www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 66 dagen geleden)
PR: ItsaRep

Nieuwe CTO en CMO voor F5 Networks

F5 Networks heeft een nieuwe CTO en een nieuwe CMO aangesteld, om de technologische visie en innovatiekracht aan te sturen en de marketing en customer-experience te versterken.

Mika Yamamoto is benoemd tot Executive Vice President and Chief Marketing & Customer Experience Officer. Een nieuwe rol waarin de marketingstrategieën over segmenten, kanalen en regio’s samenkomen, met het oog op het multi-domein/multi-platform karakter dat F5 wereldwijd aanneemt. Ze zal ook samenwerken met klanten om de gebruikerservaring verder te verbeteren.

Binnenkort start Geng Lin in de rol van Executive Vice President and Chief Technology Officer. Hierin is hij verantwoordelijk voor de technische visie van het bedrijf, en richt hij zich op innovatie door middel van onderzoek en strategische partnership, gebaseerd op F5’s next-generation technologische capaciteit.

Yamamoto werkte hiervoor als global president van Marketo, waar ze de go-to-market strategie leidde voordat het werd overgenomen door Adobe. Eerder deed ze (leidinggevende) ervaring op bij SAP, Amazon, Microsoft, Gartner en Accenture.

Lin stapt over van J.P. Morgan Chase waar hij Managing Director, Chief Development Officer en Head of Engineering was voor consumer and community banking. Hierbij stond hij aan de basis van de ontwikkeling van de next-generation, cloud-gebaseerde bank-architectuur en applicatieportfolio van de bank. Bovendien schreef hij twee boeken over cloud en data-intensieve computing. Hij werkte eerder bij Google, Dell, en als CTO van Cisco’s IBM Alliance.

“Zowel Mika als Geng nemen een berg aan ervaring mee en hebben hun leidinggevende strepen verdiend bij bedrijven die een vergelijkbare transformatie door zijn gegaan als wij”, aldus François Locoh-Donou, President and Chief Executive Officer bij F5. “Ik ben ervan overtuigd dat zij de transformatie naar een multi-cloud applications services company kunnen versnellen.”

image image

Over F5
F5 (NASDAQ: FFIV) geeft ‘s werelds grootste bedrijven, service providers, overheden en consumentenmerken de gelegenheid om elke app, waar dan ook, veilig aan te bieden aan de gebruikers. F5 levert cloud en security applicatieservices die organisaties in staat stelt een infrastructuur te kiezen die het beste bij hen past, zonder concessies te doen op snelheid en controle. Meer informatie op f5.com. Volg @f5networks op Twitter of bekijk de LinkedIn en Facebook pagina’s voor de laatste ontwikkelingen.

F5 is a trademark or service mark of F5 Networks, Inc., in the U.S. and other countries. All other product and company names herein may be trademarks of their respective owners.

This press release may contain forward looking statements relating to future events or future financial performance that involve risks and uncertainties. Such statements can be identified by terminology such as "may," "will," "should," "expects," "plans," "anticipates," "believes," "estimates," "predicts," "potential," or "continue," or the negative of such terms or comparable terms. These statements are only predictions and actual results could differ materially from those anticipated in these statements based upon a number of factors including those identified in the company's filings with the SEC.
Laatste van F5
F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

F5 versnelt digitalisering dankzij end-to-end zichtbaarheid en beheer

Volop multi-cloud gebruik in EMEA, maar kennis en kunde blijven achter
Verstreken tijd: 1 jaar en 66 dagen
F5 contact

Logo F5

+31(0)20-2014950
  f5.com
F5 sociaal

F5 tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4