Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Felton hercertificeert zich voor ISO 27001 & NEN 7510:2017

Hilversum, 3 mei 2019 – Met de ISO 27001 & NEN 7510 hercertificering door de externe auditor Lloyd’s Register Nederland voldoet Felton opnieuw aan de strenge normen voor informatiebeveiliging. Voor Felton, een strategisch ICT partner in onder andere de sectoren Zorg, Finance, Bouw en Zakelijke dienstverlening, is het van essentieel belang dat haar klanten, medewerkers en andere partners kunnen vertrouwen op een veilige manier van informatieverwerking en dataopslag.

Doordat Felton de beveiliging van haar informatie en de kwaliteit van haar dienstverlening altijd voorop stelt, is deze hercertificering een logisch gevolg. In 2016 is Felton voor het eerst gecertificeerd voor ISO 27001 en NEN 7510. Nu - drie jaar later – heeft Felton ICT Services opnieuw de audit, uitgevoerd door Lloyd’s Register, met positief resultaat afgerond.

De hercertificering van ISO 27001 & NEN 7510 betreft de volledige scope van de dienstverlening bij Felton: van het adviseren, leveren, implementeren, beheren en insourcen van ICT infrastructuren, waaronder Managed ICT Services, clouddiensten en netwerkbeheer en de daarbij horende ondersteunende processen. Voor NEN 7510:2017 betreft dit de volledige scope van bovenstaande en specifiek gericht op de Medische Informatica, Informatiebeveiliging in de zorg.

ISO 27001 en NEN 7510
ISO 27001:2013 is de internationale standaard voor informatiebeveiliging management, gericht op het continue managen, beheren en verbeteren van informatiebeveiliging risico’s. NEN 7510:2017 is de standaard voor informatiebeveiliging in de zorg. De NEN 7510 normering is gebaseerd op ISO 27001, uitgebreid met zorg-specifieke maatregelen. In 2018 heeft Felton, als een van de eerste partijen in Nederland, succesvol de transitie van NEN 7510:2011 naar NEN 7510:2017 uitgevoerd.

”Informatiebeveiliging is voor ons topprioriteit, ons securityteam is continu bezig met het borgen, testen en verbeteren van informatiebeveiliging. Voor Felton, als technologieaanjager en partner, is beschikbaarheid en betrouwbaarheid van informatie van essentieel belang en behoort het beschermen van datagegevens tot de kern van onze dienstverlening. Een van de belangrijkste redenen waarom onze klanten de Felton Secure Private Cloud platform verkiezen boven Microsoft Azure, heeft te maken met de manier waarop Informatiebeveiliging volledig in onze bedrijfsvoering is geïntegreerd. De Businesscase van klanten om voor ons platform te kiezen wordt hierbij nog concreter gemaakt door belangrijke aspecten als performance, beschikbaarheid en pricing. Zo zorgen wij ervoor dat wij een betrouwbare partner zijn en blijven voor onze klanten,” zegt Stan Bridié CEO en oprichter Felton ICT Services.

Over Felton: Doen waar je goed in bent! – Felton ICT Services is een technology driven, IT Cloud Servicepartner, die haar klanten volledig ontzorgt op de IT-infrastructuur in onder andere de sectoren Gezondheidszorg, Finance, Bouw en Zakelijke dienstverlening. Felton richt zich op drie sterke pijlers: Cloud, Security en Outsourcing. Sinds 2003 is Felton zeer succesvol met haar ICTservices en heeft Felton een stabiele klantenkring opgebouwd.

Voor meer informatie over Felton kunt u contact opnemen met Yee-Fan Yeung, Marketing Manager, telefoon +31 (0)35-6773898 of mail naar: sales@felton.nl
Laatste van Felton ICT Services
Stamhuis verhoogt IT performance en flexibiliteit met de Felton Cloud IaaS oplossing door uitbreiding samenwerking met Felton ICT Services

Felton hercertificeert zich voor ISO 27001 & NEN 7510:2017

Felton introduceert Felton Cloud op basis van NEC technologie
Felton ICT Ser.. contact

Logo Felton ICT Services

info@felton.nl
  www.felton.nl
Felton ICT Ser.. sociaal

Felton ICT Ser.. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl