www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Online formulieren invullen minder omslachtig dan ooit dankzij de Mobile Capture SDK van ABBYY

Amsterdam, 14 mei 2019 – ABBYY, internationale leider op het gebied van content-IQ-oplossingen, introduceert ABBYY Mobile Capture, een software development kit (SDK) die een end-to-end point-and-capture mobiele ervaring mogelijk maakt. Met andere woorden: gebruikersdata worden via de camera vastgelegd, waarna ze onmiddellijk beschikbaar zijn om te worden verwerkt in een app of in de back-endprocessen van geautomatiseerde diensten. De AI-gedreven SDK zorgt ervoor dat mobiele gebruikers hun gegevens dus niet handmatig hoeven in te voeren, wat de klantengroei en het klantenbehoud ten goede komt. Daarnaast creëert de oplossing een compleet nieuwe, naadloze gebruikerservaring voor onboarding- en data-invoerscenario’s, zoals inschrijvingen, registraties en het invoeren van documenten. Ook ondersteunt Mobile Capture bedrijfsstrategieën in het kader van digitale transformaties en robotic process automation (RPA).

Het aantal mensen dat de voorkeur geeft aan mobiele communicatie ten opzichte van andere kanalen neemt elke generatie toe. Bedrijven begrijpen maar al te goed dat ze aanwezig moeten zijn waar hun klanten zich bevinden en dat het van belang is om zo gepersonaliseerd mogelijk met ze te communiceren. Maar in sectoren als het bank- en verzekeringswezen, de logistiek en de gezondheidszorg krijgen mobiele gebruikers nog altijd eindeloze registratieprocessen voorgeschoteld en wordt voortdurend van ze verwacht dat ze documentinformatie handmatig in apps invoeren. Niet alleen is dat een foutgevoelig en tijdrovend proces, ook is het volgens recent onderzoek in opdracht van ABBYY een van de minst geliefde activiteiten onder mobiele gebruikers. Vanuit het zakelijk perspectief werkt het gebrek aan mogelijkheid om data-invoer te automatiseren niet alleen vertragend voor transacties, maar creëert dit ook een onnauwkeurig en onbetrouwbaar onboardingproces en slechte klantervaringen.

Mobiele interfaces worden intuïtiever, toegankelijker en sneller

ABBYY Mobile Capture tackelt al deze pijnpunten door een probleemloze, prettige ervaring te bieden voor gebruikers van mobiele applicaties in sectoren als financiële dienstverlening, het verzekeringswezen, transport en logistiek en de gezondheidszorg.

Mobile Capture laat gebruikers alle benodigde informatie invoeren in een app door simpelweg de camera op het document of de tekst te richten. De oplossing is een combinatie van ABBYY’s state-of-the-art mobiele technologieën. Met deze combinatie halen applicaties automatisch en in real-time tekst en data uit documenten en objecten, en leggen ze de beste beeldkwaliteit vast voor verdere verwerking in de back-end. Mobile Capture herkent 63 talen, waaronder Frans en Nederlands, op elk type achtergrond en beschikt over out-of-the-box herkenning van meer dan 160 soorten ID’s, bankpassen, MRZ (machine readable zone) en IBAN’s.

“Bedrijven gebruiken voor mobiele toepassingen nog altijd niet het volledige potentieel van AI-automatisering”, zegt Bruce Orcutt, Senior Vice President of Product Marketing bij ABBYY. “Dat creëert een grote kans voor de early adopters van een nieuwe generatie mobiele technologieën, zoals ABBYY Mobile Capture. De SDK biedt voordelen voor zowel organisaties als eindgebruikers door mobiele interfaces intuïtiever te maken, en dus toegankelijker en sneller. De oplossing is ontworpen voor de beroepsbevolking van de toekomst, een groep die wordt gedreven door gemak, die de voorkeur geeft aan mobile voor administratieve taken, en die volop slimmere werkmethoden omarmt.”

Specificaties en beschikbaarheid

ABBYY Mobile Capture SDK kan worden geïntegreerd in nieuwe en bestaande applicaties voor iOS en Android. De developer-toolkit ondersteunt biedt bovendien codeersamples en quick-start guides om ontwikkelaars op weg te helpen.

Meer weten over ABBY Mobile Capture SDK of een demo aanvragen? Ga naar  www.abbyy.com/mobile-capture-sdk.

Over ABBYY
ABBYY is een internationale leider op het gebied van content-intelligence-oplossingen en -diensten. Het softwarebedrijf biedt oplossingen waarmee bedrijven hun documenten en content transformeren in producten die business value opleveren. ABBYY levert digitale-transformatieoplossingen aan financiële instanties, verzekerings- en vervoersbedrijven, organisaties in de gezondheidszorg en andere sectoren. Door intelligente, responsieve realtime systemen te leveren, helpt de softwareproducent bedrijven om klanten beter te begrijpen, met als uiteindelijke doel groei te stimuleren. De flexibiliteit van de AI-oplossingen van ABBYY stelt klanten in staat om gebruik te maken van een gevarieerd aanbod van geavanceerde technologieën, platformen en oplossingen op het gebied van classificatie, tekstanalyse, data, entiteitsextractie en datavalidatie. Ongeacht het communicatiekanaal en de indeling. De ABBYY-technologieën worden gebruikt door verschillende grote internationale ondernemingen en overheidsorganisaties, evenals het mkb en particulieren. Het bedrijf heeft kantoren in Australië, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Japan, Oekraïne, Rusland, Spanje, Taiwan, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Bezoek voor meer informatie  www.abbyy.com/en-eu/.