www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Extreme Networks breidt populair ‘Dojo’-trainingsprogramma uit voor klanten

Gratis interactieve videotraining en versnelde certificeringscursussen bieden technische instructie voor enterprise engineers over Extreme-producten en -oplossingen

Utrecht, 15 mei 2019Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) breidt zijn populaire ExtremeDojo™-trainingsprogramma uit voor klanten en voegt een technische training toe. Het programma is oorspronkelijk door Extreme ontworpen om werknemers en internationale partners informatie te geven, maar biedt nu ook voor klanten modulaire, op vaardigheden gebaseerde curricula in een moderne, gegamificeerde opzet. Technisch engineers die via het op martial arts geïnspireerde programma de training afronden, krijgen meer inzicht in de producten en oplossingen van Extreme. Ook breiden ze de kennis en vaardigheden uit, die ze nodig hebben om hun organisatie te helpen uit te groeien tot een autonomous enterprise.

ExtremeDojo voorziet in verschillende leermethoden. Cursisten hebben keuze uit een gratis onlinevideotraining of een uitgebreid rooster met lessen die worden gegeven door de Authorized Training Partners binnen het internationale ecosysteem van Extreme. Ook is het mogelijk om deze opties te combineren. Beide methoden delen technische kennis en bieden hands-on ervaring met het oplossingenportfolio van Extreme. Daardoor krijgen klanten de kans om hun door Extreme gedreven infrastructuur echt te begrijpen en optimaal te benutten. Cursisten kunnen tot acht certificeringen en martial arts-banden verdienen.

ExtremeDojo-cursisten ontvangen een blauwe band als ze een technische certificering behalen en een paarse band – de huisstijlkleur van Extreme – zodra ze drie technische certificeringen hebben behaald. Bij vijf technische certificeringen ontvangen ze een zwarte band. Het ExtremeDojo-programma omvat:
  • kosteloze, modulaire videotraining met ondertiteling in elf talen;
  • versnelde certificeringen met behulp van gecombineerde leermethoden;
  • uitgebreide keuze uit trainingen met instructeurs via een wereldwijd ecosysteem van Authorized Training Partners;
  • vereenvoudigde en gratis hercertificering via een jaarlijkse ‘update’-videomodule. Nooit meer opnieuw een traditioneel hercertificeringsexamen doen of ervoor betalen;
  • gegamificeerde ‘achievement’-niveaus die zijn te behalen door de op martial arts geïnspireerde leerweg te doorlopen. Inclusief toegang tot een wereldwijde community van technisch deskundigen.
Dit nieuwe technische pad in het ExtremeDojo-programma is ook beschikbaar voor Extreme-partners – als aanvulling op het zakelijke ExtremeDojo-leerpad dat in oktober 2018 tijdens Extreme’s Partner Conference werd geïntroduceerd.

Bob Gault, Chief Revenue and Services Officer van Extreme Networks
“Onze enterprise-klanten omarmen de autonomous enterprise-visie van Extreme en richten zich op het vereenvoudigen en automatiseren van hun netwerken om hun digitale transformatie te versnellen. Dat houdt in dat hun engineers over de vaardigheden en expertise moeten beschikken om daarin te ondersteunen.

ExtremeDojo is een waardevol trainingsmiddel onder zowel Extreme-partners als-werknemers. Het was dan ook niet meer dan logisch om het programma uit te breiden voor klanten die hun technische kennis van de Extreme-producten en -oplossingen willen verdiepen. Met die kennis krijgen ze meer inzicht in de producten en oplossingen die hun digitale transformatie ondersteunen en hebben ze niet langer te maken met typische trainingsbarrières van hoge kosten en veel buiten de deur zijn.”

