www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: Influx PR & Communicatie

SER Group voor 12e achtereenvolgende jaar benoemd tot Microsoft Gold Partner

Amsterdam/Bonn, 17 mei 2019 - - Voor het twaalfde achtereenvolgende jaar heeft SER Group de Microsoft Gold Partner status bereikt. Slechts 1 procent van alle Microsoft-partners wereldwijd ontvangt deze jaarlijkse erkenning. Voornaamste reden is de naadloze integratie van de ECM-functies van Doxis4 in Microsoft-applicaties als Microsoft Office, Office 365, Outlook, SharePoint en Dynamics.

“Deze erkenning onderstreept wederom hoe goed het Doxis4 ECM-product samenwerkt met Microsoft-producten en ook de grote voordelen voor SER-klanten. Onze uitgebreide klantenbase was ook dit jaar een reden voor de Gold-status. Veel klanten gebruiken al jarenlang met succes verschillende SER- en Microsoft-oplossingen binnen hun organisatie en ongeacht het product of de versie, Doxis4 blijft draaien”, stelt Maurice Godschalk, regional director SER Group Benelux. Daarbij heeft SER al jaren meer Microsoft Certified Professionals in dienst dan het minimaal vereiste aantal. Dit jaar werd drie keer goud uitgereikt in de categorieën Application Development, Application Integration en Datacenter.

Gebruikers kunnen de Doxis4 ECM-functies gebruiken zonder hun Microsoft-omgeving te verlaten dankzij slimme Doxis4 invoegtoepassingen. “Het is voor ons als organisatie absoluut noodzakelijk dat onze technologische knowhow van Microsoft-producten continu wordt uitgebreid. Dit is de manier waarop we onze klanten ook op de lange termijn waardevolle toepassingen kunnen bieden, zowel voor de producten die binnen een organisatie zijn geïnstalleerd als de oplossingen die in de cloud draaien”, aldus Godschalk.

Dankzij de invoegtoepassingen van Doxis4 kunnen gebruikers eenvoudig documenten zoeken en archiveren in de juiste zakelijke context binnen bijvoorbeeld Microsoft SharePoint, Word, Excel en PowerPoint. Dit levert een enorme tijdswinst en een efficiëntere manier van werken op. Een voordeel van de Doxis4 integratie met Outlook is het intelligente e-mailbeheer. Gebruikers kunnen e-mailberichten, bijlagen en andere documenten die zijn ingediend in Doxis4 rechtstreeks toewijzen aan het eigen e-mailpostvak en dat betekent efficiënte bedrijfsprocessen.

- - einde persbericht

Over SER Group
SER Group is de grootste ECM-leverancier (Enterprise Content Management) in Europa* en heeft zijn hoofdvestiging in Bonn, Duitsland. SER ondersteunt organisaties de overstap te maken naar de digitale toekomst met zijn content services-platform Doxis4 en de geïntegreerde samenwerkingsoplossing Doxis4 iRoom. Doxis4 brengt content, bedrijfsprocessen en applicaties samen dankzij een organisatiebreed ECM-platform. De naadloze synchronisatie van content en processen maakt een optimale samenwerking mogelijk tussen organisaties, leveranciers en klanten. Internationale IT-analisten als Gartner en Forrester noemen Doxis4 als een van de meest toonaangevende ECM-toepassingen ter wereld op het gebied van technologie en toepasbaarheid. SER Group is gevestigd op 22 locaties wereldwijd, met de Benelex vestiging in Amsterdam. Meer informatie: https://www.ser-solutions.com/
*Volgens de meest recent gepubliceerde cijfers over de omzet, brutowinst, bedrijfsresultaat en aantal werknemers

Redactionele informatie
Influx PR & Communicatie – Margienke Smit, telefoon: 055 3663034 of e-mail: ser@influx-pr.com
Laatste van SER Group
6 jan 2020 SER Software Technology behaalt ISO 9001 certificering

11 nov 2019 SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

17 okt 2019 Naadloze koppeling CRM-systeem Salesforce en ECM-oplossing Doxis4

Logo Influx PR & Communicatie
SER Group contact

Logo SER Group

info@ser-solutions.nl
  www.ser-solutions.nl
SER Group sociaal

SER Group tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl