www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

Unisys voor het tweede opeenvolgende jaar genoemd als marktleider in Advanced Digital Workplace Services door NelsonHall

Unisys biedt excellente diensten voor klanten op het gebied van intellectueel eigendom, (netwerk)beveiliging en ondersteuning van eindgebruikers op afstand en op locatie.

Hoofddorp, 10 mei 2019 – Unisys Corporation (NYSE: UIS) laat weten dat NelsonHall het bedrijf voor het tweede jaar op rij heeft genoemd als marktsegmentleider in de NelsonHall Evaluation & Assessment Tool (NEAT) Vendor Evaluation for Advanced Digital Workplace Services.

In het rapport van 2019 werden de prestaties van veertien grote serviceproviders gemeten. De score van leveranciers was gebaseerd op het vermogen om klanten direct voordeel te bieden en het vermogen om tegemoet te komen aan de toekomstige behoeften van klanten in vergelijking met concurrenten. De beoordeling is gedeeltelijk gebaseerd op feedback die is verkregen door de cliënten van de serviceproviders zelf te interviewen.

Volgens het rapport droeg het door Unisys omwikkelen van intellectueel eigendom (IP) ter ondersteuning van digitale werkplekdiensten bij aan de positionering van het bedrijf in de categorie ‘leiders’. Ook werd het het vermogen benadrukt van het Unisys InteliServe™-platform dat problemem voor eindgebruikers op de snelst denkbare manier worden opgelost door het combineren van procesautomatisering en medewerkers.

NelsonHall noemt ook beveiliging als een sterk punt van de digitale werkplekdiensten van Unisys, inclusief de integratie van Unisys Stealth® in het Unified Endpoint Management-aanbod van het bedrijf. De Stealth™-beveiligingssoftwaresuite is het eerste product in zijn soort met dynamic isolation™-mogelijkheden om apparaten of gebruikers snel te isoleren bij de eerste tekenen van een inbraak.

“Unisys legt meer nadruk op beveiliging met zijn Unified Endpoint Management-services, die diensten rond traditioneel endpoint en mobiel samenbrengen en welke gebruikmaken van de bredere beveiligingsmogelijkheden die zijn ontwikkeld voor Stealth en security operations centers[SOC’s],” aldus het rapport.

Andere sterke punten die NelsonHall noemt, zijn het klantportfolio van Unisys voor werkplekservices, dat zich uitstrekt over verschillende branches; de uitgebreide fieldservice-mogelijkheden en digitale tech-café’s voor laagdrempelige ondersteuning op locatie; en de sterke voetafdruk in de publieke sector op het gebied van werkplekdiensten.

“Door het combineren van een portfolio aan innovatieve oplossingen met IP, een focus op beveiliging en expertise in verschillende sectoren in de private en publieke sector, positioneert Unisys zich als een toonaangevende leverancier van geavanceerde digitale werkplekdiensten,” zegt John Laherty, Senior IT Services onderzoeksanalist bij NelsonHall. “We verwachten dat Unisys zijn investeringen in cognitieve technologie, AI- en machine learning zal blijven verhogen ter ondersteuning van InteliServe, en zijn capaciteiten op het gebied van field services zal vergroten door middel van digitale tech-cafés, en augmented reality bij het leveren van technische diagnose en hulp op afstand.”

“Deze erkenning door NelsonHall bevestigt het succes van onze benadering voor het leveren van innovatieve en digitale werkplekdiensten aan onze klanten,” zegt Mickey Davis, globale vicepresident Digital Workplace Services bij Unisys. “Uit deze beoordelingen blijkt dat Unisys klanten helpt hun doelstellingen te bereiken door serviceproblemen sneller en veiliger op te lossen.”

De NelsonHall NEAT Vendor Evaluation for Advanced Digital Workplace Services is hier beschikbaar: