www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat Enterprise Linux beïnvloedt in 2019 naar verwachting wereldwijd $10 biljoen aan bedrijfsopbrengsten, en zal 900.000 IT-professionals tewerkstellen

• Volgens recent onderzoek biedt 's werelds leidende enterprise Linux-platform klanten economische voordelen van meer dan $1 biljoen per jaar en bijna $7 miljard aan IT-besparingen.
  • In 2023, zal de opbrengst uit nieuwe ecosystemen naar verwachting meer dan $135 miljard bedragen voor Red Hat Enterprise Linux-partners; Het Red Hat partnerecosysteem zal $21,74 verdienen voor elke dollar die Red Hat omzet.
  • Red Hat en zijn ecosysteem zullen naar verwachting tegen 2023 bijna 640.000 nieuwe banen genereren, zodat in 2023 in totaal meer dan 3,3 miljoen mensen in Red Hat-gerelateerde functies zullen werken.
BOSTON - RED HAT SUMMIT 2019 – 8 mei 2019 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensoureoplossingen, kondigt nieuw  onderzoek aan van IDC naar de bijdrage die Red Hat Enterprise Linux levert aan de wereldeconomie. Uit het onderzoek, dat in opdracht van Red Hat werd uitgevoerd, blijkt dat software en applicaties die op Red Hat Enterprise Linux draaien in 2019 naar verwachting zullen bijdragen aan meer dan $10 biljoen aan wereldwijde bedrijfsinkomsten. Grofweg 5 procent van de wereldwijde economie zal door het besturingssysteem worden aangedreven. Verder komt uit het onderzoek naar voren dat bedrijven die Red Hat Enterprise Linux inzetten ter ondersteuning van hun zakelijke activiteiten naar verwachting tot 2023 elk jaar een economisch voordeel zien van meer dan $1 biljoen. Dit komt zowel door hogere inkomsten als lagere uitgaven.

Miljarden besparen
Red Hat Enterprise Linux is een  toonaangevend Linux-platform, en klanten wereldwijd vertrouwen op Red Hat Enterprise Linux als een moderne basis voor de ondersteuning van applicaties en omgevingen. Uit het onderzoek komt naar voren dat Red Hat Enterprise Linux het meest wordt gebruikt voor bedrijfsbeheer en -productie (26%), IT-infrastructuur (20%) en klantrelatiebeheer (18%). IDC ontdekte dat Red Hat Enterprise Linux voor elke workload zakelijke voordelen biedt; te weten een toename van de inkomsten, een daling van de kosten of een toename van de productiviteit van werknemers.

Uit het onderzoek blijkt bovendien dat IT-organisaties die Red Hat Enterprise Linux gebruiken, naar verwachting alleen al in 2019 een bedrag van $6,7 miljard kunnen besparen. IT-managers vertelden over Red Hat Enterprise Linux dat het:
  • De jaarlijkse softwarekosten met 52 procent verlaagt.
  • De tijd die IT-personeel besteedt aan standaard IT-taken met 25 procent vermindert.
  • De kosten van ongeplande downtime met 5% verlaagt.
Red Hat Enterprise Linux maakt deze voordelen mogelijk vanuit het ontwerp, en door ruwe innovaties uit de community te verfijnen door middel van beveiligingsupdates en hardened code. Dit helpt om te voldoen de strengste beveiligingsnormen ter wereld, om ongeplande downtime te beperken en het vertrouwen van het bedrijf in de onderliggende infrastructuur te verbeteren.

Het platform omarmt ook native automation en de abstractie van complexe subsystemen, waardoor het eenvoudiger te beheren, updaten en configureren is. Gecombineerd stellen deze mogelijkheden bedrijven in staat de IT-infrastructuur goed te laten functioneren, terwijl de operationele middelen, inclusief mankracht, worden geminimaliseerd. Red Hat Enterprise Linux vereenvoudigt veel van de complexe routinetaken van het besturingssysteem, en daardoor kunnen IT-professionals aan andere projecten werken die nieuwe zakelijke kansen genereren en waarde toevoegen.

Het rapport stelt ook dat Red Hat Enterprise Linux als wereldwijde katalysator kan dienen voor werkgelegenheid en lokale investeringen. IDC verwacht dat tegen het einde van 2019 bijna 900.000 mensen werkzaam zullen zijn in het ecosysteem van Red Hat Enterprise Linux. En tot 2023 zullen er naar verwachting nog eens 236.000 extra banen bijkomen.

Bovendien wordt de gemeenschap van Red Hat Enterprise Linux-gerichte IT-professionals die werken binnen klantorganisaties - door IDC gedefinieerd als IT-professionals die werken met de software, hardware en diensten die op Red Hat Enterprise Linux zijn gebaseerd - op dit moment geschat op 1,7 miljoen wereldwijd en zal groeien tot 2,1 miljoen tegen het einde van 2023. Als men deze twee groepen combineert, zullen in 2023 meer dan 3,3 miljoen mensen een Red Hat-gerelateerde functie hebben.

Red Hat Enterprise Linux: een ecosysteem van $80 miljard dollar
Voor ecosysteempartners is Red Hat Enterprise Linux een flexibele, schaalbare en veiligere basis voor het bouwen van de volgende generatie hybride cloudapplicaties en -diensten. Het IDC-rapport laat tevens zien dat Red Hat Enterprise Linux niet alleen technologieplatform is, maar ook de inkomsten verbetert. IDC voorspelt dat het Red Hat Enterprise Linux-ecosysteem van partners en wederverkopers tegen het einde van 2019 meer dan $80 miljard zal genereren en $21,74 voor elke dollar aan inkomsten die door Red Hat wordt gegenereerd.

IDC verwacht dat deze trend zich zal voortzetten, en dat er voor Red Hat-partners van 2018 tot 2023 nieuwe netto ecosysteeminkomsten zullen zijn ter waarde van $135 miljard. Sommige bedrijven in het Red Hat-ecosysteem zijn multinationale organisaties zijn, maar de meeste zijn dat niet. Volgens het onderzoek van IDC betekent dit dat deze regionale bedrijven, gevoed door het Red Hat Enterprise Linux-ecosysteem, tegen 2023 meer dan $35 miljard in lokale economieën zou investeren. Dit levert een nog positievere economische impact op de lange termijn op.

Webcast voor pers
Woensdag 8 mei om 17.00 uur Nederlandse tijd houdt Red Hat tijdens de Red Hat Summit in Boston een persconferentie. Pers en analisten zijn uitgenodigd om deel te nemen aan een live Q&A-sessie. Voor deelname aan de conferentie of om de herhaling te bekijken, ga naar: https://onlinexperiences.com/Launch/QReg/ShowUUID=45D50AF9-7E2C-4F8C-8606-B85EBDA9….

Quotes

Stefanie Chiras, vice president, Red Hat Enterprise Linux bij Red Hat

“Red Hat Enterprise Linux biedt IT-organisaties die hybride cloudapplicaties en -diensten bouwen een flexibele, stabiele en veiligere basis. Maar zoals dit rapport laat zien, is Red Hat Enterprise Linux meer dan alleen een besturingssysteem; het kan een economische motor zijn die niet alleen het succes van onze klanten stimuleert, maar ook die van onze partners en bredere wereldwijde markten.”

Cushing Anderson, program vice president, Business Consulting and IT Education bij IDC

“Het besturingssysteem vormt het hart van elke moderne organisatie en stuurt een breed scala aan cruciale bedrijfsactiviteiten aan, van ERP-systemen tot de basis van een enorme IT-infrastructuur. Red Hat Enterprise Linux is het marktleidende enterprise Linux-platform voor deze activiteiten. Het draagt miljarden dollars bij aan wereldwijde bedrijfsinkomsten, creëert honderdduizenden banen en opent tientallen miljarden dollars aan kansen voor ecosysteempartners.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc.
Red Hat is 's werelds toonaangevende leverancier van opensourcesoftwareoplossingen voor bedrijven. Het gebruikt een communitygedreven benadering om betrouwbare en hoogwaardige Linux-, hybride cloud-, container- en Kubernetes-technologieën te leveren. Red Hat helpt klanten nieuwe en bestaande IT-toepassingen te integreren, cloud-native applicaties te ontwikkelen, te standaardiseren op hun toonaangevende besturingssysteem en complexe omgevingen te automatiseren, beveiligen en beheren. De bekroonde support-, training- en consultingdiensten maken van Red Hat een vertrouwde adviseur van de Fortune 500. Als een strategische partner voor cloudleveranciers, systeemintegrators, applicatie-leveranciers, klanten en opensourcecommunity's, helpt Red Hat organisaties zich voor te bereiden op de digitale toekomst.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
020 2050428

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to our pending merger with International Business Machines Corporation, the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; risks related to errors or defects in our offerings and third-party products upon which our offerings depend; risks related to the security of our offerings and other data security vulnerabilities; fluctuations in exchange rates; changes in and a dependence on key personnel; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations, as well as other factors contained in our most recent Annual Report on Form 10-K (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat and Red Hat Enterprise Linux are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.
Eerder van Red Hat, Inc.
4 nov 2019 Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

23 okt 2019 Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen

17 okt 2019 Red Hat breidt Kubernetes-ontwikkelaarservaring uit met nieuwe versie Red Hat OpenShift 4
Persberichten van vrijdag 15 november 2019
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Softwarebedrijf Intigris benoemd tot FD Gazelle 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
Logo Lubbers De Jong

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl