www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

LogRhythm lanceert cloudversie van zijn NextGen Security Information & Event Management-platform (SIEM)

Met LogRhythm Cloud beschikken securityanalisten over alle mogelijkheden van het SIEM-platform en benutten ze de voordelen van Software-as-a-Service (SaaS)

Schiphol –LogRhythm, The Security Intelligence Company, lanceert een cloudversie van zijn NextGen SIEM-platform: LogRhythm Cloud.

Het NextGen SIEM-platform van LogRhythm wordt al door tal van grote, bekende organisaties gebruikt. Door wekelijks miljarden securityevents en dreigingsindicatoren te verzamelen en te analyseren, maakt dit platform het voor Security Operations Centers (SOC) mogelijk om geavanceerde dreigingen nauwkeurig te detecteren en te neutraliseren. Gebruikers profiteren in dat verband van LogRhythm’s end-to-end platformarchitecturen, zijn gepatenteerde machine-based analytics en de ingebouwde security orchestration-, automation- en response-functionaliteiten (SOAR).

Erkend als ‘de grootste standalone pure-play-leverancier van een security analytics-platform in de markt’, biedt LogRhythm met deze nieuwe lancering klanten nu alle voordelen van zijn onderscheiden on-premise platform als SaaS-oplossing. Dit zorgt voor meer efficiency en kostenbesparingen. Doordat installatie, beheer en onderhoud van LogRhythm Cloud minder tijd vragen, hebben gebruikers meer gelegenheid om de mean time to detect (MTTD) en de mean time to respond (MTTR) te verbeteren met de laagst mogelijke total cost of ownership (TCO).

“Over het onderhoud van de oplossing denk ik nooit na. LogRhythm Cloud werkt gewoon”, zegt Kevin Merolla, securitymanager bij Chart, Inc.“In plaats van in de eerste week tijd te besteden aan het installeren van hardware en software, wist ik een nieuwe gebruiksmogelijkheid voor de productieomgeving te identificeren. Die was zo waardevol, dat we dezelfde techniek in verschillende andere netwerken gaan implementeren.”

Nu SOC-efficiency voor het maximaliseren van de effectiviteit van securityteams en het tegengaan van cyberdreigingen belangrijker is dan ooit, biedt LogRhythm zijn SOAR-mogelijkheden aan als een integrale set binnen zijn productlijn. Het gaat om functionaliteiten als incident response playbooks, case management, geïntegreerde threat intelligence feeds en workflow automation. Deze zijn alle beschikbaar in de LogRhythm Cloud. De SOAR-oplossing van LogRhythm kent een adoptie die drie keer sneller is dan de adoptie van alternatieve oplossingen. Zo kunnen klanten hun MTTD en MTTR terugdringen van dagen naar uren en van uren naar minuten.

“We ontwikkelden LogRhythm Cloud om klanten te voorzien van alle mogelijkheden van het NextGen SIEM-platform voor het detecteren van geavanceerde dreigingen en het snel erop reageren”, zegt Chris Petersen, medeoprichter en Chief Product and Technology Officer van LogRhythm. “In tegenstelling tot oplossingen van andere leveranciers, waarbij cloudoplossingen beperkter zijn in functionaliteit dan de on-premise versie, biedt LogRhythm Cloud dezelfde feature-set en gebruikerservaring waar onze klanten op vertrouwen. Wij zijn ervan overtuigd dat LogRhythm Cloud de meest complete en krachtige NextGen SIEM-as-a-service-oplossing is in de markt.”

De aankondiging van deze SaaS-oplossing volgt kort nadat de on-premise oplossing verschillende prijzen won: de SC Media Trust Award voor Best SIEM Solution, Cyber Defense Magazine’s InfoSec Award voor Market Leader SIEM Solution en The Govies’ Government Security Award voor Security & Risk Intelligence. Het platform is daarnaast voor het zevende achtereenvolgende jaar geplaatst als Leader in Gartners Magic Quadrant for SIEM.

LogRhythm Cloud is wereldwijd beschikbaar. Kijk voor meer informatie op de website

-Einde-

Over LogRhythm
LogRhythm is wereldwijd marktleider in next-generation SIEM en stelt organisaties op zes continenten in staat om risico’s succesvol te beperken door gevaarlijke cyberbedreigingen snel te detecteren, erop te reageren en te neutraliseren. LogRhythm’s next-generation SIEM-platform combineert traditionele SIEM-mogelijkheden met geavanceerde user and entity behavior analytics (UEBA), network traffic and behavior analytics (NTBA) en security automation & orchestration (SAO). Deze combinatie van mogelijkheden resulteert in end-to-end threat lifecycle management en fungeert als basis voor een op AI gebaseerd Security Operations Center (SOC) en helpt klanten bij het beschermen van hun cloud-, fysieke en virtuele infrastructuren voor zowel IT- als OT-omgevingen. Het platform van LogRhythm – gebouwd voor securityprofessionals – kreeg verschillende erkenningen, waaronder de positie van Leider in Gartners SIEM Magic Quadrant. Meer informatie is te vinden op www.logrhythm.com.
Laatste van LogRhythm
LogRhythm breidt marketingteam uit met Chief Marketing Officer en Vice President of Product

LogRhythm lanceert migratiedienst voor klanten van Splunk

LogRhythm introduceert eerste echt ongelimiteerde Data Plan voor SIEM

Logo LVTPR
LogRhythm contact

Logo LogRhythm

1-866-384-0713
  info@logrhythm.com
  logrhythm.com
LogRhythm sociaal

LogRhythm tweets

Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo OutSystems

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl