www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (1 jaar en 60 dagen geleden)
PR: Marcommit

Nieuw serviceaanbod versterkt zero-trust-beveiliging door de authenticatie van apparaten centraal voor de hele organisatie te beheren en continu de beveiliging bij te werken

Gouda, 8 mei 2019 – Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft Unisys Managed Public Key Infrastructure (PKI) gelanceerd, een nieuwe dienst voor centraal beheer van het proces waarmee organisaties gebruikers en apparaten op hun netwerken verifiëren.

Omdat cyberrisico's toenemen met de groei van cloud-computing, mobiele apparaten en het Internet of Things, moeten organisaties in de private en publieke sector ervoor zorgen dat alles op hun netwerken - inclusief servers, apparaten, domeinen, mensen, zakelijke apps en clouddiensten - wordt geverifieerd om veilig te kunnen communiceren binnen en buiten de onderneming.

Unisys Managed PKI is gebaseerd op een PKI-platform van PKI-serviceprovider HydrantID. Het is een essentieel onderdeel van een zero-trust beveiligingsmodel waarmee klanten het complexe beheer van een best-in-class PKI kunnen uitbesteden zonder de controle over hun vertrouwde activa op te geven. Unisys' unieke, dedicated beheerproces en beveiligingsmodel zorgen dat er alleen geautoriseerde toegang tot beschermde materialen mogelijk is, zonder vendor lock-in. Unisys werkt bovendien voortdurend samen met klanten om hun PKI-implementaties te verbeteren en te optimaliseren wanneer nieuwe vereisten naar voren komen.

PKI is een verzameling beleidsregels en procedures voor het maken, beheren, distribueren, gebruiken, opslaan en intrekken van digitale certificaten die de identiteit van gebruikers en apparaten authentiseren. Veel organisaties zijn afhankelijk van PKI om activiteiten als financiële transacties, e-commerce, internetbankieren en e-mail te beveiligen.

Via deze dienst werken de consultants van Unisys Security Solutions aanvankelijk met klanten samen voor een eerste PKI-vereistenbeoordeling en -workshop om hun huidige en toekomstige PKI-behoeften te begrijpen op basis van de specifieke beveiligings- en technologievereisten van de klant. Het managed services-team van Unisys biedt vervolgens kant-en-klare diensten om de PKI-beveiligingsdoelstellingen te realiseren, waaronder PKI-hiërarchieontwerp, root key generation, doorlopende certificerings- en validatiebewerkingen, certificate lifecycle-automatisering en key management services.

Na implementatie blijft Unisys samenwerken met klanten om de PKI-inzet te optimaliseren wanneer de behoeften evolueren. Unisys werkt continu om ervoor te zorgen dat de PKI-implementaties up-to-date blijven en aansluiten op de behoeften van de organisatie.

“We zijn blij dat we Managed PKI toe kunnen voegen aan ons dienstenportfolio om klanten te helpen bij het implementeren van zero trust-beveiliging in hun organisaties,” zegt Jonathan Goldberger, vice president van Security Solutions bij Unisys. “De beproefde oplossing van HydrantID geeft ons de prestaties en flexibiliteit die we nodig hebben om aan de behoeften van onze klanten tegemoet te komen en hen te garanderen dat mensen en apparaten op hun netwerken worden geauthentiseerd - terwijl de implementatie wordt gemonitord en indien nodig wordt aangepast aan veranderende eisen.”

Hyperlink  Unisys PKI Services

Voor meer informatie en interviewaanvragen:
Pride PR
Andrea Wigman
+31(0)6 24114874
unisys@pridepr.nl

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.
Laatste van Unisys
Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Unisys kondigt Unisys TrustCheck™ Software-as-a-Service Platform aan

Unisys breidt beveiliging uit naar containeromgevingen en Kubernetes met Stealth® 5.0 Software
Verstreken tijd: 1 jaar en 60 dagen

Logo Marcommit
Unisys contact

Logo Unisys

+31 232071010
  www.unisys.nl
Unisys sociaal

Unisys tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise