www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 25 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Marklogic voegt machine learning toe aan Data Hub 5.0

Nieuwe functies in MarkLogic 10 en Data Hub 5.0 maakt de integratie van gegevens slimmer, eenvoudiger en veiliger

Utrecht - 14 mei 2019 - MarkLogic, het volgende generatie dataplatform voor het vereenvoudigen van data-integratie, introduceert versie 10 van zijn multi-model database, en versie 5.0 van zijn Data Hub. Daarin zijn diverse verbeteringen en nieuwe functies toegevoegd, waaronder Embedded Machine Learning. Die verbeteringen maken de volledige MarkLogic-stack een ongeëvenaarde oplossing voor het integreren, cureren, beveiligen, analyseren van - en reageren op - bedrijfskritische data.

MarkLogic is een pionier op het gebied van de moderne datahub-architectuur. Met Data Hub 5.0 en MarkLogic 10 lost het bedrijf een van de grootste uitdagingen op waarmee organisaties vandaag de dag te maken hebben: de mogelijkheid om snel en slim zakelijke meerwaarde te halen uit ongelijksoortige gegevens, gecombineerd met een holistische benadering van gegevensbeveiliging en governance. In tegenstelling tot andere data-integratieproducten, stelt de MarkLogic Data Hub organisaties niet alleen in staat om de bedrijfsvoering te analyseren, maar die er ook mee te sturen.

De MarkLogic Data Hub, die zowel on-premises als in de cloud gebruikt kan worden (ook volledig geautomatiseerd als MarkLogic Data Hub Service), is gebaseerd op de multi-model database van MarkLogic. Dit NoSQL-dataplatform biedt flexibiliteit en schaalbaarheid, zonder dat het ten koste gaat van de beveiliging en gegevensconsistentie die organisaties nodig hebben. De nieuwe functies en mogelijkheden maken versie 5.0 van de Data Hub:

- Slimmer: Kunstmatige intelligentie ligt ten grondslag aan veel van de mogelijkheden die Data Hub 5.0 biedt. Machine learning algoritmes draaien hiermee dichter bij de gegevens: in de kern van de database, en kunnen gebruikt worden om belangrijke taken zoals fraudedetectie, personalisatie, diagnostiek en klantenservice te optimaliseren.

- Eenvoudiger: Aanpasbare low-code/no-code-orkestratiestromen maken het voor eindgebruikers eenvoudig om gegevensbronnen in kaart te brengen en matching- en data-integratieprocessen uit te voeren. De datalogica worden zo dicht mogelijk bij de gegevens ingekapseld, waarmee de governance en prestaties verbeterd kunnen worden. Data Services vereenvoudigen verder de toegang tot gegevens en verbeteren de flexibiliteit door alleen de aspecten van gegevens te tonen die eindgebruikers en ontwikkelaars nodig hebben. Door granulaire request-monitoring wordt het eenvoudiger om de meeste waarde uit een MarkLogic Data Hub te halen.

- Veiliger: MarkLogic 10 en Data Hub 5.0 verbeteren zowel de beveiliging als de governance van data met toonaangevende mogelijkheden zoals automatische tracering van de herkomst van data, geavanceerdere graph-security en een meer granulaire scheiding van taken.

"MarkLogic blijft de grenzen opzoeken om ervoor te zorgen dat onze visionaire klanten snel en veilig toegang hebben tot de gegevens en analyses die ze nodig hebben om hun organisatie te leiden," zegt Gary Bloom, CEO van MarkLogic. "Er is vandaag de dag geen betere optie dan MarkLogic voor organisaties die op zoek zijn naar een moderne en intelligente manier om hun data te integreren, te beheren en waarde te creëren. Door machine learning toe te voegen aan het Data Hub Platform en onze toonaangevende multi-model database, zet MarkLogic een nieuwe standaard voor organisaties. Niet alleen door ze te helpen een architectuur te bouwen voor hun huidige en toekomstige data-behoeften, maar bovendien door ze de slimste data-integratietechnologie te leveren die momenteel beschikbaar is.”

Klik hier voor meer informatie over MarkLogic 10 en MarkLogic Data Hub 5.0.

Over MarkLogic
Data-integratie is een van de meest complexe IT-uitdagingen, en het is de missie van MarkLogic om dit proces te vereenvoudigen. De MarkLogic Data Hub is een sterk gedifferentieerd dataplatform dat frictie bij elke stap van het data-integratieproces elimineert, waardoor organisaties sneller dan ooit een 360 graden weergave van al hun gegevens kunnen creëren. Door de data-integratie te vereenvoudigen, helpt MarkLogic organisaties hun flexibiliteit te vergroten, IT-kosten te verlagen en hun gegevens veilig te delen.

Organisaties over de hele wereld vertrouwen op MarkLogic voor de verwerking van hun bedrijfskritische gegevens, waaronder 6 van de top 10 banken, 5 van de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld, 6 van de top 10 uitgevers, 9 van de 15 grote Amerikaanse overheidsinstellingen en nog veel meer. MarkLogic heeft kantoren in Europa, Azië en Australië en de VS, met het hoofdkantoor in Silicon Valley. Ga voor meer informatie naar www.marklogic.com
Laatste van MarkLogic
MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

MarkLogic versnelt ontwikkelproces met gecertificeerd Red Hat Universal Base Image voor containers

Luchthaven Schiphol kiest voor MarkLogic als nieuwe operationele vluchtdatabase
Verstreken tijd: 2 jaar en 25 dagen

Logo Lubbers De Jong
MarkLogic contact

Logo MarkLogic

MarkLogic sociaal

MarkLogic tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis