Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 17 dagen geleden)
PR: Marcommit

Nieuwe software beschermt tegen identiteitsfraude door middel van vingerafdruk-, gezichts-, stem- en irisherkenning

Gouda, 8 mei 2019 – Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft Unisys Stealth(identity)™ geïntrodueerd, biometrische identiteitsbeheersoftware voor grootschalige verwerking van biometrische registraties met vingerafdruk-, gezichts-, stem- en irisherkenning en gedragsbiometrie, met de mogelijkheid om nieuwe biometrische modaliteiten te integreren in de toekomst.

Stealth(identity)™ automatiseert het proces van biometrische registratie - het vastleggen en opslaan van biometrische gegevens die worden gebruikt voor het verifiëren van identiteiten - en biedt configureerbare API's voor de integratie van biometrische authenticatie met fysieke en digitale kanalen, inclusief mobiele apparaten.

Een onderzoek naar identiteitsfraude uit 2018 door Javelin Strategy & Research onthulde dat identiteitsfraude alleen al in de Verenigde Staten 16,7 miljoen mensen had getroffen met een verlies van 16,8 miljard dollar. Naast financieel verlies, kan identiteitsfraude ook ernstiger gevolgen hebben, bijvoorbeeld wanneer terroristen over grenzen kunnen komen, of wanneer fraudeurs vervalste, gestolen of gewijzigde identiteitsdocumenten kunnen gebruiken om de rechten en inkomsten van burgers te stelen.

Gedestilleerd uit meer dan 20 jaar ervaring in het leveren van grootschalige biometrische oplossingen voor burgeridentificatie- en grensbeveiligingsprogramma's over de hele wereld, versterkt Unisys Stealth(identity) de verdediging tegen identiteitsfraude door vertrouwde identiteiten van individuen voor meerdere fysieke en digitale kanalen in te stellen. Het biedt ook uitgebreide controle over biometrische beheerprocessen en is flexibel genoeg om zich aan te passen aan en gebruik te maken van technologische vooruitgang om fraudeurs consequent voor te blijven.

Naast de beveiligingsverbeteringen dankzij vertrouwde identiteiten, verbetert Stealth(identity) de gebruikerservaring en de productiviteit met de volgende mogelijkheden:
  • Geautomatiseerde inschrijving vermindert handmatige inspanningen, de kans op fouten en de inschrijvingskosten. Door automatisering kunnen klanten inschrijvingen verwerken zonder handmatige tussenkomst, inclusief taken als biometrische kwaliteitscontroles en identiteitscontrole voordat een individu is ingeschreven. Het verbetert ook de inschrijvingssnelheden en biedt een superieure gebruikerservaring;
  • Configureerbare authenticatie-workflows en API's maken integratie mogelijk van biometrische authenticatie met fysieke en digitale kanalen voor applicaties als wachtwoordvrije transacties online en selfservicekiosken voor kortere wachttijden op luchthavens en grensovergangen;
  • Mobile-ready biometrische app voor geverifieerde zelfinschrijving en op risico gebaseerde multifactor-authenticatie met behulp van smartphones;
  • Vereenvoudigd en gecentraliseerd beheer van meerdere biometrische modaliteiten in een moderne gebruikersinterface verbetert de operationele efficiëntie;
  • Plug-and-play-mogelijkheden stellen klanten in staat om technologieën voor biometrische herkenning en capture-apparaten van elke leverancier af te nemen of om hun bestaande investeringen in biometrie uit te breiden door hergebruik van technologieën die ze al bezitten;
  • Volledige transparantie en accountability zorgen voor de integriteit van een biometrische identiteit met configureerbare auditregistratie die de details van alle identiteitsmanipulatie en authenticatie-transacties vastlegt;
  • Biometrische gegevens die veilig door klanten worden opgeslagen, geven hen volledige controle over hoe de gegevens worden gebruikt in overeenstemming met de regelgeving.
“Identiteitsauthenticatie is een essentieel onderdeel van een zero trust-beveiligingsbenadering,” zegt Vishal Gupta, chief technology officer en senior vice president of technology bij Unisys. “Stealth(identity) helpt klanten om het groeiende probleem van identiteitsfraude aan te pakken door nauwkeurige, unieke, geverifieerde en onweerlegbare identiteiten vast te stellen – wat resulteert in meer veiligheid, vereenvoudigde bedrijfsvoering, lagere kosten, betere controle en snellere out of the box implementatie.”

Hyperlink  Stealth (identity)

Voor meer informatie en interviewaanvragen
Pride PR
Andrea Wigman
unisys@pridepr.nl

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan digitale technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.
Laatste van Unisys
Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

SAS Cargo breidt digitale dienstverlening verder uit met Cargo Portal platform van Unisys

Unisys Stealth 6.0 biedt nieuwe automatiserings- en visualisatietools voor snellere implementatie en eenvoudig beheer
Pilot Cellnex en Techtenna versnelt realisatie IoT netwerk Tilburg

Klantcontact.nl lanceert de Klantcontact Partnership Studie (KPS)

Resultaten Unit4 Q1 opgestuwd na groei-investering door TA Associates van meer dan 2 miljard dollar

Vattenfall Foundation start kennisgedreven vrijwilligerswerk door samenwerking met Impact Matters

Nieuw onderzoek biedt inzicht in belangrijkste oorzaken burn-outs onder zorgpersoneel

Werkomgeving, bedrijfscultuur en persoonlijke ontwikkeling belangrijker voor softwareontwikkelaars dan salaris

Pega Process AI biedt zelfoptimaliserende procesautomatisering

Arrow Electronics breidt ArrowSphere uit met Bitdefender MSP-portfolio voor cyberbeveiliging

VMware ondersteunt de huidige Anywhere Workforce met nieuwe propositie

Zscaler verbetert Zero Trust-security voor de digitale organisatie en ontwricht daarmee decennia aan verouderde IT-security- en netwerkmodellen

Dell Technologies: Betere prestaties en meer automatisering voor Dell EMC PowerStore-gamma

Gezichtsverificatie iProov geselecteerd door itsme om wereldwijde groei te ondersteunen

Maandalert Woningmarkt | april 2021, Blijvende prijsstijgingen op de woningmarkt

TIE Kinetix helpt Nederlands Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties de volgende stap te maken met e-procurement
BIM4Production wil de bouwsector blijvend veranderen, project bij Spaansen is antwoord op de vraag: ‘hoe dan?’

Ivanti introduceert Neurons voor ITSM en ITAM om Everywhere Workplace mogelijk te maken

Zoom stelt $100 miljoen beschikbaar voor ontwikkelaars Zoom Apps

Updates voor Jamf Parent en Jamf Teacher ondersteunen online, hybride en fysiek onderwijs

Rick Schouten wordt Head of Finance BPSOLUTIONS

PayIBAN innoveert met aanbieden van iDEAL en Incassomachtigen zonder transactiekosten

Startupbootcamp Lanceert Digitale Accelerator Voor One Single Hub

Earth Day: duurzaamheid begint bij de fabrikant volgens Lexmark

KnowBe4-rapport laat zien dat we slimmer worden in het herkennen van corona-gerelateerde phishing-mails

JOGO haalt €2 miljoen op voor innovatief ontwikkelingsplatform voor voetbaltalent
Verstreken tijd: 2 jaar en 17 dagen

Logo Marcommit
Unisys contact

Logo Unisys

+31 232071010
  www.unisys.nl
Unisys sociaal

Unisys tweets

Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Arrow Electronics
Logo Databricks
Logo Avit Group