

Gartner beveelt geen leverancier, product of dienst in zijn onderzoekspublicaties aan, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers met de beste beoordelingen of andere aanduidingen te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden beschouwd als feitelijke constateringen. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of impliciet, in relatie tot dit onderzoek, inclusief de garanties over verkoopbaarheid of gebruik voor een bepaalde toepassing.

Over Workday

Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources. Workday is opgericht in 2005 en levert applicaties op het gebied van financial management, human capital management, planning en analytics die zijn ontworpen voor de grootste ondernemingen, onderwijsinstellingen en overheidsinstanties wereldwijd. Honderden ondernemingen, variërend van medium enterprises tot Fortune 50 companies, hebben inmiddels voor Workday gekozen.Meer informatie op www.workday.com en www.workday.nl.

Toekomstgerichte verklaringen

Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen, onder andere verklaringen omtrent de verwachte prestaties en voordelen van de producten van Workday. De woorden ‘geloven’, ‘kunnen’, ‘zullen’, ‘plannen’, ‘verwachten’ en soortgelijke termen zijn bedoeld om aan te geven dat het om toekomstgerichte verklaringen gaat. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan risicofactoren, onzekerheden en aannames. Indien de risicofactoren concreet worden of aannames onjuist blijken, kunnen resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten die in deze toekomstgerichte verklaringen zijn genoemd. Risicofactoren houden onder meer in, maar beperken zich niet tot, de risicofactoren zoals beschreven in de bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) gedeponeerde stukken, waaronder ons Formulier 10-K voor het fiscale jaar dat op 31 januari 2019 eindigde, en onze toekomstige verslagen die wij van tijd tot tijd aan de SEC zullen overleggen, waarin de feitelijke resultaten kunnen afwijken van de verwachte resultaten. Workday aanvaardt geen enkele verplichting en heeft op dit moment niet de intentie om eventuele toekomstgerichte verklaringen na publicatie te actualiseren.

Niet op de markt gebrachte diensten, kenmerken of functies die in dit document, op onze website of in andere persberichten of publieke verklaringen zijn genoemd en op dit moment niet beschikbaar zijn, kunnen naar goeddunken door Workday worden gewijzigd en kunnen niet als gepland of in het geheel niet worden geleverd. Klanten die diensten van Workday, Inc. aanschaffen, dienen hun aankoopbeslissing te maken op basis van de op dit moment beschikbare diensten, kenmerken en functies.

© 2019. Workday, Inc. Alle rechten voorbehouden. Workday en het logo van Workday zijn geregistreerde merken van Workday, Inc.

Workday Persdesk
Kevin Maarssen
+ 31 (0)23 555 34 24
workday@yellow-communications.com
www.workday.com
Tags bij dit bericht
Eerder van Workday
13 nov 2019 Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

13 nov 2019 Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

7 nov 2019 Workday introduceert Financial Management in België
Selligent en Cisco bundelen krachten voor een datagestuurde omnichannelklantervaring

Valid benoemd tot Veeam Accredited Services Provider (VASP)

Pepperminds kiest Pink Elephant als ICT-partner

Uitwisseling tussen patiënt en zorgverlener vergemakkelijkt door Zorgplatform en BeterDichtbij

Europees Bureau voor Visserijcontrole gunt contract aan Unisys voor IT-diensten en ondersteuning om visbestanden in stand te helpen houden

Een op de drie Nederlandse werknemers niet op de hoogte van AVG-beleid

Healthcare startup Kermit ontwikkelt analyseplatform met Mendix

Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op bij Global Founders Capital en BAM

Cybersecurity in 2020: vier voorspellingen

Onderzoek Ericsson: De 10 consumententrends voor 2030 – ‘Het internet van zintuigen’

Hoe meet je de werkelijke economische impact van cyberaanvallen?
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl