www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Wisse Kommunikatie

Panasonic verwelkomt business consultant Thomas Murman

Den Bosch - De Europese Mobile Solutions Business Division van Panasonic is versterkt met de komst van Thomas Murman. Hij is de nieuwste aanwinst van het Benelux accountteam dat de zakelijke klantenportfolio voor de robuuste Toughbook notebooks, tablets en handhelds beheert, alsmede de ondersteunende Toughbook services en solutions.

Thomas was voorheen werkzaam als accountmanager bij Siemens. Voor de Duitse multinational adviseerde hij zakelijke klanten in de industrie, telecom en de bouwsector over diverse technische installaties in hun gebouwen, zoals brandbeveiliging en energie-meetsystemen. “Bij de installatie van bijvoorbeeld softwareapplicaties die de piekbelasting van stroomverbruik in een gebouw meten, werd ik regelmatig gevraagd om hier ook passende hardware bij te leveren. Mijn voorkeur ging vaak uit naar apparaten uit het Toughbook-assortiment, omdat ik toen al overtuigd was van Toughbook’s added value. Een goede kennis van me werkt bij Panasonic en van hem hoorde ik veel positiefs over de organisatie en de cultuur. Toen ik deze kans kreeg, hoefde ik er dus niet lang over na te denken.”

Bij Panasonic zal Thomas verantwoordelijk zijn voor het uitbouwen van uiteenlopende sectoren: gaande van utiliteits- en installatiebedrijven, netwerkbeheerders tot bouwbedrijven en transportbedrijven, havens en luchthavens. Hierbij zal hij zowel instaan voor het beheer van de bestaande relaties als de ontwikkeling van nieuwe samenwerkingen binnen deze sectoren.

We wensen Thomas veel succes bij de start van deze nieuwe uitdaging.

Thomas Murman 2.jpg
136.71 KB

Contact voor de pers
Tessa van Lienden
PR Consultant
tessa.van.lienden@wisse-worldcom.nl

Lisbeth Lashmana
Marketing Manager Benelux
toughbook.benelux@eu.panasonic.com
+32(0)2 481 03 73

Over Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)
Het is ons doel om technologie onzichtbaar samen te laten werken, zodat bedrijven succes kunnen hebben. We zijn van mening dat technologie gewoon moet werken. Dat bedrijven succesvol kunnen zijn als ze zich op hun klanten kunnen concentreren en erop kunnen vertrouwen dat alle technologieën die hun werkzaamheden ondersteunen in harmonie samenwerken. Daarom streven wij ernaar producten en oplossingen te ontwikkelen die zo zijn afgestemd op de manier waarop onze klanten werken, dat zij bijna onzichtbaar zijn. Het zijn werkpaarden die op de achtergrond het succes van het bedrijf mogelijk maken.

PSCEU bestaat uit zes divisies:
  • Broadcast & ProAV biedt u de vrijheid uw verhaal te vertellen met hoogwaardige producten en oplossingen die een soepele werking en buitengewoon goede prijs-kwaliteitverhouding garanderen in een assortiment op afstand bedienbare camera's, switchers, studiocamera's en ENG P2HD. De VariCam-modellen uit het assortiment filmcamera's en de EVA1 zijn geschikt voor true 4K en HDR (High Dynamic Range), waardoor ze de ideale oplossing zijn voor de productie van film, televisie, documentaires en live evenementen.
  • Communication Solutions biedt ’s werelds meest toonaangevende telefoonsystemen, SIP-eindapparatuur en professionele "netwerkscanners" die ervoor zorgen dat u zich volledig op de communicatie kan richten in plaats van op de verbinding.
  • Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe helpt mobiele professionals productiever te werken met zijn assortiment rugged Toughbook-notebooks, tablets voor bedrijven, handheld-apparaten en elektronische Point-of-Sales (EPOS)-systemen. Als Europese marktleider had Panasonic in 2017 een omzetaandeel van 57% voor rugged en duurzame notebooks (VDC Research, maart 2018).
  • Industrial Medical Vision vervaardigt toepassingen voor verschillende sectoren, zoals geneeskunde, biowetenschappen, ProAV en de industrie. Het productportfolio bevat volledige en OEM-camerasystemen die het mogelijk maken te zien wat onzichtbaar is.
  • Security Solutions kan dankzij jarenlange ervaring kwalitatief hoogwaardig CCTV-materiaal leveren dat als bewijsmateriaal kan worden gebruikt. De systemen zorgen voor optimale afbeeldingskwaliteit, ongeacht de omgevingsfactoren, dankzij de buitengewoon betrouwbare, geavanceerde technologie van onze camera's en opnamesystemen en zorgen ervoor dat u zich veilig kunt voelen.
  • Visual System Solutions biedt het meest uitgebreide assortiment professionele schermen en projectors, en biedt professionals in de audiovisuele sector de vrijheid die zij nodig hebben om te creëren. De divisie domineert de Europese markt voor projectors met een hoge helderheid met een omzetaandeel van 39% (Futuresource >5klm boekjaar 2017, 3e kwartaal, excl. 4K & digitale cinema).
Over Panasonic
Panasonic Corporation is wereldwijd leider in het ontwikkelen van diverse elektronische producten en oplossingen voor klanten op het gebied van consumentenelektronica, wonen, auto's en B2B. Het bedrijf, dat in 2018 100 jaar bestond, heeft zich internationaal uitgebreid tot een conglomeraat met wereldwijd 591 vestigingen en 88 gelieerde ondernemingen, met een totale netto-omzet van 61,4 miljard euro in het boekjaar dat afliep op 31 maart 2018. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie in alle divisies, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten. Meer informatie over Panasonic: https://www.panasonic.com/global.
Laatste van Panasonic
Panasonic Toughbook 55 is eerste optimaal beveiligde robuuste Windows PC

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook
Panasonic contact

Logo Panasonic

info@panasonic.nl
  www.panasonic.nl
Panasonic sociaal

Panasonic tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl