www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: ItsaRep

F5 toont eerste gezamenlijke NGINX services op Kubecon Europe 2019

F5 Networks toont verschillende nieuwe multi-cloud, Kubernetes en DevOps services tijdens Kubecon Europe 2019 deze week in Barcelona. Het is de eerste keer dat F5 zich samen met de services mesh-tak Aspen Mesh en het recent overgenomen NGINX presenteert.

Het wordt volgens F5 steeds belangrijker om infrastructuren, applicatie-ontwikkelingsmethodes, processen en (beheer)tools in te zetten die effectieve controle combineren met vrijheid om te innoveren. Temeer omdat veel van de gebruikerservaring digitaal gestuurd is, geleverd via de cloud en ontwikkeld door teams van buiten de traditionele IT-organisatie.

NGINX introduceert versie 1.5 van de Kubernetes Ingress Controller, de eerste update na de overname door F5. Het biedt ondersteuning voor traffic splitting en content-gebaseerde routing, wildcard certificaten, ExternalNames en de Prometheus-support is verbeterd. Verder is beschikbaarheid van Helm Chart toegevoegd. Door de overname is het de meest toegepaste Ingress controller geworden, met een vertegenwoordiging van zo’n 79 procent. F5 en NGINX vormen samen een sterke combinatie inspelend op NetOps en DevOps klanten die zowel traditionele als moderne applicaties gebruiken. Kernonderdeel van de overname is F5’s commitment aan open source en de innovatiekracht die daaruit voortvloeit.

Aspen Mesh is een van de eerste projecten uit F5’s incubation-programma. Aspen Mesh is een volledig ondersteunde service mesh gebouwd op Istio. Veel container orchestration tools zoals Kubernetes hebben de bouw en uitrol van microservices makkelijker gemaakt, maar runtime issues bleven vaak terugkomen. Aspen Mesh pakt dit aan door de complexe microservices architectuur eenvoudig beheerbaar te maken.

F5 toont op Kubecon Europe 2019 verder multi-cloud applicatieservices die ook integratie bieden met CI/CD toolketens en robuuste automation en orchestration oplossingen. De nieuwe Cloud Services zijn cloud-native applicatieservices die gemakkelijk zijn toe te passen en self-service faciliteren. Ze spelen in op de behoefte naar microservices en container-omgevingen, en worden geleverd via een pay-as-you-go model in de AWS Marketplace.

Over F5
F5 (NASDAQ: FFIV) geeft ‘s werelds grootste bedrijven, service providers, overheden en consumentenmerken de gelegenheid om elke app, waar dan ook, veilig aan te bieden aan de gebruikers. F5 levert cloud en security applicatieservices die organisaties in staat stelt een infrastructuur te kiezen die het beste bij hen past, zonder concessies te doen op snelheid en controle. Meer informatie op f5.com. Volg @f5networks op Twitter of bekijk de LinkedIn en Facebook pagina’s voor de laatste ontwikkelingen.

F5 is a trademark or service mark of F5 Networks, Inc., in the U.S. and other countries. All other product and company names herein may be trademarks of their respective owners.

This press release may contain forward looking statements relating to future events or future financial performance that involve risks and uncertainties. Such statements can be identified by terminology such as "may," "will," "should," "expects," "plans," "anticipates," "believes," "estimates," "predicts," "potential," or "continue," or the negative of such terms or comparable terms. These statements are only predictions and actual results could differ materially from those anticipated in these statements based upon a number of factors including those identified in the company's filings with the SEC.
Laatste van F5
F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

F5 versnelt digitalisering dankzij end-to-end zichtbaarheid en beheer

Volop multi-cloud gebruik in EMEA, maar kennis en kunde blijven achter
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
F5 contact

Logo F5

+31(0)20-2014950
  f5.com
F5 sociaal

F5 tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage