www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau
2482 volgers blijven op de hoogte!

Levelfour Networks zet de volgende stap in groeiambities door overname Glasnet Aalburg

NISTELRODE 2 mei, 2019 – Levelfour Networks, dienstverlener in zakelijke glasvezelnetwerken, zet de volgende stap in groeiambities met de overname van Glasnet Aalburg en Werkendam. Het Brabantse bedrijf geeft daarmee een impuls aan de verdere uitrol van glasvezel voor ondernemers en bouwt aan het bestaande netwerk op meer bedrijvenparken. Glasnet Aalburg en Werkendam wordt overgenomen van Altena Breedband Combinatie (ABC).

Peter Grotenhuis, CEO van Levelfour Networks zegt: “Met de overname van Glasnet Aalburg breidt Levelfour Networks haar voetprint uit in de kop van Brabant. Deze overname past perfect binnen de groeiambities van onze onderneming. Door op meer en meer bedrijvenparken aanwezig te zijn, bouwen we onze slagvaardigheid uit. Zo kunnen we continuïteit en de juiste investeringen waarborgen en in de toenemende vraag van zakelijk Nederland naar bandbreedte voorzien.”

Glasnet Aalburg wordt onderdeel van Levelfour Networks onder de naam ParkNed Altena en continueert de aanleg en het beheer van glasvezelnetwerken op de bedrijvenparken Kop van Brabant, Bruine Kilhaven, Giessen en Aalburg. ParkNed is actief op ruim 20 bedrijventerreinen in het zuiden, midden en oosten van Nederland en maakt daar snel internet voor ondernemers mogelijk. Met deze overname bouwt Levelfour Networks voort op de visie van schaalvergroting waardoor zij breedbandfaciliteiten betaalbaar en hoog van kwaliteit houden.

Oprichter en directeur Willem Bok van Altena Breedband Combinatie blijft actief betrokken bij het beheer en de exploitatie van het netwerk. Hij is blij dat het glasvezelnetwerk met de komst van LevelFour Networks in een nieuwe fase belandt en flink wordt uitgebreid: “Een groot aantal bedrijven op de Kop van Brabant is al aangesloten en dit betekent dat wij onze service kunnen blijven verlenen en zelfs optimaliseren en uitbreiden. De kracht in de samenwerking zit in de synergie van beide bedrijven en met deze overname kunnen wij een nog betere propositie bieden. Dit is goed nieuws voor de ondernemers.”

Over Levelfour Networks:

Levelfour Networks is in 2015 ontstaan uit een samenwerking tussen ondernemers uit de telecommunicatie, breedband-infrastructuur en financiële dienstverlening. Het bedrijf uit Nistelrode initieert, realiseert en exploiteert zakelijke glasvezelnetwerken (FttO: Fiber to the Office).

Onder de naam ParkNed verzorgt het bedrijf de aanleg van glasvezelnetwerken op ruim 20 bedrijventerreinen in het zuiden, midden en oosten van Nederland. Dochteronderneming CrossNetworks heeft daarbij een operationele rol en verbindt de verschillende dienstverleners op de diverse netwerken.

Voor vragen over dit bericht kunt u terecht bij Henk Slabbekoorn, h.slabbekoorn@levelfour.nl, telefoon 06-15060681, https://www.levelfour.nl/

Bijlagen
34 KB docx  Persbericht Levelfour Networks_ Overname Glasnet Aalburg_mei2019.docx
1.1 MB png  Levelfour Networks_l4-pand_pb.png
Laatste van Levelfour
Levelfour is de nieuwe naam van XRC, CrossNetworks en NXTcom

Levelfour Networks trekt Henk Slabbekoorn aan als director business development om FttO-ambities te verwezenlijken
Levelfour contact

Logo Levelfour

Irene Verwoerd
  i.verwoerd@xrc.nl
  www.levelfour.nl
Levelfour sociaal

Levelfour tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl