www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 58 dagen geleden)
PR: En Serio

Colt maakt zijn On Demand SDN -aanbod beschikbaar in nog meer regio’s wereldwijd en voegt nieuwe opties toe voor oplossingen met hoge bandbreedte

Colt Technology Services blijft zijn netwerk ‘upgraden’ om het tot de ideale backbone te maken voor bedrijven in alle delen van de wereld

Colt Technology Services heeft zijn door SDN-technologie ondersteunde On Demand-portfolio uitgebreid met nieuwe opties voor de netwerkoplossingen met hoge bandbreedte voor bedrijven en operators. De nieuwe keuzemogelijkheden bestaan uit 100G-poorten in belangrijke datacenters en end-to-end verbindingen met snelheden tot 20 Gbps. Bovendien stijgt het aantal datacenters waar klanten in realtime netwerkservices kunnen afnemen tot meer dan 250 locaties wereldwijd.

De On Demand-oplossingen van Colt zijn met deze uitbreiding beschikbaar in de Verenigde Staten, Hongkong, Portugal en Oostenrijk, naast de bestaande locaties in Europa en de regio Asia Pacific. De uitbreiding van de On Demand-dekking geeft bedrijven in deze regio’s volledig grip op hun netwerk. Ze kunnen de bandbreedte vrijwel in realtime opvoeren of verlagen. Dankzij de nieuwe oplossingen kunnen ze afstappen van oudere processen voor het afnemen van netwerkservices en de daarmee gepaarde doorlooptijden. Colt introduceerde zijn On Demand-oplossingen in 2017 in Europa en in 2018 in de regio Asia Pacific. Dankzij de jongste uitbreiding kunnen bedrijven op drie continenten geavanceerde en flexibele netwerkservices afnemen via een functierijk selfservice-portal.

Peter Coppens, vice president Product Portfolio bij Colt Technology Services: “Colt heeft zich jarenlang gericht op de ontwikkeling van een backbone die een oplossing biedt voor moderne technologische uitdagingen. Met de versterking van onze nieuwe On Demand-portfolio kan het netwerk zich nu echt op een innovatieve manier gedragen: Bedrijven op verschillende continenten kunnen on demand netwerkoplossingen met hoge bandbreedte binnen een paar minuten tijd in gebruik nemen en vervolgens de bandbreedte al naar gelang de behoefte op flexibele wijze opvoeren of verlagen. De vraag naar connectiviteit met hoge bandbreedte blijft al enige tijd aanhouden, zonder enig teken van vertraging . We hebben er vertrouwen in dat onze nieuwe On Demand-oplossingen in de behoefte kunnen voorzien en verdere ondersteuning bieden voor de digitale transformatie van ondernemingen.”

De uitbreiding van het On Demand-aanbod van Colt in de Verenigde Staten betekent een belangrijke mijlpaal voor Colt in deze regio. Colt betrad in juni 2018 de Amerikaanse markt en verbindt nu 13 grote operators en steden met belangrijke cloud-knooppunten in de V.S. en Canada, zodat multinationals in deze regio kunnen profiteren van de reikwijdte en dichtheid van het Colt IQ Network in Europa en Azië.
Laatste van Colt Technology Services B.V.
Colt breidt mogelijkheden en internationale beschikbaarheid van voice-diensten uit

Colt voegt connectiviteitsopties voor SAP-migraties toe aan PoP bij Interxion in Amsterdam

Gary Car benoemd tot Chief Financial Officer van Colt Technology Services
Verstreken tijd: 1 jaar en 58 dagen
Colt Technolog.. contact

Logo Colt Technology Services B.V.

www.colt.net
Colt Technolog.. sociaal

Colt Technolog.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4