www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

SAP biedt nieuwe SaaS-oplossing voor veilige en betrouwbare dataverwerking

‘s-Hertogenbosch, 10 mei 2019 – SAP Customer Experience lanceert de SAP Customer Identity en Access Management (SAP CIAM)-oplossing voor B2B-organisaties om betrouwbare relaties met klanten en partners op de bouwen. Het is een van de eerste B2B-oplossingen die veilige consent en identity & access control biedt met ingebouwde autorisatieprocessen, waarmee organisaties hun partner- en klantdata gemakkelijk kunnen managen. De oplossing helpt klanten om derde partijen toegang te geven tot brondata, zonder dat hiermee de privacy wordt geschonden. Alleen de juiste personen hebben toegang tot bepaalde data.

Voor de gehele lifecycle
De SAP CIAM-oplossing kan de hele lifecycle van partner- en klantidentiteiten beheren. Klantvoorkeuren en consent worden de hele lifecycle gemonitord, waarmee databeveiliging en privacy compliance gewaarborgd blijven. Daarnaast wordt de toegang voor geautoriseerde klanten en partners makkelijker en worden IT-complexiteiten geëlimineerd met business policy-based access control en organizational access management. De oplossing is geschikt voor iedere bedrijfsgrootte, van honderd tot miljoenen digitale profielen.

Een van de eerste organisaties die deze oplossing in gebruik heeft genomen is FranklinCovey, een wereldleider op het gebied van time management training en assessment services voor organisaties en individuen. De SAP CIAM-oplossing biedt voor hen potentieel om het end-to-end partner onboarding proces te automatiseren.

“Het betrekken van klanten en partners bij ieder touchpoint is cruciaal voor effectief Experience Management,” stelt Ben Jackson, general manager van SAP Customer Data Cloud. “Hoe langer de relatie met een klant of partner is, hoe complexer deze wordt. Veel bedrijven hebben dan ook een groot netwerk van externe partners die toegang hebben tot interne data. Met de SAP CIAM-oplossing wordt het veel gemakkelijker om te bepalen wie toegang tot welke data krijgt, waarbij de GDPR in ogenschouw wordt gehouden. De privacy is gewaarborgd en toegangs- en bewerkingsmogelijkheden worden centraal geregeld.”

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

SAP Customer Experience software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en gedetailleerd beeld van de klant te geven. De software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost.

Marcommit
Arlieke Tammer
sapcustomerexperience@marcommit.nl
Eerder van SAP
2 dec 2019 NS vervangt ERP-systemen door SAP S/4HANA

31 okt 2019 Bob Stutz neemt het roer over bij SAP Customer Experience als President Product Engineering & Operations

19 sep 2019 SAP lanceert nieuw programma voor innovatieve startups

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nl