Muller Malonda, Network Administrator – Infrastructure Services bij Jefferson County Public Schools
“Als netwerkbeheerder die 184 openbare K-12-scholen overziet, is het belangrijk dat mijn team en ik veel kennis hebben over een breed aantal onderwerpen, zodat we zowel ons vaste als ons draadloze netwerk kunnen ondersteunen. En met een druk schema en beperkte reisbudgetten is on-demand toegang tot gratis technische videotraining essentieel voor ons kennisniveau. Ik vind het prettig dat Dojo mijn vooruitgang bijhoudt, zodat ik weet waar ik was gebleven. De eenvoudige lay-out maakt het makkelijk om van de ene module naar de andere over te gaan. Ik kijk ernaar uit om meer mogelijkheden te ontdekken. Dit nieuwe platform ondersteunt mij in mijn dagelijkse werkzaamheden en is daarnaast ideaal voor de ontwikkeling van mijn carrière.”

Shabbir Tambe, Network Manager bij Luton and Dunstable University Hospital
“Wij zijn een papierarm zogenoemd GDE-ziekenhuis waar de zorg voor patiënten sterk afhankelijk is van een always-on netwerk. Dat betekent dat het essentieel is dat onze IT-medewerkers goed getraind zijn, zodat ze op tijd een oplossing hebben voor eventuele problemen en ervoor kunnen zorgen dat we de best mogelijke service bieden. Het is noodzakelijk dat we over 99,99 procent netwerkuptime beschikken. Maar tijd vrijmaken voor training kan lastig zijn, en een week buiten de deur voor een training moet goed worden afgestemd. Dankzij toegang tot modulaire videotraining, gratis en on-demand, kan ik wanneer het mij uitkomt tien minuten training volgen. En daarnaast een les van een instructeur inplannen. De nieuwe ExtremeDojo stimuleert mij om meer te leren.”

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert software gedreven netwerkoplossingen die flexibel, adaptief en veilig zijn om digitale transformatie mogelijk te maken. De honderd procent in-sourced services en ondersteuning van het bedrijf zijn toonaangevend in de branche. Met 30.000 klanten wereldwijd, waaronder de helft van de Fortune 50-bedrijven en enkele van ’s werelds meest toonaangevende namen op het gebied van business, horeca, detailhandel, transport en logistiek, educatie, overheid, gezondheidszorg en industrie, blijft het bedrijf alert om succes voor klanten en partners te garanderen. Extreme Networks noemt dit Customer-Driven Networking™. Extreme werd opgericht in 1996, het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

Extreme Networks en de logo’s van Extreme Networks zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Andere handelsmerken in dit persbericht zijn eigendom van derden.
Tags bij dit bericht
Eerder van Extreme Networks
Persberichten van vrijdag 22 november 2019
Company Connect uit Huizen is KPN ÉÉN Excellence Partner

OKI Europe stelt nieuwe Managing Director aan

APC en Schneider Electric uitgeroepen tot Channel Challenger of the Year

Extreme Networks brengt eenvoud in datacenter-operations met nieuwe mogelijkheden voor data fabric automation

Nederlandse werknemer vertrouwt zieke collega niet

Black Friday helemaal ingeburgerd; 95% jongeren overweegt aankoop
Insight wint Best Software License Partner of the Year tijdens Channel Awards 2019

Samenwerking Relined Fiber Network en Van de Beek Kabels en Leidingen

SymfonyCon Amsterdam: Smile en SensioLabs versterken hun alliantie voor ontwikkeling Symfonie

MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

PSV grote winnaar Website van het Jaar 2019

Extreme Networks erkend als Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Data Center Networking 2019

Veeam: In 2020 is cloud de ‘new normal’ en neemt het belang van security verder toe

LogRhythm breidt marketingteam uit met Chief Marketing Officer en Vice President of Product

Klanten van Gerhard Schubert GmbH printen specifieke onderdelen voor verpakkingsmachines met behulp van Ultimaker

Newion versterkt het team met John Sjölander

Curvature zet met partnerprogramma Third Party Maintenance breder in de markt

DPA-whitepaper helpt functionaris gegevensbescherming in professionaliseringsslag

Nederlandse consument loopt voorop met kennis van blockchain

Orange versterkt positie internationale positie in retail met ThousandEyes partnership

Fortinet en Siemens bundelen krachten om OT-netwerken optimaal te beveiligen

Nieuwe Kaspersky Sandbox automatiseert bescherming tegen geavanceerde bedreigingen

BlackBerry zorgt voor balans tussen vraag naar productiviteit en veiligheid met vernieuwde UEM Software Suite
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl