Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Extreme Networks breidt populair ‘Dojo’-trainingsprogramma uit voor klanten

Gratis interactieve videotraining en versnelde certificeringscursussen bieden technische instructie voor enterprise engineers over Extreme-producten en -oplossingen

Utrecht, 15 mei 2019Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) breidt zijn populaire ExtremeDojo™-trainingsprogramma uit voor klanten en voegt een technische training toe. Het programma is oorspronkelijk door Extreme ontworpen om werknemers en internationale partners informatie te geven, maar biedt nu ook voor klanten modulaire, op vaardigheden gebaseerde curricula in een moderne, gegamificeerde opzet. Technisch engineers die via het op martial arts geïnspireerde programma de training afronden, krijgen meer inzicht in de producten en oplossingen van Extreme. Ook breiden ze de kennis en vaardigheden uit, die ze nodig hebben om hun organisatie te helpen uit te groeien tot een autonomous enterprise.

ExtremeDojo voorziet in verschillende leermethoden. Cursisten hebben keuze uit een gratis onlinevideotraining of een uitgebreid rooster met lessen die worden gegeven door de Authorized Training Partners binnen het internationale ecosysteem van Extreme. Ook is het mogelijk om deze opties te combineren. Beide methoden delen technische kennis en bieden hands-on ervaring met het oplossingenportfolio van Extreme. Daardoor krijgen klanten de kans om hun door Extreme gedreven infrastructuur echt te begrijpen en optimaal te benutten. Cursisten kunnen tot acht certificeringen en martial arts-banden verdienen.

ExtremeDojo-cursisten ontvangen een blauwe band als ze een technische certificering behalen en een paarse band – de huisstijlkleur van Extreme – zodra ze drie technische certificeringen hebben behaald. Bij vijf technische certificeringen ontvangen ze een zwarte band. Het ExtremeDojo-programma omvat:
  • kosteloze, modulaire videotraining met ondertiteling in elf talen;
  • versnelde certificeringen met behulp van gecombineerde leermethoden;
  • uitgebreide keuze uit trainingen met instructeurs via een wereldwijd ecosysteem van Authorized Training Partners;
  • vereenvoudigde en gratis hercertificering via een jaarlijkse ‘update’-videomodule. Nooit meer opnieuw een traditioneel hercertificeringsexamen doen of ervoor betalen;
  • gegamificeerde ‘achievement’-niveaus die zijn te behalen door de op martial arts geïnspireerde leerweg te doorlopen. Inclusief toegang tot een wereldwijde community van technisch deskundigen.
Dit nieuwe technische pad in het ExtremeDojo-programma is ook beschikbaar voor Extreme-partners – als aanvulling op het zakelijke ExtremeDojo-leerpad dat in oktober 2018 tijdens Extreme’s Partner Conference werd geïntroduceerd.

Bob Gault, Chief Revenue and Services Officer van Extreme Networks
“Onze enterprise-klanten omarmen de autonomous enterprise-visie van Extreme en richten zich op het vereenvoudigen en automatiseren van hun netwerken om hun digitale transformatie te versnellen. Dat houdt in dat hun engineers over de vaardigheden en expertise moeten beschikken om daarin te ondersteunen.

ExtremeDojo is een waardevol trainingsmiddel onder zowel Extreme-partners als-werknemers. Het was dan ook niet meer dan logisch om het programma uit te breiden voor klanten die hun technische kennis van de Extreme-producten en -oplossingen willen verdiepen. Met die kennis krijgen ze meer inzicht in de producten en oplossingen die hun digitale transformatie ondersteunen en hebben ze niet langer te maken met typische trainingsbarrières van hoge kosten en veel buiten de deur zijn.”

Muller Malonda, Network Administrator – Infrastructure Services bij Jefferson County Public Schools
“Als netwerkbeheerder die 184 openbare K-12-scholen overziet, is het belangrijk dat mijn team en ik veel kennis hebben over een breed aantal onderwerpen, zodat we zowel ons vaste als ons draadloze netwerk kunnen ondersteunen. En met een druk schema en beperkte reisbudgetten is on-demand toegang tot gratis technische videotraining essentieel voor ons kennisniveau. Ik vind het prettig dat Dojo mijn vooruitgang bijhoudt, zodat ik weet waar ik was gebleven. De eenvoudige lay-out maakt het makkelijk om van de ene module naar de andere over te gaan. Ik kijk ernaar uit om meer mogelijkheden te ontdekken. Dit nieuwe platform ondersteunt mij in mijn dagelijkse werkzaamheden en is daarnaast ideaal voor de ontwikkeling van mijn carrière.”

Shabbir Tambe, Network Manager bij Luton and Dunstable University Hospital
“Wij zijn een papierarm zogenoemd GDE-ziekenhuis waar de zorg voor patiënten sterk afhankelijk is van een always-on netwerk. Dat betekent dat het essentieel is dat onze IT-medewerkers goed getraind zijn, zodat ze op tijd een oplossing hebben voor eventuele problemen en ervoor kunnen zorgen dat we de best mogelijke service bieden. Het is noodzakelijk dat we over 99,99 procent netwerkuptime beschikken. Maar tijd vrijmaken voor training kan lastig zijn, en een week buiten de deur voor een training moet goed worden afgestemd. Dankzij toegang tot modulaire videotraining, gratis en on-demand, kan ik wanneer het mij uitkomt tien minuten training volgen. En daarnaast een les van een instructeur inplannen. De nieuwe ExtremeDojo stimuleert mij om meer te leren.”

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert software gedreven netwerkoplossingen die flexibel, adaptief en veilig zijn om digitale transformatie mogelijk te maken. De honderd procent in-sourced services en ondersteuning van het bedrijf zijn toonaangevend in de branche. Met 30.000 klanten wereldwijd, waaronder de helft van de Fortune 50-bedrijven en enkele van ’s werelds meest toonaangevende namen op het gebied van business, horeca, detailhandel, transport en logistiek, educatie, overheid, gezondheidszorg en industrie, blijft het bedrijf alert om succes voor klanten en partners te garanderen. Extreme Networks noemt dit Customer-Driven Networking™. Extreme werd opgericht in 1996, het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

Extreme Networks en de logo’s van Extreme Networks zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Andere handelsmerken in dit persbericht zijn eigendom van derden.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks introduceert Lending Enablement and Assistance Program (LEAP) in antwoord op COVID-19-crisis

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

Update Extreme Networks rond COVID-19
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Workiva en Trintech kondigen strategische samenwerking aan die financiële afsluitprocessen en wettelijke rapportageprocessen transformeert

Snel groeiende vraag naar managed securitydiensten creëert nieuwe kansen voor MSP’s

Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

MeetingpointAdvies biedt kosteloos videobellen aan financieel adviseurs

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

Nutanix breidt integratie met ServiceNow uit en stroomlijnt IT-operations en -kosten

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Drie nieuwe Fiber Aggregation Switches met optioneel cloud-beheer

Amsterdam eindigt als tweede op wereldwijde ranglijst artificiële intelligentie

Women in Tech komt met een 24 hour virtual conference

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl