Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: LEWIS

Celonis kondigt innovaties binnen de Intelligent Business Cloud aan

’s Hertogenbosch, 6 mei 2019 – Celonis, een toonaangevende organisatie in bedrijfstransformatie-software, kondigt belangrijke productinnovaties aan binnen de Intelligent Business Cloud (IBC). Het nieuwe concept Performance Accelerators bestaat uit vier belangrijke componenten: Action Engine, Workflows, Machine Learning Workbench en Open Application Framework.

Performance Accelerators, nu in bèta, bundelt geavanceerde technologieën in kant-en-klare toepassingen die zich richten op het behalen van specifieke bedrijfsresultaten. Door de combinatie van process mining-inzichten en implementatie van de bovengenoemde componenten, hebben organisaties toegang tot een volledig operationele, intelligente applicatie.

Action Engine betrekt alle werknemers
Celonis Action Engine geeft aan wat de volgende beste actie is om knelpunten in bedrijfsprocessen te voorkomen. Deze acties richt de Action Engine op personen binnen de organisatie die direct veranderingen kunnen doorvoeren. Organisaties creëren ‘skills’ in de Action Engine op basis van bedrijfsregels of algoritmes voor machine learning, waarna de oplossing specifieke aanbevelingen geeft voor het oplossen van procesproblemen voordat deze zich voordoen. Action Engine is nu beschikbaar en in gebruik bij een aantal klanten.

Workflows Engine verwijdert operationele ‘frictie’ van systemen tot actie
Door silo’s binnen bedrijven ontstaat consequent operationele wrijving. Workflows Engine, nu in bèta, creëert een stroom tussen bronsystemen en acties die moeten worden ondernomen, ongeacht het doelsysteem. De workflow stelt gebruikers in staat om processtappen te organiseren en processtromen tussen systemen te koppelen. In de Workflows zijn templates voor bronsystemen (bijvoorbeeld SAP, Oracle, Salesforce.com, ServiceNow en Jira) opgenomen om veelvoorkomende workflows te automatiseren. De toepassing is geïntegreerd in de Celonis Action Engine om de actiestroom tussen systemen te maximaliseren.

Machine Learning Workbench maakt voorspellende analyses mogelijk
Moderne organisatorische complexiteit gaat verder dan wat de menselijke geest kan verwerken en oplossen; miljoenen orders, duizenden producten, honderden campagnes, kanalen, klanten en bedrijfsregels – complexiteit is een belemmering voor vooruitgang. Met de Machine Learning Workbench, momenteel in bèta en speciaal gebouwd met Jupyter notebooks, kunnen gebruikers profiteren van de krachtige technieken en voorspellende modellen van Python die rechtstreeks geïntegreerd zijn in het Celonis platform.

Open Application Framework voor volledig klantspecifieke oplossingen
Het Open Application Framework brengt alle mogelijkheden samen en stelt organisaties in staat gepersonaliseerde, use-case-specifieke, intelligente en operationele applicaties te ontwikkelen. Hierdoor kunnen klanten nóg specifiekere en op maat gemaakte analyses uitvoeren.

Leer meer: https://www.youtube.com/watch?v=eCFn3v8UWpo&feature=youtu.be

Over Celonis
Celonis is een softwarebedrijf dat de Intelligent Business Cloud aanbiedt, een oplossing gebaseerd op process mining-technologie. Als marktleider in process mining, helpt Celonis bedrijven snel inzicht te krijgen in operationele processtromen voor het optimaliseren van hun bedrijfstransformatie. Bedrijven wereldwijd – waaronder Siemens, GM, 3M, Airbus en Vodafone – vertrouwen al op Celonis’ technologie om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Dit resulteert in een miljoenenbesparing en tegelijkertijd zorgt het voor een hogere klanttevredenheid.

Op dit moment heeft Celonis kantoren in Nederland, Duitsland, de Verenigde Staten, en het Verenigd Koninkrijk.

Voor verdere persinformatie kunt u contact opnemen met LEWIS:
E-mail: CelonisNL@teamlewis.com
Laatste van Celonis
Celonis stelt Arsenio Otero aan als Chief Operating Officer

Celonis lanceert nieuwe, AI-gebaseerde operationele toepassingen

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Celonis contact

Logo Celonis

www.celonis.com
Celonis sociaal

Celonis tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel